Працюю в aqua з липня 2021, це вже майже 10 місяців. За цей час встигла спробувати багато нового і багато чому навчитися. Дуже подобається підхід компанії щодо найму A-players, ідея в тому, щоб відшукувати людей, які можуть вести власні проєкти від початку до кінця, без контролю і з розумінням свого вкладу для росту компанії. Це відкриває багато можливостей — ніхто тебе не контролює, немає мікроменеджменту, всі прислухаються до ідей один одного, бо є відчуття, що всі у команді сильні і до кожного варто прислухатися (раніше в мене був досвід роботи в компаніях, де прислухалися лише до топ-менеджерів).. Також такий підхід дає багато свободи — за невеликий час я встигла запропонувати і реалізувати багато ідей. Деякі з них виявились успішні, деякі ні — після кожного тестування ми обговорювали в команді і з моїм менеджером результати, і продумували план, що можна змінити і покращити, щоб наступний раз все вийшло. Так, крок за кроком, ми разом побудували багато маркетингових процесів, і зараз продовжуємо їх будувати. За цей час я встигла запросити до нашої команди свого улюбленого UI/UX дизайнера, вона спочатку приєдналась до нас на фріланс, а потім на full-time. Це щоб ви розуміли, наскільки мені подобається працювати в цій команді — я дуже активно рекомендую тут працювати всім, навіть найближчим друзям). Компанія невелика, можна легко контактувати з будь-якими членами команди (продуктова команда, сейлз-менеджери, топ-менеджмент). Продукт крутий і спільнота користувачів крута (тестувальники з європейських країн, які працюють у великих компаніях). Серед клієнтів — найбільші банки Німеччини, страхові компанії, фабрики, європейські державні органи, Google.. Це робить роботу дуже цікавою)
Згадались старі часи, захотілось написати відгук про цю компанію. Це був єдиний неадекватний досвід працевлаштування в моєму житті, проте я була тоді ще дуже юною і не розуміла, наскільки дії компанії були некоректні. Зараз розумію. В 2020 році я шукала роботу контент райтером, приоходила співбесіду в Eleken. На співбесіді я чесно сказала, що раніше не писала на технічні теми, лише на побутові (про події, людей, речі і т.д.). При цьому сказала, що буду рада виконати тестове завдання на технічну тему, щоб вони зрозуміли, чи їм підходить те, як я пишу. Зробила тестове, їм сподобалось, запропонували роботу. Я погодилась. Онбординг нульовий, ніяких зустрічей з командою і технічними працівниками. Додали в слак і скинули багато документів case studies, щоб з цього я вчилась. Я їх прочитала, дали перше завдання. Написала статтю. Моя менеджерка дала дуже багато правок (ну реально ДУЖЕ), і всі в стилі «це видалити», «так писати не можна», «взагалі не розумію, про що ти говориш», «до чого тут це», «ти сама розумієш, що це означає?» і т.д. замість того, щоб пояснити, що саме я роблю не так і чому мої висновки чи формулювання некоректні, прояснити технічні деталі. Без жодної розмови з менеджеркою (окрім тих коментарів в документі) після чотирьох днів такої комунікації, мені приходить повідомлення на особистий імейл с темою «Sad news», де мені написали: «за результатами роботи першого тижня ми вирішили припинити з тобою співпрацю». Добре, що завдяки цьому пізніше я потрапила в нормальну компанію, де знають, що таке онбордінг, конструктивний фідбек і адекватна комунікація з працівниками