Це було б вірно, якби з ці податки були направлені тільки на забезпечення бонусів від КзОТ. А от якщо з них ще передбачається фінансування поліції, армії, ремонту доріг, чиновників, освіти, медицини і т.д., тоді вже це не зовсім справедливо.
Але тут все залежить від держави, вона поки сама допускає таку ситуацію. Думаю, наша країна буде поступово рухатись до значного скорочення «зпрощенки» і одними з перших тут будуть айтішники. Міклош цю категорію в своєму інтерв’ю аж два рази згадав.
В деяких компаніях(мабуть в більшості), які оформлюють своїх працівників як ФОП, є і оплачувані відпустки і декретні виплати для жінок. А поїздок в санаторії не мають і більшість працівників по КзОТ.
В ролику явне маніпулювання данними. Було особливо прикольно, коли автор почав порівнювати чисту місячну зарплату в Україні
Ну і з машиною якась маячня. Типу програмісти в Україні не можуть собі купити нову машину. Таке було враження, що він думає, що в Україні зараз всі їздять на старих жигулях.
Ну а так відео прикольне тим, що можна подивитись на американську дорогу. Мені дружина все росхвалювала, які там прикольні дороги і як там все зручно для водіїв влаштовано. Можливо, от в цьому напрямку йому і потрібно було свою лекцію розвивати. Типу приїзжайте в США — будете кататись по гладеньких дорогах. :)
Але якщо ці гроші не можна буде використовувати в бюджеті на що захочеться, то далі можуть зявитись теми «Гройсман, де пенсії?»
На цьому сайті, наприклад, можна пожалітись на стан дороги в Києві. 1551.gov.ua
Я десь два роки тому подавав одну скаргу на погану ділянку. Потім було видно, як на основі цієї скарги пішли запити далі підрядчику, який ту дорогу робив. В результаті ту ділянку доволі швидко відремонтували.
В Києві ще нормальні дороги, в Черкаській області в деяких районах, та і в самих Черкасах взагалі жах. При цьому Обухівську трасу зараз повністю перекладають, працюють там постійно. Так що десь роботи йдуть, а деяким місцям не пощастило.
Недавно спілкувався з білорусом, він казав, що в Україні дороги жахливі навіть в Київській області в порівнянні з Білорусью, де навіть другорядні дороги в чудовому стані. Але при цьому він сказав, що в Білорусі є ще додатковий щорічний податок, на автомобілі, якого немає в Україні, розмір якого залежить від маси автомобіля і платять його абсолютно всі. Він сказав, що за свій універсал за рік він заплатив близько 200 доларів такого податку. Так що за все потрібно платити, ми, мабуть, платимо за дороги не достатньо.
Здається, основна причина ДТП — це рух задом. Але фаталітіс при цьому буде близьким до нуля.
Державна пенсія по старості. :)
А в какие сроки нужно подать заявление в регистрационную палату о закрытии ЧП, чтобы уже за 2015 год ничего не платить? И при этом какие документы нужно подавать за
Это начнёт действовать с
Добрый день. Можете сказать на каком виде налогообложения для СПД нужно подавать отчетность лишь один раз в год и не нужно делать никаких отчислений в пенсионный фонд или в налоговую? То есть какой вид СПД самый лучший для людей, которые фактически не ведут предпринимательской деятельности (временно)?
О, а я знаю синьора в 23 года, работал он со второго курса на полную ставку программистом и на момент получения сего титула от своего работодателя имел полновесных пять лет опыта работы по специальности и диплом о высшем образовании.
Тут також все буде залежати від держави. Піти в тінь може бути дуже важко. В останні півроку я зустрічав декалька прикладів, що українські айті компанії змушені були воходити з тіні через те, що податкова поліція перекривала їм канали для отримання готівки.
Ну і ще багато іноземних замовників можуть просто не згодитись іти в тінь.