Ви спробуйте пошукати щось по вашій «офіційній» статистиці в реалі.
Ще раз. Я тут мешкаю, і трошки маю орієнтації, що і почому :) Не треба мені навіть пробувати гуглити ніякої статистики.
Останнім часом таких цифр не дуже то й платять. І то, з тих 500к база може бути 170, а решта акціями, до яких ще треба дожити, щоб продати, і ще й 40% податків з них віддати. Тому таке.
В кожного свої потреби і розуміння, що таке «прийстойне». Я тут мешкаю, тому скажу впевнено, що те, що було за 4, зараз ніяк не стало за 2.5. Ну, від слова взагалі :) Не падають ціни в Бей Ерія.
А те, що я навів за Зілоу, це студія. Це на одного, макс на двох. Часто, якщо сам, то й кімнату знімають. Можна навіть за
Каже Zillow що студію від 1.8 можна знайти
www.zillow.com/...sible":true,"mapZoom":14
Будь які зміни до конфігураціх мають іти через сорс контрол. Інакше вічний бардак, і ніхто нічого не зізнається.
Немає практичного смислу. В них практично все своє, відповідно stackoverflow просто не допоможе.
Я вже не там два роки, не знаю, що вони там задумали. Але судячи з написаного, так.
Із самого початку ми зробили чітку систему обліку. Співробітник мав три типи прозвітованого часу. Перший — скільки він провів часу в офісі, біля комп’ютера, зазвичай це було 12 годин. Другий — людина говорила: «Стільки я працював продуктивно» — у середньому 8 годин, за які вона повинна була отримати зарплату. Третій — час, який виставляли в інвойс клієнту. Наприклад, дві години замість тих самих восьми продуктивних, оскільки ми дуже вимогливо ставилися до своєї роботи, хотіли надавати найбільш професійний сервіс. А ще просто вважали, що таку роботу справжній професіонал не може вісім годин виконувати, бо насправді всі працювали й одночасно вчилися.
«Як вспомню, так вздрогну» Я не був від самого початку, але, скажем так, недалеко від того. Ця система доводила до сказу. Коли ти мав звітуватися по 15 хв, доводячи, що це тому, що профі би ту роботу зробив за 15 хв, а ти баняк, то тому ти робив день.
Особливо це зараз виглядає (слово не підберу), коли бачу підхід до звітування, працюючи на західні компанії, скільки часу такі таски роблять професіонали і скільки за це «звітують». Беру в лапки, бо звітування як такого просто не є.
Контрактив 3 роки на гугль. Трошки встиг познайомитися з внутрішньою кухнею. Скажу, що для розробника на гуглі по суті інтернет не потрібен. Практично все внутрішнє — бібліотеки, інструментарій і тд. Тому головний пошук, це по внутрішніх ресурсах. Ні google.com, ні stack overflow, чи ще щось таке, не поможуть. Тому головна втрата буде хіба неможливість читати срачики на ДОУ з робочого компа.
можете податися до них на вакансію консультанта з безпеки
Google starts a pilot program on Wednesday that will restrict the internet access of a group of its employees
...
The outlet reports that while Google initially selected 2,500 people to take part in the scheme, they’ve since been allowed to opt out and others can volunteer.
Процитувати цілу статтю? Чи того достатньо?
Google запускає пілотну програму, яка обмежує доступ до Інтернету групи своїх працівників
оригінал
Google starts a pilot program on Wednesday that will restrict the internet access of a group of its employees
Тобто ще раз пілотна програма для групи працівників.
Цікаво, коли на ДОУ спочатку читатимуть, а потім коментуватимуть...
Нє, ну раз сам мілованоФФ каже, біжу шнурки прасувати.
Наступним буде покарання тих, хто законно виїхав під час війни, потім тих, хто законно виїхав до війни. І так, поки в країні не залишаться хіба боневтік з бандою.
Як мінімум цікавий термін. Можна дискутувати, але загалом гарно.
Мені подобається підхід чехів, поляків, коли вживаються свої слова, а не все тупо запозичується.
Ми забронювали невелику кількість людей, буквально 15
топ менеджмент?
Багато в чому згоден, що для клієнта важливо не код, а те, що він робить. Але сам код важливий для компанії розробника, і самих розробників перш за все.
Зрозуміло, що якщо наклепати купу красивого коду, який робить те, що клієнту не потрібно, або ще гірше, не робить те, що клієнту потрібно, це буде фейл з точки зору бізнесу.
Але якщо код писаний ябияк, то коли продукт успішно буде продаватися, і настане потреба його розширяти, то може настати головняк із кодом, бо виявиться, що там така рахітектура, що біда. Я вже мовчу, коли в коді просто купа багів, чи закладено купа технічних боргів. В результаті настане той же фейл для бізнесу.
Тому як казав Т. Шевченко, і клієнта любіть, і за код не забувайте.
Перепрошую, але у вас в голові каша. Утримувати і платити за щось, це трошки різні речі.
І ? Ви пропонуєте мітинг на 300 девелоперів зібрати? :)
300 девелоперів в 25 тімах не менеджиться на мікро рівні. Якщо мова про продукт, звісно, а не шоблу аутсорсерів, які роблять 50 проєктів.
Було б цікаво провести опитування, особливо серед тих, які найбільш обурені тими, хто виїхав, в якому задати єдине питання: «Чи виїхали ви б як тільки б для цього появилася ЛЕГАЛЬНА можливість?»