Delivery manager в OneReach.ai
  • OneReach.ai

    Працюю тут більше року, тому можу дати реальну оцінку.
    1. Люди. На будь-якому місці, завжди, найголовніше — це люди, команда з якою ти працюєш. Тут з цим все більше ніж, чудово. Не лише колеги, які готові тобі допомогти, підказати де шукати чи до кого звернутися, а навіть керівництво. За свій трудовий стаж 10+ років, я з таким зіштовхнулася вперше. І було одразу питання:"а що, так можна було?«. Нема бюрократії, ієрархії чи зверхності. Ти спокійно можеш звернутися до керівництва компанії напряму — сказати «де болить», запитати чи запропонувати зміни. І овва — тебе вислухають і допоможуть. Вперше бачила, щоб CEO компанії сам показував людям щось на прикладах, підказував як з чим розібратися. І це дуже круто!
    2. Офіс. Тут, думаю нікого нічим не здивуєш. Всі ІТ компанії заманюють спеціалістів «печивом». В OneReach з цим теж все ок. Офіс в центрі, в історичній будівлі (для тих, хто любить стару архітектуру), з сучасним ремонтом в середині. Кава, чай, куточок для йоги, медитації, pet friendly офіс, де всі раді новим домашнім улюбленцям, з якими можна прийти на роботу :-)
    3. Freedom. Ось тут дійсно круто. Порівнюючи з Епамом чи Люксофтом — де робота нагадує конвеєр, і маленьким шматочком обов’язків, не маючи змоги розвернутися творчо чи реалізувати свої ідеї — Тут все навпаки. Будучи PM ти можеш сам писати код, якщо тобі це подобається і не обов’язково переходити на іншу позицію. Нема бюрократії — можеш одночасно займатися чим хочеш. Проекти ДУЖЕ різноманітні. Від СМС розсилки до роботи з голосом, штучним інтелектом чи базами знань. Якщо в тебе є своє бачення, як розвивати продукт — приходиш і розвиваєш. Для людей з відкритим баченням — це right place.
    4. Мінуси. Куди ж без них. Як і в більшості компаній — щоб отримати підвищення, простіше звільнитися і перейти в нове місце на нову зп, ніж підвищити зп тут. Але, все ж таки така можливість є, і якщо ти показуєш результат, то з часом можуть підвищити, але процес довгий.
    5. Корпоративні стандарти. Якихось таких правил нема. Підтримується свобода, як в одягу, так і в часі роботи — хочеш, можеш працювати вночі і спати в день. Головне — будь на дзвінках з клієнтом (якщо позиція цього вимагає) і виконуй завдання вчасно. Є свій party fund — коли «душа бажає свята», можна організувати вечірку в офісі, не обов’язково чекати якоїсь конкретної дати :-)
    6. Вакансії. Компанія стрімко розвивається, нові люди завжди потрібні, вакансії завжди є. Можливо, варто було б збільшити штат HR, щоб встигати опрацьовувати усі заявки. Тому, якщо вам не відповіли — то це не тому, що тут «HR — злюка», може просто фізично не встигли. Спробуйте ще раз. Тут дійсно ви отримаєте цікавий досвід та дізнаєтесь багато нового.
    Всім удачі :-)