На третій рік після вторгнення, професійний гейм-девелопер дізнався про існування «Кривавого Геймдева» і ревью-бомбінга за продажі на росії, оу велл. Інді на то і інді, що ти сам маєш розбиратись у всіх етапах життєвого циклу продукта, а не плакатись на токсичне коммьюніті
Історія розробки Scarlet and Violet?
Отже
1. Хейт в соцмережах зачіпає тисячі розробників
2. Компанії скорочують розробників
3. Кількість розробників, яких зачпає хейт, зменшується
Звідси очевидно, що масові звільнення — це гуманітрана місія!
А что за история с Моней? Что-то никак не найду в поиске...
А хто бачив ту статистику крім шлякбів? Що там зібрано взагалі? Як робили вибірку для отримання такого заключення? А то потім з’ясується, що це дані про скачування безкоштовних роздач з ГОГ в ніч на 31 серпня2018-го року, чисто щоб зробити красиву заяву