В мене весь отакий блок міняли shorturl.at/klmx4
В мене він був без кнопки з протитуманкою (там просто заглушка була), а в європейській він ідентичний просто є кнопка (і вони до неї провели електрику і закодували)
Я в Польщі вже робив, Autogamma в Кракові (але в них і по інших містах є відділення). Мені зробили як по заводу) Зробили все ок, нічого не поцарапали і нічого не потіє (принаймі поки що)
Сьогодні забрав польске посвідчення водія в ужонді, українське віддав. Так що зі Статусом УКР можна подаватися і обмінювати українське посвідчення водія на польске
Я в гуглі шукав по відгуках і дзвонив питав, шукайте agencja celna у Гданську
І так, свідоцтво про реєстрацію ТЗ — це техпаспорт в народі)
якщо оранжеві це супер,
Моє авто з США, тому є деякі типові речі які потрібно переробляти (не впевнений чи це стосується всіх авто з США):
— сигнали повороту червоні на оранжеві;
— додати протитуманку ззаді;
— передні фари переробити на європейський стандарт;
знаю що без останніх двох пунктів доволі легко пройти ТО в Польщі і багато людей передні фари не рухають, але все ж (я собі так думаю) можна мати потім якихось клопотів якщо раптом поліція побачить що ви їх сліпите, чи відсутність протитуманки в туман)
В Німеччині інша процедура наскільки я знаю, якщо я не помиляюся то там забов’язують (*чи просто рекомендують) обміняти українські номерні знаки на німецькі і зробили для цього спеціальну процедуру, тому це все дуже залежить від країни до країни. Але я можу помилятися, виправте мене якщо я не правий тут)
Те що я зробив в Польщі — це процедура яка існує давно для всіх громадян всіх країн що змінили країну постійного проживання на одну з країн ЄС. Тобто моє свідоцтво про реєстрацію і номера мені ніхто не поверне, машина вже офіційно на польській реєстрації і повернутися на українську може тільки вразі якщо я зніму її тут з обліку і поїду ставити в Україну знову на облік)
Інформації про це ніде взагалі не знайдеш, я знайшов десь на сайті європейської унії одне речення про те що ніби-то існує така змога, але деталей там не було взагалі, і почав копати вже на місці дізнаватися деталі в митних брокерів і ужонду)
ПДВ треба платити якщо по звичайній процедурі, якщо по цій пільговій то воно теж стає 0, тобто виходить тільки ті витрати що я описав + обов’язковий страховий поліс.
я віддав і укр техпаспорт і укр номера
якщо плануєте повертатися, то по ідеї мало сенсу змінювати реєстрацію на польську
є варіант відмовитися від здачі українських номерів (додаткову заяву потрібно написати),
а на рахунок техпаспорту не чув такого, сумнівно, але може щось і існує просто про це ніхто не знає так само як і з цим нульовим розмитненням) інформації про це взагалі ніде немає
десь так)
Ще на розгляді
гарне зауваження, все дуже індивідуально взалежності від конкретного авто
поки що можна, до закінчення збройного конфлікту сумнівно що заборонять їздити на авто з українською реєстрацією, але ніхто не знає)
Я подався зі статусом УКР без карти побиту, без ніяких питань від ужонду.
Для реєстрація автомобіля в Польщі не потрібно, я робив з українськими.
Ну а для перебування довше ніж пів року варто задуматися щоб податися, тим паче що зараз процедура обміну сильно спрощена, навіть медичної довідки не потрібно, але наразі і з українським посвідченням до вас питань не виникне.
Змушений був переробити під європейський стандарт, інакше ТО не пройдеш, принаймі по моїй інформації
Я як в них був вперше побачив що вони по сайту дивляться ціни www.xenon24.eu то мені чітко по тому що там було і зробили
вийшло десь близько 4500 ±, бо в мене там дороге кодування на задні)