• Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Шукаю в досвідчену команду (Ентузіастів )

    3D-художників з персонажів-пропсів (Від Мідла)
    3D-Рігг-аніматорів Unity/Unreal (Від Мідла)
    Програмістів на Unity від Джуна +
    VFX-фахівців Unity/Unreal, Стилізація-реалізм (Від Мідла)
    LVL-дизайнерів Unity/Unreal (Від Джуна +)
    Маркетологи — просування, робота з ком’юніті, стратегія ( Від Мідла )
    Наративні сценаристи/сценаристи новел — сюжет, діалоги ( робимо унікальний додаток для новел )
    Графічних дизайнерів з досвідом!
    Ком’юніті менеджерів (вести пабліки, спілкуватися з аудиторією тощо)
    HR-фахівці — підбір кадрів.
    UIUX Дизайнерів, бажано лідів. Unity/Unreal ( Від Мідла )
    QA-тестувальники — тести, налагодження Unity/Unreal ( Від Мідла )
    Концепт-художники — стиль, образи, локації ( Від Мідла )
    Лід Геймдизайнерів ( для запровадження власної команди )
    3D Лід Арт Художника з досвідом роботи в цьому напрямі! ( Від Мідла )

    не дивлячись на те, що ми працюємо на ентузіазмі, у нас уся команда складається з Мідлів і Сеньйорів, шукаємо таких-же, досвідчених хлопців, щоб разом створювати круті ігри! Ще раз повторюся, ми платимо % з прибутку, а не зарплату, ми не компанія, на даний момент! Ми не приймаємо джунів, якщо ви хочете спробувати свої сили з досвідченими людьми, пишіть сюди, одразу про себе і портфоліо.
    t.me/ FvtKyK81qtdkNzgy

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Шукаю в досвідчену команду (Ентузіастів )

    3D-художників з персонажів-пропсів (Від Мідла)
    3D-Рігг-аніматорів Unity/Unreal (Від Мідла)
    Програмістів на Unity від Джуна +
    VFX-фахівців Unity/Unreal, Стилізація-реалізм (Від Мідла)
    LVL-дизайнерів Unity/Unreal (Від Джуна +)
    Маркетологи — просування, робота з ком’юніті, стратегія ( Від Мідла )
    Наративні сценаристи/сценаристи новел — сюжет, діалоги ( робимо унікальний додаток для новел )
    Графічних дизайнерів з досвідом!
    Ком’юніті менеджерів (вести пабліки, спілкуватися з аудиторією тощо)
    HR-фахівці — підбір кадрів.
    UIUX Дизайнерів, бажано лідів. Unity/Unreal ( Від Мідла )
    QA-тестувальники — тести, налагодження Unity/Unreal ( Від Мідла )
    Концепт-художники — стиль, образи, локації ( Від Мідла )
    Лід Геймдизайнерів ( для запровадження власної команди )
    3D Лід Арт Художника з досвідом роботи в цьому напрямі! ( Від Мідла )

    не дивлячись на те, що ми працюємо на ентузіазмі, у нас уся команда складається з Мідлів і Сеньйорів, шукаємо таких-же, досвідчених хлопців, щоб разом створювати круті ігри! Ще раз повторюся, ми платимо % з прибутку, а не зарплату, ми не компанія, на даний момент! Ми не приймаємо джунів, якщо ви хочете спробувати свої сили з досвідченими людьми, пишіть сюди, одразу про себе і портфоліо. t.me/ FvtKyK81qtdkNzgy

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    короче, ничего не могут, ничего не умеют, и даже не отвечают.

    Підтримав: Alexey Karazhey
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Для тех, хто хотів написати, вжє неактуально йому писати.

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    А куда тебе писать?

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Так це діти

    Підтримав: Daniil Volkov
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    судя по твоим фото , підтримуешь.

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Неадекватный , и приветствует нацистскую свастику, ещё и мне втирает что-то за язык.
    imgur.com/a/aiM3wdV

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    ещё бы понимать что ты умеешь

    Підтримав: Kirill Svidersky
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Шукаю людей, хто займається розробкою Додатків на телефони, а також розробкою сайтів, напишіть мені, будь ласка, в телеграм, розповім докладніше. @vio1le_Grace

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Шукаю досвідчених сценаристів для роботи над сюжетом у стилі The Last of Us 2. Потрібні талановиті автори, здатні створювати глибокі, емоційні та атмосферні історії з сильними персонажами і несподіваними сюжетними поворотами. Проєкт включає драматичні елементи, теми виживання і моральних дилем у постапокаліптичному світі.

    Бажано мати досвід роботи в жанрі інтерактивних оповідань і вміння розробляти багатошарові історії, де дії та вибори героїв мають глибокий вплив на сюжет. Розгляну кілька сценаристів для командної роботи. тг t.me/vio1le_Grace

    Підтримав: Ivan P
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Шукаю досвідчених сценаристів для роботи над сюжетом у стилі The Last of Us 2. Потрібні талановиті автори, здатні створювати глибокі, емоційні та атмосферні історії з сильними персонажами і несподіваними сюжетними поворотами. Проєкт включає драматичні елементи, теми виживання і моральних дилем у постапокаліптичному світі.

