Ну там є дві лабораторії (одна від ЕПАМУ , друга від Глобала) + є аудиторія обладнана iMac’ками.
А взагалі ІТ освіта потребує активнішої співпраці з ІТ компаніями, процеси вже йдуть, тому думаю, що прогрес буде.
Відвідайте Інститут Комп’ютерних Наук та Інформаційних Технологій. Оцініть інфраструктуру, обладнання, лабораторії та викладацький склад.
Ключовий момент «була» ! Пройшло вже 8 років ! Все міняється. Просто раджу відвідати відповідні заклади і ознайомитися з ситуацією. Так, на спогадах, важко судити про реальну ситуацію.
Тепер все зрозуміло . ПМ (прикладна математика) в Політесі то зло, потрібно було поступати в ІКНІ кафедри (АСУ, ІСМ, САПР) там багато викладачів, які суміщають роботу розробника і реально толкових людей. На базі кафедри АСУ 2 лабораторії від ІТ компаній Львова. Як я й раніше говорив, нажаль, не туди попали, не всюди ж так, як у вас було.
близько 100% з поступивших закінчують ВУЗ
З цим згідний .
А на якій кафедрі ? і в які роки ви вчилися ?
Наразі в українських вишах є молоде покоління викладачів з якими ми часто намагаємося співпрацювати. Взагалі зараз ведеться тісна співпраця між ІТ компаніями та ВНЗ для виправлення цієї ситуації, тому можете бути впевнені, що сьогодні ситуація набагато краща.
Також хочу звернути увагу, що наприклад така компанія як Google, ніколи, при підборі кадрів, не робила головний акцент на знання певних мов програмування і технологій, як це притаманна більшості українським аутсорсинговим компаніям. Google завжди цікавить теоретичний багаж знань кандидата, вміння думати, вирішувати нетривіальні проблеми адже мови і технології проходять а знання залишаються. І тому, щоб наділити студента цими знаннями і вміннями, викладач в першу чергу повинен бути хорошим теоретиком а вже потім практиком.
ось нарив якусь книжку по Теорії Алгоритмів : meminagaoglu.yasar.edu.tr/...hael-Sipser.pdf
Це ж наука, тут більше математика, теорія і т.д.
Мови програмування це вже інструмент, завдяки якому всі ці алгоритми реалізуються.
Для викладання Алгоритмів, достатньо знання Паскаля. Я розумію, що було б цікавіше, якщо б всі викладачі були прокачаними девелоперами . Але ж ви розумієте, що таке реальне тільки тоді, коли рівень зарплат викладача буде перевищувати зарплату програміста. Хоча зараз в універі, багато викладачів суміщають роботу програміста і викладання. Тому моя думка, ви попали не в то місце і не в той час але не можна все рівняти під одну планку.
Не хочеться кидатися посиланнями на вікіпедію але , такі предмети як Теорія алгоритмів існували задовго до появи комп’ютерів, тому не погоджуся, щоб викладати такі предмети як : Теорія Алгоритмів, Складність обчислення та інші, необхідно мати великий досвід у програмуванні.
Можливо ви попали в не то місце і не в той час . Але, чисто теоретично, хіба університет повинен навчити вас просто програмувати ? Мені здається, якщо є тільки бажання навчитись програмувати, то достатньо буде просто піти в спеціалізоване ПТУ . Вища школа, в свою чергу, дає загальні знання : теорія алгоритмів, структури даних і т.д. Я не вважаю, що задача універу — випустити простого програміста . Універ повинен випускати людей, які здатні щось творити, а для цього мало вузькоспеціалізованих знань. Вам дається певний багаж знань, які потрібно вміти вміло використати.
Ти вважаєш що тобі не потрібно знати історії і культури ? Подивись на наш народ, на рівень культури і історичної обізнаності українців ! Мені здається, що в нашій ситуації, ці предмети обов’язкові для всіх. Це називається загальний розвиток !
Навіть якщо й так, то ви отримуєте досвід, як правильно ухилятися від непотрібного і почерпати дійсно корисні речі. Не можна всіх рівняти під одну мірку. Університет дає також багато життєвого досвіду, окрім теоретичних знань.
Треба вміти брати !!! Ніхто нікому на тарілочці нічого не подає !!!
Я з 3 курсу пішов працювати і паралельно вчився на денному ))) але моментами важко буває