Від своєї першої роботи я очікувала всього — негнучких годин, неприємну атмосферу та ставлення, нелюдських умов праці тощо. Але, на щастя, я потрапила саме до Precoro :)
З самого першого дня я зрозуміла, що це компанія, яка дбає про людей — як про клієнтів, так і про своїх працівників. Коли у мене щось не виходить, мені надають фідбек і підтримку, допомагають порадою та прикладом. До моїх пропозицій дослуховуються, незважаючи на те, що я новенька і маю дуже небагато досвіду. Менеджмент на найвищому рівні — все базується на взаємоповазі і підтримці!
У Precoro завжди є простір для розвитку, оскільки кожне завдання є по-своєму унікальним. Завдання challenging, завжди цікаві та вимагають нестандартного підходу. З кожним кроком, який ви робите, ви відчуваєте свій вклад у продукт, навіть якщо ви максимально далекі від програмування чи будь-яких технічних спрямувань. Одним словом — нудно не буде :)
Офіс настільки комфортний, що неіронічно сприймається як другий дім — на роботу зранку хочеться не просто йти, а бігти, а під кінець робочого дня з нього не хочеться тікати поперед власного визгу, тому що все зроблено для того, щоб працівникам було класно і комфортно.
Окремим пунктом хотілося б зазначити лояльність та бажання працювати з новачками — Precoro це не та компанія, де вас розвернуть на порозі, бо у CV немає інформації про попередню роботу. Навпаки — якщо у вас бачать потенціал, вміння прислухатися до фідбеку та бажання вчитися, вас візьмуть під крило та створять вам ідеальні умови для початку кар’єрного шляху.
Підсумовуючи, хочу сказати, що попадання в Precoro це найкращий сценарій початку моєї кар’єри з усіх, що я могла уявити. Дякую за довіру!
А тим, хто цікавиться вакансіями — однозначно раджу пробувати :)
З цим відгуком, я несу історію про цінності — не сферичні цінності у вакуумі, які десь написані й забуті, а про ті, якими компанія живе.
Для контексту: колись я вже працювала у Precoro (якщо ви достатньо прогортаєте, навіть знайдете мій відгук з тих часів). Але через низку особистих обставин, я попрощалася з командою: через свій стан я не досягала поставлених переді мною цілей, втратила бажання боротися за результат і розуміла, що підвожу команду. Так і трапилося: я пішла, і думала, що вже не зможу повернутися — все-таки, пішла я некрасиво.
Упродовж роботи в інших компаніях, я постійно згадувала Precoro, оскільки ця компанія поставила дуже високу планку: у ставленні до людей, в ефективності процесів, joint accountability та ще багато в чому. Precoro навчило мене багатьом речам — як працювати з людьми, як налаштовувати процеси, як об’єктивно оцінювати результати та шукати шляхи їх покращення. Завжди десь на підсвідомості я думала, як я хочу назад.
Певно, допомогла доля і наполегливість — і ось я знову тут, на посаді Customer Success Manager. В мене знову повірили — і цього разу я не підведу цю віру.
Отже, чому Precoro:
1. Віра в людей та people-first підхід. Команда знала, як я пішла, і все ж запросила мене назад. Мені довірили профілі багатьох важливих та великих клієнтів, хоча я тільки нещодавно повернулася. З тим, наскільки ретельно підбирають людей у команду, я знаю: якщо мені дають такі задачі, то вірять, що я їх виконаю.
Сюди ж я додам відсутність мікроменеджменту. За вашою спиною не сидітиме Big Brother who’s watching you, ніхто не ставитиме трекери часу які роблять скріншоти на ваші комп’ютери. Можна по-різному підходити до задач, та все ж головне — щоб задача була якісно виконана, і був досягнутий результат.
2. Прозорість. Процеси та трекінг задач налаштовані максимально прозоро — так, у компанійському таск-трекері та базі знань можна пошукати відповіді на питання, найкращі практики, схожі кейси з якими стикалися колеги тощо. Звісно, колеги відкриті до обговорення, порад та допомоги. Якою б не була складною задача, завжди можна знайти інформацію, яка допоможе, або звернутися до людей, які підкажуть як до неї підійти.
3. Любов до клієнтів. Customer Success департамент, як й інші команди, щиро дбають про клієнтів, як вони почуваються, як вони адаптуються до продукту. Команда прикладає масу зусиль, щоб клієнти були успішними. Робота йдеться не у контексті «як підключити клієнту кнопку/фічу/you name it», а «як я можу допомогти клієнту, щоб він не працював по 12 годин в день без вихідних». Тут справді видно, як ваша робота впливає на інших людей, та як покращується їх якість роботи та якість життя, що дуже тішить.
4. Соціальна позиція: у Precoro звичайною практикою є донати, участь у благодійних акціях та допомога тим, кому це необхідно. Є чітка та непохитна позиція просувати Україну на ринку, платити податки та доводити, що український бізнес не лише конкурентоспроможний на міжнародному ринку, а й надає крутий продукт та сервіс.
Ну і карта в офісі з росією розбитою на майбутні 100500 республік дуже радує))
5. Ну і найкраще наостанок: команда. Люди, що мене оточують, це не лише мої колеги — це друзі, з якими можна кудись сходити, зайнятися позаробочими активностями, просто поговорити про все і нічого за обідом — і це прекрасно. Precoro це та компанія, яка не лише про work, а також про life.
Насправді можу дуже багато чого ще писати, але прикручу графоманію. Наостанок, хочу сказати дякую усім у Precoro: за те, що знову прийняли у команду, за всю підтримку, за віру і за те, що я знову частина такого крутого продукту.
Якщо ви вагаєтеся, чи пробувати йти в Прекоро — не вагайтеся. Тут круто)