Адміністратор відділу продажів в Бізнес-Конструктор
  • «Бізнес-Конструктор»

    Моя робота в компанії «Бізнес-конструктор» розпочалась 21 лютого 2022 року, буквально за кілька днів до повномаштабного вторгнення. Незважаючи на виклики, що постали перед країною та компанією, я відчула силу команди і стійкість нашої спільної мети. Це місце стало не просто роботою, а справжньою підтримкою, простором для професійного й особистого зростання.

    Для мене при виборі компанії важливми критеріїями є: екологічна атмосфера в колективі та «work-life balans», і в БК це дійсно так!

    Робота в БК — це:
    — виконання задач, які виводять тебе на новий рівень професіоналізму;
    — змога вчитись (я пройшла курси на дата-аналітика);
    — робота в компанії, яка завжди розвивається та «йде в ногу з часом», а головне, якщо в тебе є ідеї — ти можеш сміливо їх тут обговорювати та втілювати, бо тут колектив однодумців, який націлений на оптимізацію робочих процесів та на результат;
    — спілкування з досвідченними, крутими людьми;
    — знайти друзів, «колишніх БК-шників не існує»))
    — мати соціальні гарантії: відпустка, лікарняний та вчасно отримувати зп — це норма, а не привілей!)