Team leader
  • Сирського призначили головнокомандувачем ЗСУ, — про це повідомив Зеленський

    Повноваження закінчуються у травні. І це не повноваження царя. Президент — менеджер, обраний народом для того щоб працювати на користь народу. А замість цього все обертаєтсь так що ніби то народ має на нього працювати. Оточив себе зграєю сірих мутних типів, мерехтять як калейдоском і один одного зашкварніший. То на крадівництві пиляли замість готувати країну до оборони, а тепер пиляють гроші міноборони аж дим іде і ні волосинки ні з кого не впало. Прем’ери як рукавички міняються, а міністрів взагалі не встигаєш і запамятати.

  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    як це не парадоксально але ідеї соціалізму дуже популярні у Британії. Лейбористи впевнені що треба віднімати у заможних і роздавати бідним. І мільйони виборців переконані що вся біда через wealthy people. Зокрема житлова криза бо wealthy people купують собі дачі у Валії :)

    Підтримав: IRD
  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    вакансії на 120 справді є. Але це якправило дуууже вузко спеціалізовані вакансії типу з досвідом алгоритмів трейдингу, які півтора роки тому потягнули б на 150
    А кількість кардидатів там така захмарна що ніхто навіть не намагаєтсья спілкуватися.

  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    тут же ступінчата шкала оподаткування.
    Перші 12 тис — немає податку.
    Для наступної сходинки 20 %...
    Здається для сум що перевищють 100к податок вже 45%.
    Тому +10тис обернеться у +500 чистими у місяць

    Підтримали: Bot Bot, Valeriy Shvets
  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    підтверджую. У релігійних громадах тусує багато бажаючих допомагати людям. Переважно пенсіонери і вони так розважаються. У них багато локальних груп на фейсьбук. Шукайте.
    Додам що час дороги тут досить відносний. Метром із західного Лондону до центру їхати годину. В той же час година потягом з Бірмінгему до Лондону. А за дві мабуть і до Манчестеру можна добратися.
    Про якісь освіти — все сильно залежить від району і школи. Чим бідніший район тим ігрша школа. У шкіл є рейтинги. Можна дивитися на сайті councile кількість дітей що безкоштовно харчуютья.
    Ми особисто стикнулися з певним булінгом. Прийшов у школу, поговорили з персоналом, ті все запротоколювали... За тиждень малий сказав що ті хлопці змінили ставлення до нього. що вчителі при цьому робили — поняття не маю.

  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    Дивився роботу ще на Роботу ще на cord.co або app.otta.com
    якщо компанія міжнородна і має офіси на материку думаю шансів буде більше

  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    зі свого досвіду скажу що інтегарція у Англії значно складніше і триваліша ніж у Польщі. ДО останньої приїзджаю як додому по відчуттяї. Багато хто зі знайомих (і ми в тому числі) вибрали заради мови, щоб діти навчилися. Інвестиція вже окупилася. Менший (зараз йому вже 11) у Києві не хотів мови вчити навідріз. А тут змушений був говорити ангійською і за півтора роки дуже крутий стрибок. За словниковим запасом він зе не догнав мене, але в плані вимови і розмовної мови вже переплюнув

    Підтримали: Hotels Bird, Valeriy Shvets
  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    я очікую що виганяти не будуть і буде якесь продовження. Але гарантії немає. А для рекрутера у якого 150 резюме на одну вакансію це просто ще один привід зменшики кількість кандидатів

    Підтримали: Hotels Bird, Bot Bot
  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    у мене немає. я зі своїх спостережень. У мене спеціалізація .net
    Влітку 2022 було чимало вакансій лідів 90-120к а сенйори 80-100к
    А зараз сенйори 70-80, ліди 80-90
    В той же час ціни на оренду десь так само підросли на ті ж 20%

