Добрий день! Маю питання стосовно написання реквізитів власного рахунку в актах виконаних робіт. На початку цього року Приватбанк змінив реквізити усіх рахунків. Старі рахунки були закриті та кошти з них автоматично перевелися на нові.
У мене ж був підписаний договір із замовником до цього моменту (відповідно, зі старими реквізитами), також в актах вказувалися до теперішнього моменту старі, хоча замовник уже пів року надсилає оплату на нові реквізити.
Наскільки така ситуація критична зі сторони податкової, якщо була б перевірка? Тобто в актах вказаний один рахунок (мій, але закритий), а гроші надходять на інший і податки сплачуються з нього же. Додаткова угода після зміни реквізитів між мною і замовником не укладалася.
Заздалегідь дякую!
Дякую, Вікторіє!