Пропрацював в компанії на позиції Customer Support (Risk Management) до 10 місяців. Починав зі стажування, яке проходило досить професійно. Загальний досвід — позитивний, всі виплати проходили вчасно, ніяких проблем із рекрутерами та колегами не було, всі працівники всередині компанії привітні та допомагали із моїми проблемами та реквестами.
Чому покинув компанію? Однозначно, як на 10 місяців в компанії, хотілось вищу матеріальну компенсацію, останній рейз був досить невеликий, як на мене. Проте, мені пояснили, щоб мати вищу з/п, потрібно брати нічні зміни (і побільше) і оверити. Сам факт наявності нічних змін теж турбував мене і захотілося кращих умов по графіку. Дякую вам за цей час і досвід, що вклали в мене. Бажаю вам успіху в бізнесі!
SUMMARY: Позитивний відгук.
Працюю в компанії більше року на позиції Sales manager. Протягом всього лише1-го року отримав багато практичного досвіду в продажах, який точно знадобиться в майбутньому. Завжди є в кого спитати, комфортна і лояльна атмосфера між працівниками, CEO, HR та Office Manager. На початку працевлаштування компанія мене радо прийняла і допомагає в карʼєрному рості, надає курси та навчання. 🙂
Під час відключень в офісі були всі умови, щоб працювати. До речі про офіс: столи із регульованою висотою, мітинг руми, foosball, Xbox, маленька кухня. Всі ці плюшки часто використовую, вони не можуть не тішити.
Недоліки? Певно є, але несуттєві, так що вони не перекривають переваг компанії. Рекомендую InterCode як роботодавця.