В розумінні податкової все по свавіллю, з першого дня і в орендованій квартирі і навіть в готелю.
В розумінні судів вже більш детально розглядають і можна оскаржити. Але я б радив не вести ні дня через укр фоп на терені Польщі нічого, бо є ризики вихватити нормальні податкові борги, штрафи, та ще й ризики або адмінки або криміналки потенційні.
вихватити податкові борги і криміналку в єу тотменщий ризик ніж «доход» ?
не бачу навіщо русні здавати території — вони повільно методично давлять, в довгострок у них кращі позиції
наче вже йде до заморозки, і усілякі експерти подейкують що путіну під вибори заморозка треба. в мене є надія що все закінчиться дуже швидко, хоч і з сильними компромісами
навіть якщо жив менше 183 днів, то в загальному випадку податкова польска трактує що все з першого дня з залічками відразу з першого приходу
CRS — якщо знайдуть доходи від бізнесу в Україні то можуть визвати в податкову пояснити і далі пришити ухиляння криміналка і 75% податок з штрафами поверх
думав що буде CRS і почнуться питання, тому вирішив сплатити податки, але ситуація сталася гірше ніж міг уявити, знав би про постійне представництво — сидів би тихо
по факту я дивився свою інтерпретацію і ще декілька — податковий орган який видає інтерпретації ( КІС ) не бере до уваги багато факторів, навіть якщо вино наведені і навіть якщо він сам їх запросив — для визнання постійного представництва він використовую тільки факт надання послуг з якогось приміщення на терені Польші і все, без розгляду тривалості і без розгляду того яи ці місця мають вплив на діяльність. Все інше можна розглядати через суд як скаргу на видану інтерпретацію. Але думаю це не спрацює при тривалому кейсі ( більше півроку ), або якщо від Польші була якась участь у бізнесі, наприклад був новий контракт з терену Польщі. Тобто ризики визнання постійного представництва надвисокі, якою б дурницею це нетздавалось. Ще раз повторю висновок — за можливості — жодного дня послуг через укр фоп з терену Польші, якщо б я знав про цю засаду — краще б розірвав би контракт і відпрацював би останній місяць без оплати.
так, іт послуги не підпадають під виключення
так, майже у кожній що не дозволили військовим біженцям явно як виключення ( Літва, наприклад )
для податкових органів (KIS ) в моєму випадку представництво виниклотна основі того що послуги надавались з приміщень на терені Польщі і все.
В суді першої інстанції я це оспорив по додаткових ознаках і суд прийняв маю сторону ( читайте опис і посилання на рішення суду ).
Суд як я і скаржився, прийняв наступне — короткий окрес у 3 місяці, характер праці що не вимагає офісу, надання послу за старим українським контрактом, і переїзд не в бізнес целях а через форс мажор.
Ще буде апеляція у Варшаві, і ії результат поки що невідомий. Тому не рекомендував би надавати послуги через укр фоп з терену Польщі пні дня.
по статті 7 «якщо не діє через постійне представництво». а особисті послуги створюють в розумінні польских податкових органів постіне представництво
для фопа що надавав послуги особисто з Польщі треба реєструвати і платити залічки податок через кілька днів після отримання першого доходу від послуг наданих з терену Польщі
Так, є, податок з особистих послуг у тому числі через укр фоп з терену Польщі є постіним представництвом в Польщі і доход з нього платиться тільки в Польщі
Ні, на протязі кількох днів від отримання доходу з послуг с терену польщі тут треба це зареєструвати і оплачувати залічки щомісяця
Постійне представництво і податковий оьовʼязок від нього виникає навіть без податкового резидентсва.
тільки за старим контрактом ще з України, новий на укр фоп укладати у Литві не можна
я коробку на своєму був хундаї поміняв через 3 роки за 700 баксів. різниця до нового авто 20к баксів.
усе одно вже нічого не зробити тим хто вже напортачив. єдиний вистовок — хто ще не напортачив — не працювати через укр фоп з Польщі жодного дня.