  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    Я в Лондоні наїздами, живу біля Бірмінгему. Тому більше можу розказати про цей регіон. А щодо Лондону найбільш яскраві враження — Лондон дуууже розтягнутий. Через маловисотну забудову відстані дуже великі. Те, що на карті здаєтсья поруч, в реалі може відділятися дорогою у 40 хв або і годину. Система метро після Києва дуже заплутана. все поділено на зони. Плата залежить від зон і часу доби. Ае платити просто — на вході клікнув безконтактну карту і якась сума залочилася. При виході клікнув і знялася плата за проїзд. Але якщо по маршруту кілька пересадок то це може бути непросто. Якщо кілька ліній перетинають то назва станції одна на всіх. А розрізняються номерами платфор. Переходи між ними часто дуже вузенькі (метра 2) і вертляві. Біжиш у тунелі, поворот, ще поворот, сходи, поворот, розгалуження, повороти, сходи, знову розгалуження.... І там дуже легко десь наплутати. Мобільного інтернету немає у метро, хіба якщо наземна лінія. Я зазвичай дуже добре орієнтуюся у просторі, але раз заблудився, що довелося питати людей як вибратися. Потяги можуть запізнюватися, скажімо хвилин на 5. Якщо їдеш у притик то це може бути проблема. Останнього разу подорожував метром до Loverpool street. Потяг доїхав до Moorgate і далі збирається їхати назад. Виходжу намагаючись зрозуміти куди ж мені пересідати і там чорт ногу зломить, бо там станція з добрим десятком платформ. Частина тупікові, інші перемішані метро і звичайні поїзди. і це в ступор ставить. Хоча підозріваю що якщо ти знаєш що куди, то то зручно що все зблоковано. Одного разу спостерігав що з якоїсь причини турнікети на станції перестали приймати картки. За 10 хвилин утворився натовп. Всі стоять ні туди ні сюди. А потім через 15 хв все запрацювало. Що то було — хтозна. Одного разу заїхав у Лондо на авто у пошкодував. Поперше парковака то мега супер проблема. Немає ніже місця де можна паркуватися на вулиці. все або для резидентів або якісь фантастичні суми типу 20 фунтів за годину. Треба реально планувати все навколо місця парковки. По 1-2 зоні тотальне обмеження 20 миль і всі повзуть зі швидкістю велосипеда. Тому все дуже довго виходить. Сталася якась аварія, то я виїзджав з Лондона 3 години до якоїсь страси щоб зоча б 40 миль на годину їхати./А ще система організації дорожнього руху на порядок складніше порівняно з Україною і до того треба звикнути щоб розуміти куди коли перестроюватися. Загалом все зроблено так щоб мінімізувати кількість перестроювань між лініями. Але треба вчасно розуміти яку вибрати на розвилці і у мене пішло з пів року поки то відточилося і перестало бути стресовим

  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    за останні півтора роки ІТ зарплати просіли у Британії на 20-25%
    Вакансії є, але конкуренція величезна. Недостатньо бути хорошим фахівцем. Треба бути outstanding Поцеси найму дуже повільні, навіть якщо кажуть що швидко. Взагалі тут дуже котується вміння піаритися. Британська англійська це не міжнародна англійська. Тут багато діалектів і деякі важко розуміти, особливо по телефону.
    Рекрутинг чітко поділений між прямим наймом і посерединками. Мабуть посередники тебе відразу будуть бракувати. У них логіка така що треба витратити мінімум часу, вибрати з потоку кандидатів 3-5 підходящих (це значить що відповідність вакансії 90%). Далі вакансія бовтається але кандидатів ніхто не обробляє. Хіба що працедавець всіх вибраних відбракує тоді виберуть нових. Взагалі немає смислу подаватися на вакансії якщо їм більше 1-3 дні
    Важливо писати cover letter. Якщо з душею написаний — збільшує шанси.
    Продуктові компанії, що набирають самі напряму і мають офіси там і сям і можуть виступати спонсором — це твій ванріант (ну бо кщо є офіс на континенті то можна почати працювати до переїзду). Рекрутери зараз працюють не на пошук а на відсіювання. Тому якщо є причини відсіяти — вони відсіють.Все сильно залежить від попиту на ваш досвід
    Якщо одна людина в сімї працює і зп буде 70к то тут нерозгуляєшся, особливо У Лондоні.
    І ще життя ніби і схоже але в деталях дуже відрізняється. Багато почго незрозуміло, дивно інелогічно. З пів року піде на культурний шок

  • Релокація в Велику Британію, які варіанти?

