чувак, а сходив би _ти_ в жопу зі своїми порадами, ок? :)
а як дійдеш, то подумай, що там умовно 25 юристів, 25 аналітиків, 25 кіберфахівців (лооол) і 25 девелоперів які пиляють аплікушку з:
1. електронним рапортом
2. електронним посвідченням
3. формочкою зворотнього звʼязку
4. та ютуб канальчиком з «базою знань»
сподіваюсь вони там знайдуть роботу ще 25 девелоперам і особливо ще 25 кіберфахівцям. Може навіть ukrssl розроблять
Ми створюємо застосунок
чотири окремі команди
У кожній з них до20–25 людей. Крім того, ми плануємо підсилювати команду, оскільки часу не дуже багато і треба прискоритись.
так, треба ще більше. 100 людей наймати на просту аплікушку це ж ну прям норм, чо. правильні пацани самі себе не забронюють
в
та от прям секрет полішинеля відкрив.. скільки «сонечок» зустрів ледь не кожний волонтер чи військовий то за 10 років можна вже енциклопедію написати.
так і передам хлопцям що треба було купляти броніки з ресор і турнікети з лайна і палок, а не «виводити гроші за кордон»..
блін тепер моя черга питати: а що таке рітейл календар?
Україна — вільна країна вільних людей. Тож закони виконувати не обовʼязково.
Якщо серйозно, то все як завжди: заборони реалізовані через жопу — їх мають приймати конкретні ради. Відповідно не в кожному населенному пункті / області вони взагалі прийняті. Ну а там де діють — ще має за тим хтось слідкувати.
Проте в цьому питанні здається розбіжностей немає, аватари то є абсолютне зло. З ігроманією як бачимо досі не всі розуміють ризики та наслідки.
березень починається 19 числа
березень починається 1 березня :)
недолуго не всюди але так.
то мабуть треба і алкоголь знову продавати..
те що місто має метро ніяк не скасовує необхідність трамвая як швидкого транспорту. в таких райцентрах як відень, варшава, прага це розуміють. в варшаві наприклад в 22 році трамвай перевіз 247 млн пасажирів, а метро 161 млн
Для уникнення розчарування треба уникати ілюзій. У всього є межа і у дружби також. Гарні друзі, які вміють дружити, це знають і не сідають на голову.
телеграм це ж просто платформа яка заробляє гроші власнику, а не військова зброя розвідки і впливу. тож впевнений не буде проблем з регулюванням /s
Я в Харкові прожив 21 рік і жив як в центрі так і по багатоьом спальникам.
І шо? А я в Харкові все життя прожив.
Можна багато чого написати, але факт залишається фактом — трамваї які тріщали по швах і пустими не їздили знесли тому, що приватним автівкам було херово їздити через напарковані приватні автівки.
Ок, трамвай знесли — тепер приватним автівкам херово їздити через напарковані приватні автівки.
Так, ти тарахтиш на тому трамваї, мерзнеш взимку, здихаєш влітку. Але це не тому що це трамвай, а тому що міський транспорт планомірно вбивають. Весь. Трамвай, тролейбус, автобус. І метро доречі теж тримають на голодному пайку. Але до трамваїв у них щось особисте..
Я навіть не буду казати за якусь міську стратегію розвитку — який сенс про це розмовляти з тим хто шукає логіку в діях долбойобів, ворів і бандитів харківської міської влади.
дивно обіцяти щось зробити навесні і робити то взимку
Ще один свідок «агентів кремля».
а я бачу ви вже пройшли шлях від атопутіннападьот
можна міняти роботодавця, як і на звичайній карті побуту. блюкард навіть трохи більше волі дає в цьому сенсі.
lol