Мда такий не плавний перехід від розвиваючого фідбеку до .....
Супер !Дякую, що поділився ) Котики це добре
Дуже хочеться про це подумати, що буде після перемоги, але нажаль думки про те як прийняти, що вже зараз є, осмислити те, що було за ці місяці і зробити хоч мініму необхідного, щоб тупо пережити цей час.
Взагалі розуміння де ти на ринку досить корисно навіть для переосмислення своєї роботи тут і зараз. Іноді після співбесід розумієш, що деякі твої скіли в нормі, а деякі актуальні в оновному тільки для даної компанії і тут не тільки зміна роботи, а й просто навчання і зворотній зв’язок корисний. Єдине, що з стану образ краще вийти заради себе " недооцінили", це тільки роз’їдає, прожити, відпустити взяти з собою найкраще, бо буває, що на нове місце приходиш з оцим старим багажем і воно тобі боком вилазить. Це не те щоб порада, а скоріше мій особистий висновок в таких ситуаціях.
А чому б і не HR ? Хоча так зовсім не обов’язково.
Іноді і досвід не дуже допомагає ) Компанії дуже різні і балансувати інтереси бізнес — команда вічний челлендж. Не горіти, зберігати фокус на ефективності дуже складана задача в незрілих компаніях, коли кожну сторону штормить. Це не для того, щоб кивати на обставини пишу, а просто, щоб визнати навантаження емоційне на HR буває і справді значним. Іноді тільки підтримка професійної спільноти, допомогає зрозуміти, що такі проблеми на певному етапі компанії є далеко не тільки в тебе і певні рішення кращі інших і бувають кейси, які ти не можеш витягти з різних причин. Я думаю, що в випадках коли заходиш в глухий кут перерва потрібна принаймні для переосмислення свого досвіду і розуміння з чим працювати у майбутньому, а за що краще не братись зараз чи взагалі )))
А как насчет сказать о том, что есть желание сменить технологию, текущему работодателю ? Да не факт, что всегда это реально, но всегда лучше чем, поставить перед фактом ухода без возможности, что-то предложить. У меня таких кейсов достаточно, есть вакансия и ее вполне можно предложить, но сотрудник даже не упомянул о своем желании и уходит на аналогичную позицию в другой компании. Позитивные кейсы, когда сотрудника перевели тоже есть.
Я иногда путаю окна, мне искренне жаль в такие моменты. Можете кидать помидорами, а можете придумать решение и заработать денег ) А вообще когда уже в linkedin, можно будет редактировать сообщение после отправки ? Иногда я устаю и пропускаю буквы в своем имени и нет возможности исправить — это ад.
Якщо є можливість буде у пригоді ;)
На наступний мітап обговоримо можливість обрати інший час.
www.livelib.ru/...letoplivo-maksim-dorofeev, мне сейчас по душе, не все гладно, но помогает
Понятно, нужно 20 дней
На эту фразу можно было отреагировать по- разному. Можно было предположить,что в своих интересах -это неправильно, что в своих интересах не учитываю чужие не правильно, что правильно только в своих интересах, можно было заключить, что правда у всех своя.... Я тут подумала, может просто постараться каждому делать все для достижения win/win ситуации. Идеально во всех ситуациях не поступишь, но если каждый раз искать решения в которых все минимально страдают и максимально выигрывают, то всем нам станет легче. Виноватых всегда можно назначить, а толку?
Если вас обманули, то вы можете себя вести как вам угодно в рамках уголовного кодекса ) Насчет контекста, получил кандидат таки тот оффер, который хотел изначально, уже после принятия нашего. Долго старался поступить правильно (спасибо), потом все-таки поступил в своих интересах. По человечески могу понять, но как же тяжко разгребать такие ситуации...
Согласна. Человек от вас много чего слышал и все было ок, и да вы правду сказали, но он же не мог предсказать, к примеру, что для него будет такой проблемой работать с этим парнем рядом или еще что-то такое, что предсказать не возможно или очень сложно.... И попробуй объясни адекватно (для человека, которого вы подводите все причины плохи). Не забывайте также, что других мы часто судим сурово, а себе находим оправдания при тех же обстоятельствах (да я тоже так умею), потому, что нормальный человек не всегда может вынести столько чувства вины за свои поступки и ответственности, которые на него вешают (ну почему я как рекрутер виновата часто в том, на что я вообще никак влиять не могу?). Тяжело говорить правду и иногда страшно не выгодно. Согласна, что стоит стараться не подводить и не усугублять. Что-то резко изменилось, напиши, не хочешь объяснить не объясняй, но дай хоть время другому прийти в себя, найти замену или придумать, что говорить начальству. А то как у меня было. Первый рабочий день, кандидат выходит и первое, что говорит, что не хочет работать, а тут как на зло еще приехали партнеры с ними знакомиться......
Я згадую як ми з колегою жартували, що якщо буде сіпатись два ока то нічого, а от одне в обох (реально був у нас такий період), то ми виглядаємо якось дивно, підморгуючи одна одній. Терпимість один до одного така цінна якість і так швидко може закінчитись.
Може є перевірені методи, як добитись від себе системності і не втратити мотивацію ?
Я год ходила на танго и другие направления. Это супер! Просто радость и кайф
Дякую за історію. Дуже згодна, що не завжди знаєш, яка роль тебе чекає і в якій опинишся через кілька років, йдеш приблизно розуміючи куди тобі спочатку, а далі і середовище і досвід дозволяють рости уже більш усвідомленно. Я думаю ти будеш класною підтримкою і прикладом для тих хто повернеться до звичайних робочих буднів — зараз це звучить майже романтично, а колись було як рутина)