Вирішила написати про наш перший рік у школі ThinkGlobal Васильків. Ми перший клас починали в одній, а завершили в іншій. Пролетів рік, не встигли ми і очима кліпнути. Без нервів, стресів, хвороб, лінійок, зрівнялівки, образ та зайвих витрат (не рахуючи той невдалий початок, коли ми обрали не ту школу і не ту вчительку). Але ті два тижні не будемо вважати першим класом. Наш рік був веселим, позитивним, дуже насиченим, але легким. І для мене і для Улянки. Трішки було незвично, іноді дивно, але завжди хепіендно. Для нас і нашої школи — це був перший рік, у нас навчання, у школи існування. І це було дуже цікавим досвідом. Адже відчуваєш причетність до початку нового, суперового проекту. Звичайно, іноді лякає, що для всіх це вперше, і ніхто не знає, а як воно правильно, але як наслідок отримуєш неоціненний досвід пошуку власного правильного шляху. Що маємо на виході: 1. Вчителі (ментори) без довготривалого досвіду державних шкіл — ще ті креативщики, пошуковці та наставники. 2. Фокус на дитині,( не на статусі школи, не на потребах вчителя ) — це власне сенс навчання. 3. Дитина на уроках — пошуковець, дослідник, вчений, експерементатор, тільки не учень, що нерухомо сидить за партою і піднімає руку. 4. Індивідуальні регулярні зустрічі батьків з ментором та директором школи — саме той формат, який дає змогу грати командою на випередження деяких психологічних чи навчальних проблем. Що за рік досягнула дитина : 1. Письмо і математика — улюблені предмети. Засинаємо ,рахуючи тризначні приклади, у вихідні , граючись у школу, пишемо диктанти і твори. 2. За рік дитина на інженерії зробила стілець, використовуючи рубанки, викрутки, закони фізики і геометрії. 3. Англійська додаткова з носієм чудова, дитина не боїться мови. Поки є проблеми з основним викладанням, зате дегустація французької і польської для Улянки була інсайтом. Хоче вчити всі мови, каже — кожна мова наче створює іншу реальність. 4. Заняття з бізнесу — інсайти для мами. Діти розробили реальний кейс, пов«язаний з екологією, а саме виробництво сумочок-авосьок для шоппінгу, без використання пакетів. 5. Ну і як бонус, усвідомлене детальне сортування сміття вдома та готування мамі бутербродів та легких десертів. Звичайно, мені як телевізійниці, хочеться все проілюструвати картинкою, але то тягне на спецреп, тому утримаюся. Останній дзвоник мене потішив неймовірно. «Family day» був справжнім родинним святом, ніяких репетицій, довготривалих підготовок. Все було так просто і душевно, що здавалося у школі так не можливо. Але, як виявилося з #ThinkGlobal все можливо.
Вирішила написати про наш перший рік у школі ThinkGlobal Васильків. Ми перший клас починали в одній, а завершили в іншій. Пролетів рік, не встигли ми і очима кліпнути. Без нервів, стресів, хвороб, лінійок, зрівнялівки, образ та зайвих витрат (не рахуючи той невдалий початок, коли ми обрали не ту школу і не ту вчительку). Але ті два тижні не будемо вважати першим класом. Наш рік був веселим, позитивним, дуже насиченим, але легким. І для мене і для Улянки. Трішки було незвично, іноді дивно, але завжди хепіендно. Для нас і нашої школи — це був перший рік, у нас навчання, у школи існування. І це було дуже цікавим досвідом. Адже відчуваєш причетність до початку нового, суперового проекту. Звичайно, іноді лякає, що для всіх це вперше, і ніхто не знає, а як воно правильно, але як наслідок отримуєш неоціненний досвід пошуку власного правильного шляху.
Що маємо на виході:
1. Вчителі (ментори) без довготривалого досвіду державних шкіл — ще ті креативщики, пошуковці та наставники.
2. Фокус на дитині,( не на статусі школи, не на потребах вчителя ) — це власне сенс навчання.
3. Дитина на уроках — пошуковець, дослідник, вчений, експерементатор, тільки не учень, що нерухомо сидить за партою і піднімає руку.
4. Індивідуальні регулярні зустрічі батьків з ментором та директором школи — саме той формат, який дає змогу грати командою на випередження деяких психологічних чи навчальних проблем.
Що за рік досягнула дитина :
1. Письмо і математика — улюблені предмети. Засинаємо ,рахуючи тризначні приклади, у вихідні , граючись у школу, пишемо диктанти і твори.
2. За рік дитина на інженерії зробила стілець, використовуючи рубанки, викрутки, закони фізики і геометрії.
3. Англійська додаткова з носієм чудова, дитина не боїться мови. Поки є проблеми з основним викладанням, зате дегустація французької і польської для Улянки була інсайтом. Хоче вчити всі мови, каже — кожна мова наче створює іншу реальність.
4. Заняття з бізнесу — інсайти для мами. Діти розробили реальний кейс, пов«язаний з екологією, а саме виробництво сумочок-авосьок для шоппінгу, без використання пакетів. 5. Ну і як бонус, усвідомлене детальне сортування сміття вдома та готування мамі бутербродів та легких десертів.
Звичайно, мені як телевізійниці, хочеться все проілюструвати картинкою, але то тягне на спецреп, тому утримаюся. Останній дзвоник мене потішив неймовірно. «Family day» був справжнім родинним святом, ніяких репетицій, довготривалих підготовок. Все було так просто і душевно, що здавалося у школі так не можливо. Але, як виявилося з #ThinkGlobal все можливо.