FOCI — пристрій, що по диханні визначає рівень фокусу над задачами. Емпірично можу сказати що працює +/- , але більше допомагає.)
Виглядає дуже цікаво і складно! :)
Які мінімальні об’єкти можна знімати+змерджити? (.../кисть/пальці/...)
Він ще доси є, але вже його розвивають у Enterprise напрямок:
www.google.com/glass/start
Щодо Google ARCore, то в них досить хороше першоджерело: онлайн документація.
Є багато інших платформ на які можна звертати увагу:
— Amazon Sumerian
— WebXR
— Є так само SDK для шоломів/окулярів таких як Microsoft HoloLens, Magic Leap, Google Glass Enterprise Edition, ...
Дякую! Ваш голос був вирішальний! 😄
чи ви тестували щось із цьогоawe.js не пробували. Він так само як JSARToolKit і ARUco працює із квадратним маркером. По швидкодії, мабуть, так само як у статті.
І и одного прикладу вважаєте достатнім для того, щоб відкласти це на майбутнє?Попробувати — варто, бо і браузери із js і hardware вагомо помінялися.
Для того ми й досліджували, щоб взнати на скільки швидшими вони стали за останній час. :)
Про WebCL ми не думали, але дякую за підказку ! :)
У наступній статті, мабуть, появиться WebCL і asm.js. :)
1) Під-час досліджень порахували що через мережу буде іти багато вхідного трафіку на сервер — приблизно 4 Мбіт/с на користувача (мінімум 15 fps, 640×480 відео, і компресію відео 0.1 [тут я не спеціаліст, загуглив, можливо 1/30 краще було б] ). Звичайно, що можна давати менше розширення, розумно (в потрібних місцях) стискати відеопотік, але і користувачів може бути не 10 а 500. Получилося дорогувато.
2) І час затримки не має бути більший за 0.067 секунди (15 FPS). Це: трансфер, обчислення і трансфер назад.
Ось спеціально тому і ще через азарт ми вирішили робити тільки на front-end-і. :)
Мабуть ви не повністю зрозуміли що стаття є про реалізацію доповненої реальності у Web (тільки front-end).
Aspose працює із Web ?
Ми використовували SURF із dlib. (конвертували C++ код у JavaScript). На Nexus5 було
Ця платформа підтримує AR у Web ?
Web версія для того щоб користувачам не доводилося встановлювати програму.
Так квидше, і не займає додаткового місця на смартфоні.
Просто їх легко трекати. Можна використати і інший контрастний квадрат. :)
Маю думку, яка не дає спокою: чи для користувачів таких AR-шоломів/окулярів потрібні ігри?
Такі окуляри є досить дорогими, тому їх зазвичай купляють компанії.
XReal (раніше NReal) має дешевші окуляри і вони позиціонують як персональний пристрій.
п.с. Ігри не писав, проте програми писав. Не можу ділитися ними.