• Форум
  • Стрічка
  • Зарплати
  • Робота
  • Календар
  • Спільноти
  • 🕸 Збір для Третьої штурмової
Вхід і реєстрація
Artur Proshchyn
  • Профіль
  • Коментарі 15
  • Розробники зі всього світу прокоментували нещодавнє закриття студій Microsoft, розкритикувавши корпорацію

    Как раз таки они делали обе игры. Если точнее, то они принимали участие в разработке Диса.

    9 травня 2024 16:32
  • Розробники зі всього світу прокоментували нещодавнє закриття студій Microsoft, розкритикувавши корпорацію

    Танго сделала шедевральную Hi-fi rush, а Аркейны склепали в свое время великий Dishonored. Казалось бы, есть 2 студии, которые сделали 2 великие игры. Дай им денег и ресурсов, пусть делают продолжения франшиз. Но зачем? Лучше себе в голову выстрелить. Это надежнее. Никаких рисков.

    А если серьезно, то предельно странное решение. Тут даже добавить нечего. Оно странное и все.

    9 травня 2024 10:46
  • Frogwares поділилась концепт-артами сиквелу The Sinking City 2. Які у вас враження?

    В визуале студии я не сомневаюсь. Главное, чтобы с дизайном мира не напартачили, как в первой части. А то город большой, красивый, места преступлений тоже, но НПС предельно тупые и никаких интересных ситуаций не происходит

    1 травня 2024 19:44
  • Видавничий директор Larian вважає, що «маркетинг помер», бо гравці хочуть чесних розмов

    Ну если так на это смотреть, то тут скорее как рекомендация от авторитета, а не просто реклама. Одно дело, когда тебе что-то сунет телек и совсем другое, когда увидишь, что этим пользуется тот, кого знаешь

    26 квітня 2024 11:11
  • Видавничий директор Larian вважає, що «маркетинг помер», бо гравці хочуть чесних розмов

    Это даже не база, это целый генштаб. Маркетинг реально умер. Более того, многие хорошие современные игры имеют такой типаж, что их в принципе нормально продать нельзя. Вот те же имерсивные симуляторы. Можно сколько угодно рассказывать про увлеченность их геймплеем и показывать нарезки боев или взаимодействий, но банально нарезка спидрана Дума соберет больше просмотров и привлечет больше внимания. Ну или Серьезный Сэм, у которого можно долго смотреть рекламу про открытый мир, но никто не скажет про то, как прекрасно затягивают местные бои.
    Зато есть обратные примеры, когда просто за счет маркетинга даже не самые лучшие игры продавали огромным тиражом, а через полгода о них все забывали.

    Потому да, надо работать с сообществом. Надо общаться с игроками, честно говорить, что будет в игре и не кидаться уже надоевшими рекламными лозунгами. Ну или закрывать интернет и переходит на диски.

    26 квітня 2024 10:45
    Підтримали: Юрій Марков, Миколка Ровенко, Валерій Селін
  • Best Way анонсувала дату виходу Men of War II. Але є одне «але»

    С одной стороны это выглядит неправильно, но с другой, если посмотреть на ситуацию в стране и индустрии, то их понять можно. Каждый вертится, как может. А если кому-то нужно патриотичные издательства для игр, то нужно их создавать и работать с украинскими компаниями, а не заниматься закидыванием камнями

    24 квітня 2024 18:26
    Підтримали: Vitaliy, Dmytro Ivanov, Yuriy Moroz
  • CEO Room 8 поділилася думками про те, як глобальні зміни в геймдеві впливають на розробників та видавців

    Я точно заперечувати не буду. Гарна картинка, багато літер у назвах технологій та купа полігонів і отримуємо типовий продукт. Все виглядає красиво, продалось гарно, звіт також містить великі цифри, але через півроку таку гру просто забувають і йдуть до низькополігонального Скайриму чи Цивилізації. Саме через це і виникла проблема сервісів та підписок, адже нормальні кадри відсіюють на етапі співбесіди, а беруть лише тих, у кого реpзюме та звіти гарні. Ну от такі «продукти» в результаті і отримуємо. А ті, хто можуть створювати ігри зараз просто не потрібні, бо вони не вигідні для бізнесу

    24 квітня 2024 16:35
    Підтримав: Sashko Peremot
  • CEO Room 8 поділилася думками про те, як глобальні зміни в геймдеві впливають на розробників та видавців

    Насправді ні. Якщо нормально підбирати геймдизайнерів та розробників, то ризик буде мінімальним. Ну а якщо на відборі їх відсіяти і набрати не тих, то так. Буде купа ризиків і замість гри вийде «продукт»

    24 квітня 2024 10:29
  • CEO Room 8 поділилася думками про те, як глобальні зміни в геймдеві впливають на розробників та видавців

    У всіх гравців до всіх ігор є лише одна вимога: гра має приносити задоволення.

    Та же Metal Gear Rising вийшла у 2013 році, а пару років тому отримала друге життя завдяки мемам. Гра не важка, проходиться за годин 5-10. У неї не найкраща якість, є дуже багато проблем, але гра весела та навіть нові гравці високо її оцінили.

    Зате одразу кілька останніх великих релізів типу ААААААААА (привіт, Юбісофт) провалилися.

    Тому так, треба думати над тим, як створювати ігри, які приносять задоволення. Мало просто дати грошей на графіку та поліровку, треба зробити гру, у яку захочеться грати.

