Пробовала Hours, а потом перешла на Checkiant. Он проще других, но зато более удобный, и в нем есть функции, которых нет в других.
Розповім про організацію роботи у своїй компанії. Тут запровадили Scrum и OKR; у нас також постійно відбуваються дейлі мітинги нашої команди, де ми обговорюємо всі зроблені завданні і наші плани, оцінюємо їх; користуємося тайм-трекером Checkiant, наша власна розробка. Під час карантину змінилося лише те, що мітинги у нас тепер по відеозв’язку. У зв’язку з ситуацією наша компанія надає безкоштовний доступ до користування трекером під час карантину.
В нашій ITкомпанії всіх одразу перевели на віддалену роботу. Розробили спеціальний режим для роботи вдома всієї команди: тепер щоранку у нас відеодзвінки по виконаних і запланованих завданнях. Постійно спілкуємося в загальному чаті та користуємося тайм-трекером Checkiant. Це власна розробка нашої компанії. І з огляду на ситуацію, ми надаємо безкоштовний доступ всім бажаючим до користування трекером під час карантину.
Мой основной список:
— для связи Hangouts или Meet;
— гугл документы, таблицы;
— трекер для учета времени Checkiant.
Мне пока вполне достаточно.