    Бажано мати досвід роботи в жанрі інтерактивних оповідань і вміння розробляти багатошарові історії, де дії та вибори героїв мають глибокий вплив на сюжет. Розгляну кілька сценаристів для командної роботи. тг t.me/vio1le_Grace

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    У нашу команду однодумців потрібні:

    Розробники на Unreal Engine 5
    3D-художники по персонажах
    Сценаристы
    VFX-дизайнери
    UX/UI-дизайнери
    Геймдизайнери

    Про проєкт:

    Ми працюємо над лінійно-сюжетним зомбі-хоррором з елементами стелсу, натхненним іграми Silent Hill, Resident Evil і Left 4 Dead. Основна увага приділяється виключно сюжету!

    У команді вже є наративний дизайнер, левел-дизайнер, геймдизайнер, 3D-художники з персонажів, сценарист, сінематик-артист, аніматор.

    Переваги проєкту:

    Проєкт легко реалізуємо, ми використовуємо асети, які будемо поступово замінювати.
    Це не AAA «проєкт мрії».
    Гра розрахована на 3 години 50 хвилин, за які ми розкажемо історію і покажемо, що відбувалося, що відбувається і що відбуватиметься у світі.

    Досвід роботи в проєкті дасть змогу вам:

    Вивчити внутрішню кухню розробки гри на всіх етапах.
    Навчитися працювати в команді, вирішуючи реальні завдання.
    Поліпшити свої навички та отримати досвід, який можна буде включити в портфоліо.
    Брати участь у створенні гри, яка розповість унікальну історію і створить захопливий світ.
    Взяти участь в обговоренні ключових аспектів гри та запропонувати свої ідеї.

    Що потрібно буде робити:

    Розробники на Unreal Engine 5:

    Реалізація ігрових механік і логіки.
    Знання Blueprint і C++.
    Досвід роботи з Git.
    Профілювання та оптимізація коду.

    3D-художники з персонажів:

    Створення моделей High-poly і Mid-poly.
    Скіннінг, ріггінг і правка готових моделей.
    Уміння створювати моделі, готові до використання в грі.

    Геймдизайнери:

    Досвід роботи геймдизайнером.
    Уміння складати та підтримувати документацію за проєктом.
    Розподіл завдань між командою.
    Робота з Unreal Engine 5.

    Ми пропонуємо:

    Дружний колектив, нас уже 22 людини!
    Вільний графік.
    Відсоток з продажів гри в майбутньому.
    Участь у процесі створення гри від ідеї до реалізації. На відміну від багатьох проєктів, ми доводимо свій до кінця. У планах 2 частини гри, включно з одним DLC.

    TG t.me/safsaf323

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    У нашу команду однодумців потрібні:

    Розробники на Unreal Engine 5
    3D-художники по персонажах
    3D-художники з техніки
    VFX-дизайнери
    UX/UI-дизайнери
    Геймдизайнери

    Про проєкт:

    Ми працюємо над лінійно-сюжетним зомбі-хоррором з елементами стелсу, натхненним іграми Silent Hill, Resident Evil і Left 4 Dead. Основна увага приділяється виключно сюжету!

    У команді вже є наративний дизайнер, левел-дизайнер, геймдизайнер, 3D-художники з персонажів, сценарист, сінематик-артист, аніматор.

    Пітч проєкту docs.google.com/...​SN_IGybptn8gfj08as9M/edit

    Переваги проєкту:

    Проєкт легко реалізуємо, ми використовуємо асети, які будемо поступово замінювати.
    Це не AAA «проєкт мрії».
    Гра розрахована на 3 години 50 хвилин, за які ми розкажемо історію і покажемо, що відбувалося, що відбувається і що відбуватиметься у світі.

    Досвід роботи в проєкті дасть змогу вам:

    Вивчити внутрішню кухню розробки гри на всіх етапах.
    Навчитися працювати в команді, вирішуючи реальні завдання.
    Поліпшити свої навички та отримати досвід, який можна буде включити в портфоліо.
    Брати участь у створенні гри, яка розповість унікальну історію і створить захопливий світ.
    Взяти участь в обговоренні ключових аспектів гри та запропонувати свої ідеї.

    Що потрібно буде робити:

    Розробники на Unreal Engine 5:

    Реалізація ігрових механік і логіки.
    Знання Blueprint і C++.
    Досвід роботи з Git.
    Профілювання та оптимізація коду.

    3D-художники з персонажів:

    Створення моделей High-poly і Mid-poly.
    Скіннінг, ріггінг і правка готових моделей.
    Уміння створювати моделі, готові до використання в грі.

    3D-художники за технікою:

    Досвід роботи з 3D-моделюванням (Maya, 3ds Max, Blender тощо).
    Уміння створювати реалістичні текстури та матеріали.
    Знання принципів освітлення та рендерингу.
    Увага до деталей.

    Геймдизайнери:

    Досвід роботи геймдизайнером.
    Уміння складати та підтримувати документацію за проєктом.
    Розподіл завдань між командою.
    Робота з Unreal Engine 5.

    Ми пропонуємо:

    Дружний колектив, нас уже 22 людини!
    Вільний графік.
    Відсоток з продажів гри в майбутньому.
    Участь у процесі створення гри від ідеї до реалізації. На відміну від багатьох проєктів, ми доводимо свій до кінця. У планах 2 частини гри, включно з одним DLC.

    TG t.me/safsaf323

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

← Сtrl 12 Ctrl →