Пропрацювала в компанії 10 місяців на посаді Technical Writer. Дуже вдячна своєму ліду і команді: для мене це неповторний і дуже приємний досвід. Було весело, спокійно, організовано, без зайвого стресу (за винятком випадків «Я на коні, кінь — у вогні», але й це було цікаво). Познайомилась із купою шикарних людей :) People partner і офіс-менеджер — 10 зірочок із 5. Пішла через те, що запропонували місце на іншій посаді з англомовним напрямком, в іншому випадку без вагань залишилася б ще надовго. GIN — forever in my <3

Погана комунікація із клієнтом стосовно вимог до кандидата. Пройшла співбесіду з рекрутером, де дізналась про наступні кроки: технічна співбесіда всередині компанії, співбесіда з делівері менеджером, технічне завдання від клієнта та співбесіда із клієнтом. Технічна співбесіда врешті перетворилась на технічний ШІ-скринінг, бо часу на співбесіду у співробітників компанії не було. Загалом, не проблема, але цей процес теж був організований не надто добре: після того, як у першій половині скринінгу я детально відповіла на запитання, у другій частині був хіт-парад під назвою «розкажи одне й те саме сто разів». ШІ, очевидно, просто йшов по списку запитань і не адаптував процес жодним чином відповідно до моїх відповідей: більшість питань із другої половини скринінгу я вже детально описала на першій. Зайняло все це у мене години півтори, коли з адекватною структуризацією це тривало б не більше40-а хвилин. Загалом, не така вже й велика проблема теж. Після цього мені повідомили, що скринінг я успішно пройшла, тож я чекала на наступну співбесіду з делівері менеджером. Але цей крок кудись магічно зник, і за кілька днів мені лише повідомили, що надіслали мій «профіль» (спойлер: лише резюме) разом із профілями кількох інших кандидатів (кому — невідомо), і чекають на відповідь. За тиждень я її отримала: я не підходжу клієнту через резюме. Завіса.
Очевидно, компанія поважає час співробітників (про що говорить опція ШІ-скринінгу), але час кандидатів — не дуже.