    23 квітня 2024 11:17
    Підтримали: Oleksiy Gumenny, Philip Lavrynovskyi
  • Набір асетів та комплексних посібників для розробки ігор на Godot 4 продається за $25

    Прекрасний рушій для початківців (сам з нього починав), але у таких уроках сенсу зазвичай мало. Якщо є бажання, то більшу частину матеріалів за таких курсів можна знайти самостійно і безкоштовно. Більше того, при самостійному навчанні можно набити ґулі на помилках, які будуть просто просто незамінним досвідом у подальшій розробці. Єдиним плюсом тут є ассети, для пошуку безкоштовного аналогу треба окремий досвід.

    22 квітня 2024 14:50
    Підтримав: ThomasFGER
  • Опитування продемонструвало, що 70% розробників стурбовані стабільністю ігор-сервісів

    Звісно люди будуть втрачати інтерес. І жодні методики утримання не зможуть їх втримати, адже вигорання нічим, окрім відпочинку, не перемогти. Тому треба забезпечити постійний приток новик гравців за рахунок маркетингу та привітливості для новеньких у самій грі.

    21 квітня 2024 18:26
  • Як використовувати техніку «Показуй, а не розповідай» у рольових іграх

    Все можна вмістити в 4 пункти:
    1. Визнач жертву.
    2. Підготуй жертву
    3. Покажи те, до чого готував
    4. Зберігай баланс.

    Взагалі текст корисний, але не вистачає прикладів, у яких саме показують, а не розповідають.

    19 квітня 2024 19:24
  • Українські інженери з GlobalLogic показали демо гри, в якому можна створювати персонажів з «унікальним» характером за допомогою ШІ

    Ідея прекрасна, але можу лише поспівчувати геймдизайнерам. Без глобального режисеру на основі ШІ буде йти досить багато ресурсів на те, щоб прописати нормальну взаємодію. І я не про слова, а про дії. Адже граві одразу підуть все ломати.

    19 квітня 2024 19:18
    Підтримали: Viktor Kurochkin, Aliona Liubchuk
  • Топ-25 геймдев-компаній України, лютий 2024. За пів року індустрія скоротилася на 1020 людей, а в Києві з’явився лише один новий офіс

    Не бачу в цьому нічого дивного. Бізнес геть спаскудив колись нормальну галузь. Зараз же не важливо, робиш ти хорошу гру чи погану. Важливо картинку покрасивіше та побільше гарних слів в резюме розробника. А ну і звісно онолітига про те, як всі цю картинку хочуть бачити, а потім несподіванно і казино позакривалось, і у індустрії проблеми почались.

    3 квітня 2024 18:01
  • Як зробити свою першу інді гру

    — Як зробити гру?
    — Берете та робите

    Ви прослухали це відео за 2 речення.

    А якщо без жартів, то нормально пройшлися по пунктам, але пропустили кілька важливих моментів:

    — Ідея гри. Звісно, вона обмежуюється ресурсами, але навіть так — вона повинна бути оригінальною та веселою. Якщо ви зробите «топ даун шутер у стилі Кіберпанк», то вона буде втрачена на фоні ще десятка таких. Треба в ідеї мати фішку, яка відрізняє її на фоні інших.

    — Прототип. Так, можна зробити його без графіки та ходити і всім показувати і він може навіть гратися весело, але на етапі графіки будуть проблеми через недостатні ресурси. Тому дивимося минулий пункт та враховуємо.

    — Маркетинг. Дивимося перший пункт та думаємо, що буде продавати гру. Чому всі захочуть пограти саме в неї, а не в конкурента?

    25 березня 2024 18:57
    Підтримали: Olexiy Izvalov, Andriy Kostiushko

Не пропустіть

24 червня, Online
Онлайн-курс «Управління IT-командами» з Delivery Director у SoftServe від Laba
25 червня, Online
Курс “IT Project Management” від Projector
25 червня, Online
Java meetup від Levi9
26 червня, Online
Вебінар «IT-закупівлі без кордонів — від України до ЄС через одного партнера. Реальні кейси»
26 червня — 11 вересня, Online
Онлайн-курс «Розробка мобільних ігор на Unity» від robot_dreams
26 — 28 червня, Online
«Адаптивне управління на основі теорії складності» — поглиблений курс Наталі Треніної
5 липня, Київ, Online
Fwdays+DevRain AI
12 липня — 12 жовтня, Online
Berkeley Summer at Promprylad
26 липня, Київ
DOU Marketing Day 2025
© 2005—2025 DOU.ua
Нас уже 794 245. Ми в соцмережах: Facebook Twitter GitHub LinkedIn Telegram YouTube TikTok Instagram WhatsApp
Пошук програмістів на Джині
  • Контакти
  • Реклама
  • Legal
Пишіть нам на [email protected]
Скористайтесь акаунтом
×
  • Google
  • LinkedIn
  • GitHub
  • Facebook
Увійти за поштою.
  • Вхід
  • Реєстрація
  • Відновлення пароля
Неправильний пароль
Реєстрацію по email закрито
Ви неправильно вказали свою пошту
Або скористайтесь акаунтом.
Для того, щоб зробити ваш профіль повноцінним, вкажіть вашу пошту.
Ми відправимо вам лист з посиланням для підтвердження.
Ви неправильно вказали свою пошту
з умовами використання сайту і політикою конфіденційності.