тут принципове питання: хто є клієнтом HR-ів? Як на мене, то саме програмісти. Тому роб. позиції треба вміти продавати. Очевидно, що мало клієнтів знайдеться на невідомо-який продукт, за яку-назвете ціну, і т.д.
погоджуюсь, що такого «свого» досвіду немає. Але в продовження думки: Хофстеде працював у IBM над звязком корпоративної культути з національною. Можна використати його для адаптації найкращих світових практик до українських реалій.
ось стаття в тему: www.linkedin.com/...NIU_SHARE-title
як на мене, в нас більшість HR на рівні шаманських танців, де не ясно що можна робити і які будуть результати. Не погоджусь з "То есть, адаптировать под украинские реалии ИТ рынка нам нечего.
". Є велика база знань та практик західних компанії, які можна і треба адаптувати під наші реалії.
Може комусь цікаво буде: www.studyInSweden.se