    проблема ж не в тому що h4u незрозуміла, а в тому що зараз певний тренд на ринку, що позбуваються контрактників і збирають потрібних фахівців на full time з прикидом на довгострокове утримування людей, щоб експертиза не губилася. А h4u це 3 річна віза і подальші перспективи туманні. Тому багато компаній не хочуть. До речі міжнародні компанії більш гручкі. Але я конкуренція там буде якась фантатстична. Пробитися дуже важко

  • Великобританія vs Німеччина. Погнали?

    можливо вам просто не вистачає масштабних ігор. Ну коли людина повирішувала основні побутові проблеми, є де жити, що вдягнути, що їсти і то стало буденністю, карєра і стабільність збудовано — тоді час займатися чимось для інших. тут вистачає. До прикладу діяльність направлена на створення майбутнього, інвестиції у дітей (не лише своїх а на загал)

  • Великобританія vs Німеччина. Погнали?

    клімат британії специфічний. По факту зими і літа немає, травень переходить у вересень а листопад у березень. Атмосфера у Лондоні дуже прикольна. Але як для сімї то нерухомість добіса дорога. Багато людей знімають просто кімнату або і обєднуютсья щоб дешевше. Виходять такі собі комуналки. Дуже багато світових компаній мають офіси. Відповідно чимало можливостей в плані карєри. у Лондоні англійців порівняно небагато, тому українська англійська нічим не гірша за інші вимови. Англійці віддають перевагу невеличким містечкам. Дуже багато хо їздить на роботу щоденно потягом. Це називається commuting. З транспортом біда. Лондон дуже розтягнений. Великі відстані. Рух дорогами дуже повільний. У корках кожна стояти годинами. Тому вся надія на метро і потяги. Останні дуже дорогі. У багатьох компаніях навіть є пункт соц пакету — кредит на покупку річного проїздного на потяг (скажімо 3-7 тис фунтів). Нереально дорогі парковки. Дешевше отримати штраф ніж оплатити її. Приміром 20 фунтів за годину, а штраф буде 60. Загалом прикол Англії — відсутність простору, все піджато, все чиєсь. Тому якщо їдеш по дорозі, на обочині не запаркуєшся, її просто немає. А у сільській місцевості лю навалюють каменюки на своїй обочині щоб ніхто не намірився заїхати і тим більше запаркуватися. Натомість здають в оренду місце у дворі (знаходиш чере сайт, платиш за час... дешевше ніж на офіційних парковках) У всіх супермаркетах камери трекають номери і якщо авто більше 90 хв (може варіюватися від місця) то штраф 40 фунтів. Загалом організація автомобільного руху дуже відмінна. Всі дороги зроблені так щоб обганяти було неможливо. Більшість прокладені ще мабуть за саксів і ніби п’яний робив — wawing. А ще розвязки по кругу roundabout досить специфічні. Треба звикнути як воно працює, бо ппервах дурієш як де на яку смушу слід стати щоб виїзати куди треба. Але коли ве прилаштувався то все здається дуже логічним бо зроблено так щоб мінімізувати перебудовування зі смуши у смугу. Ну але це не про Лондон :)

  • Великобританія vs Німеччина. Погнали?

  • Пульсоксиметри, безплатне таксі в офіс, няня для дітей. Що нового у соцпакетах і бонусах українських ІТ-компаній

    компенсація консультаційних послуг психотерапевтів

    Хочеш стати овочем — іди то психотерапевтів

    Підтримав: Alla