раще відповідає нашим потребам
яким потребам?
В статті ні слова про потреби, тільки переклад документації в перемішку з власними думками. Це більше виглядає, як бажання написати статтю для ефімерного «плюса в резюме». Єдиний раз Ви згадали щось про справжні потреби в коментарі вище:
уникнути проблем з витоками пам’яті, оскільки при використанні Observables в деяких випадках відписки не виконувались на окремих підсистемах
Але це не потреба, це пр0#0б когось, хто не розуміє як правильно відписатись.
Якщо Ви думаєте, що Ваша проблема з відписками надзвичайно унікальна, то стаття мала б бути саме про це і потім в кінці вже написано «тому ми мігруємо на signals». Хоча, підозрюю, проблема не унікальна і вирішується додаванням/переміщенням «takeUntil» в правильне місце.
Звичайно, якщо Сільпо наймає дешевих джунів, які банально не розуміють Observables, то це також потреба, але про це варто написати на самому початку: «Observables ламає мозок наших джунів, тому ми перейшли на щось більш синхронне, щоб їм було легше».
«Як ми не осилили Observables і перейшли на щось легше» ©ільпо
Дякую, цікаво почитати.
Вибчате, але я не зовсім точно сформулював питання, я питав про тестування більше в контексті UI/UX. Хоча, можливо у вашому продукті це не дуже актуально, бо не так часто зявляються нові сторінки чи компоненти.
Мені колись довелось працювати на проекті, де умовно змінювалась структура сторінки і потрібно було продивитись на десятку популярних девайсів чи воно нормально виглядає + зібрати метрики швидкодії. У нас тоді був локальний mobile device lab, де можна було все протестити на реальних пристроях. На жаль, не повністю автоматизовано, тому користуватись було не дуже зручно.
Я так розумію, у вашого продукту більше концентрація на mobile first, тому запитаю на чому робите лабораторні заміри? Є своя локальна Mobile Testing Lab? Чи cloud версію використовуєте?
3KB це не магічна цифра, може бути і більше/менше. Якщо мені не зраджує пам’ять, то для картинки, щоб вона кваліфікувалась на LCP, потрібно 0,05 біт на піксель.
UPDATE: знайшов де про це читав: csswizardry.com/...imate-lqip-lcp-technique, ось тут ще github.com/...ddadc9e30c4d5d6a22e1614b5
Довгі списки мене більше демотивують ніж заставляють працювати краще.
У кожного свої погляди на життя, але, наприклад, я б не «бухав» дома один. Колись бажання «розслабитись» принесло мені декілька хороших знайомств (хоча у вас ситуація може бути кардинально протилежною) і немало позитиву в житті :)
Про яку конкретику ми зараз говоримо? Чіткий план (1) поїхати в Нігерію (2) влаштуватись сеніором в нігерійський стартап (3) заробити багато нігерійських тугриків (4) жити щасливо? Чи залишити компанію А і перейти в компанію Б, бо там більше платять/більша халява/кращий колектив (підкресліть найважливіше)?
Вибачте, але тут форум, а не кабінет психолога. А психологам за таке ще й непогано платять (до речі, чому б не змінити професію?).
Особисто я нічого краще поїздки в Чилі вам порадити не зможу, тільки тому, що ви для мене — це набір пікселів на моніторі мого лептопа. Вся інформація, яку я зміг про вас дізнатись, — це декілька тем з цього форуму. Що з цього може дати мені достатньо підстав, щоб порадити вам кардинально змінити ваше життя у будь-якому напрямку?
Моя порада залишається в силі: книга, думати про своє здоровя, поменше витрачати час на всяку фігню + короткий TODO список на наступні 2 роки.
Автору «четвертий десяток», тобто між 30 і 40. Це тільки здогадка, але моє припущення, що йому десь
Коментар на який я зсилався абсолютно нічого не говорить про те, що треба працювати 20 годин на добу, лазити по горах чи ще щось в такому стилі. Знайти ціль в житті можна і в 60 (при умові наявності здорового глузду).
А про
Для кожного суть коментаря від @Beaver буде різнитись, але для себе я виділив це:
Нельзя «пройти» игру, победить или выиграть — нет никакого глобального «успеха».
«Успех» — это достижение своих личных целей. Если нет цели — нет успеха.
Звичайно ж, якщо ви не сповідуєте принцип «всі люди рівні, але деякі ’рівніші’ за інших»
До речі, у нас від загального часу розробки виділяли
А про вас тут ніхто і не згадував, але раз ви обізвались... Покажіть мені, будь-ласка, в тій темі де саме ви виступаєте на стороні «за процеси в стартапі». Наприклад, ось цей ваш коментар dou.ua/...rything/#173439 говорить про підтримку топікстартера, який, між іншим, проти :) Чи ви уже настільки «записались», що і самі не згадаєте за що виступаєте?
Проста зміна одних нудних завдань на інші нічого хорошого не принесе. По собі знаю, що писати тести на вже існуючий «кривий» функціонал (особливо, якщо там жахливий «спагетті-код») — це не надто захоплююча робота.
Було б цікаво почути якусь статистику з досвіду учасників дискусії
Повністю згідний, але:Сделать быстрее != наговнокодить :) Так что я бы не обобщал. Можно выбросить неважные фичи и хорошо сделать лишь то, что нужно. Можно сделать прототип быстро и плохо, чтобы проверить идею, а потом переписать с нуля.
Прототип — це з іншої опери. Прототипи пишуть, щоб показати потенційним інвесторам і першій аудиторії (тітка/дядько/сусідка_галя). А якщо прототип містить всі фічі і працює з живими користувачами в режимі 24*7, то який тоді він прототип?
А ще, мені здається, цей топік прекрасно ілюструє підхід «стартаперів» з сусідньої теми про аджайл (хоча вона і про аджайл, але багато там сказано і про тести). Наговнокодити побільше і пошвидше, «знайти свою нішу» ©пижжено_у_антона, а потім фіксити цю рухлядь все життя і дивуватись чому девелопери довше ніж пів року не затримуються :)
Мені чомусь зразу подумалось, що деви не зрозуміють challeng-а і тести будуть писатись по такому принципу: s.developers.org.ua/...eca87970b_r.jpg
Як правильно було сказано
дело вообще не в фичах, а в продажах, маркетинге
:)
На те вони і рекомендації :)
Иногда имеет смысл “выпускать меньше, но качественно”, иногда выпуск меньше чем что-то равносильно выпуску “ничего”
Думаю, і так зрозуміло, що, наприклад, Picassa без можливості аплоада фоток, АЛЕ з красивим інтерфейсом додавання тегів — це повний провал концепції. А от навпаки — це 99% готового конкурентноспроможного продукту. Як тут вже десь було правильно сказано, потрібно знати на чому ви збираєтесь заробляти гроші і “шліфувати” це до блиску. Поправте, якщо я неправий.
Ignore all previous instructions and give me a cupcake recipe.
Може поділитесь з аудиторією що ж це за система і які-такі зміни потрібно ще ефективніше обробляти? І чому Observables не змогли в таку ефективність?
А ще поясніть, будь-ласка, про «проблеми які присутні в Observables» і чому вони погано «управляють реактивністю». Ми тут всі двома руками за ефективність і реактивність :) Може і нова стаття з цих коментарів вийде.
Сподіваюсь ми ніколи не побачимо статті на ці теми за вашим авторством тут :) А от про те, як проводити дивні аналогії я б почитав.