.NET developer в .Net Developers
  • Creatio

    Мій негативний досвід проходження якоїсь незрозумілої кількості однаковиї питань та схожих етапів співбесіди на back-end розробника.

    Позитивні етапи : розмова з HR, технічна частина з 2 компетентними спеціалістами.

    Далі починається незрозуміло що.
    Ще одна «технічна» розмова з «керівником напрямку» — половина питань була взята з HR частини, інші були на тему як я думаю, які в мене підходи до роботи, що і як я вчу в свій вільний час, декілька технічних питань.
    Відмова в користь іншого кандидата з виділенням моїх сильних сторін.

    Що ж, Окей)
    Проходить пару тижнів, відкриваються нові позиції, і мені повідомляють, що я потенційно підхожу на позицію, але потрібно пройти ще 1-2 етапи (з ким і навіщо?).

    Final Interview в моєму календарі на цей раз з Head of Engineering.
    Тут мене питають «Що я за людина?», «Що і як я вчу в свій вільний час?»
    Дежавю? Можливо, цікаво тільки, що це вже з Head of Engineering.

    Далі починається найцікавіше, поступає питання «Чому в резюме в мене не вказана назва компанії в якій я зараз працюю?».
    Тут яке питання — така і відповідь, проте Head of Engineering було дуже цікаво все ж таки знати де я працюю і чому не вказав це, тому він запитав ще 2 рази, але іншими формулюваннями.

    Так і не отримавши очікуючої відповіді, зі сторони «Head of Engineering» було ще пару шаблонних питань з попередніх етапів (на яку сумму я розраховую? , чи були дедлайни?, чи були овертайми? і тд — ці питання задавав «Head of Engineering»)
    Обговорення і завершення цього етапу проходило в підвішеному настрої.

    В результаті відмова по причині цитую: «В процесі спілкування були питання на які „Head of Engineering“ не вдалося отримати відповіді, що звісно вплинуло на загальне враження.»

    Підсумовуючи, хочу сказати, що це вартувало 4 -х годин розмов на одні й ті ж самі теми.
    Що ж, можу сказати, що це й на краще, не хотілося б працювати з такими людьми в одній команді, незважаючи на позитивний досвід з попередніми представниками компанії:
    — HR та сіньйори які проводили тех частину = компетентна розмова, позитивні враження.
    Проте далі незрозуміло що відбувається, самоствердження чи що?

    Можливо слід краще оптимізувати етапи та кількість марних співбесід?
    Незрозуміло з якою метою вони взагалі проходять, тому що скрізь обговорюються майже одні і ті ж питання.
    Проте я бачу по відгукам про компанію, що я не перший, хто відмічає цю проблему, дивно що за пару років так нічого і не змінюється в Creatio.