Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×
Marketing Consultant (Internatonal Team) в Promodo
  • Data Science UA

    Подавався у компанію Data Science UA на позицію Sales Development Representative. Раніше працював у американському data science-AI-ML стартапі, тому бачив можливості як для росту компанії, так і для особистого. Анастасія(Business Development Manager) запропонувала поспілкуватись детальніше.

    У середу(10 серпня) відбулось інтерв’ю. Чудово поспілкувались, перевірили англійську, обговорили досвід, дізнався детально про напрями компанії, все чудово. Анастасія повідомила, що наступні кроки будуть — тестове, співбесіда з Sales manager, співбесіда з керівництвом. Повідомила, що Sales Manager ще нема, тому, можливо, доведеться вже після співбесіди з керівництвом його провести, коли наймуть спеціаліста. Сказав, що все ок.

    Дедлайн тестового був у п’ятницю, 12 серпня. Тестове було об’ємне — написати invitation letter для проспекта у ЛінкедІн, написати reply з описом компанії, і ще одне завдання, яке включало в себе research(product type, audience, які проблеми вирішує компанія та як вона їх вирішує — включаючи тулзи, які використовують в компанії(sic!)) трьох наданих в таблиці компаній + персоналізація першого повідомлення до СЕО цих компаній + самостійно підібрати компанії за прикладом і зробити ідентичний research, але вже без листів з персоналізацією. По-перше, таке тестове має бути оплачуване по рейту кандидата, адже воно потребує поглиблення як у Data Science UA solutions, так і поглиблений research наданих компаній + leads research для кращої персоналізації для СЕО цих компаній + самостійний пошук. По-друге, таке тестове, якщо робити його якісно, ніяк не може зайняти годину або дві часу. По-третє, маючи досвід роботи з європейськими, американськими та українськими компаніями, можу сказати, що саме у Data Science UA було найоб’ємніше тестове серед тих, що я взагалі колись бачив(і не тільки я). Зазвичай objective handling(4-5 прикладів), 2-3 leads research та 2-3 персоналізованих повідомлень достатньо, аби зрозуміти скіли кандидата :)

    Але більше незадоволення викликає інше. Я відправив тестове вчасно, Анастасія повідомила, що на початку наступного тижня напише мені фідбек.

    У вівторок(16 серпня) Анастасія повідомила, що тестове зроблено «дуже якісно», що очікує ще також фідбек від керівництва, і що протягом тижня напише про наступні кроки. Протягом тижня ніхто мені так і не написав, тому я вирішив в понеділок(22 серпня) сам написати Анастасії з приводу подальших кроків — адже паралельно в мене ще 3 альтернативи, і я чекав відповіді для вирішення подальших свої дій(наприклад, чи варто дивитись ще якісь варіанти, окрім тих, що маю). Анастасія повідомила мене, що вона звільнилась з компанії ще минулого тижні(15-19 серпня), і передал всю комунікацію по моєму кейсу рекрутерам. Досі не розумію, чому мене ніхто про це не попередив — адже тільки з Анастасією я вів комунікацію з самого початку. Звичайно, з рекрутерів зі мною ніхто не зв’язався, тому я попросив контакти, щоб написати сам, бо все ж був зацікавлений у компанії на рівні ще двох альтернатив, і хотів зрозуміти, що робити далі. На наступний день я зв’язався з рекрутеркою Вітою та запитав про фідбек. Віта повідомила, що буде надалі зі мною спілкуватись і вже чекає відповіді. 25 серпня Віта зв’язалсь зі мною і повідомила, що, на жаль, не зможуть запропонувати мені позицію. Я одразу запитався за довгоочікуваний фідбек, який я так і не отримав, і описав, що таке тестове потребує фідбеку, і чому не можна просто відповісти «не можемо». Повідомлення було прочитане, але відповіді я так і не отримав.

    Хто дочитав до цього моменту — звичайно, це було очевидно, що компанія не планує наймати, але мені було цікаво почути обіцяний фідбек, адже тестове було зроблено «дуже якісно» як за словами Анастасії, так і за моїм п’ятирічним досвідом в leadgen/SDR(+найм спеціалістів собі в команду). Давати таке об’ємне тестове, щоб потім проігнорувати та не дати фідбек — це низько та непрофесійно. Комунікація теж жахлива — чому кандидат сам має випитувати хоча б якусь інформацію про наступні кроки у наймі з компанії? Мали повідомити мене про звільнення Анастасії одразу, як тільки дізнались, адже вона єдина, з ким я спілкувався з приводу вакансії.

    Ну і звичайно час: 2 тижні морочити голову, коли за ці 2 тижні я в кожну з 3 компаній вже пройшов по 4-5 співбесід+тестове і вже на фінальній стадії, а тут мені не можуть не тестове відповісти та банально зв’язатись. Навіть ніхто не вибачився, до речі :)

    Компанія може й непогана, цікаві solutions, але один з напрямків компанії — це аутсорс рекрутинг. То як компанія може надавати аутсорс рекрутинг, якщо не може його налаштувати у себе?

    Вирішуйте самі, але не рекомендую виконувати тестове.

    Ну і повідомлення для представників компанії — якщо у вас проблеми всередині компанії, про це можна написати кандадиту. Усі ми люди. Можна було просто запропонувати оплату тестового та вибачитись за втрату часу та сил.