Допомагав в своїй школі викладати інформатику, коли був час, десь на протязі 3 місяців. А чого я туди пішов? Бо нікого іншого взагалі знайти не змогли. І це приватна школа в Києві. Я не знаю, що робиться в державних... Думаю тут основка проблема, а не в програмі.
Подивіться будь ласка програму цього вже давним-давно немає
З t.me/iplanpl/24 :
«як зберегти 5% і не платити більше у 2022 році.
Kseniia Havrina Co-founder, Legal counsel в LFITS
Якщо що —
Якщо ви надаєте послуги клієнту, який не є резидентом Польщі, та не орендуєте офіс чи кабінет від імені ФОП у Польщі — відповідно до ст.14 Конвенції про уникнення подвійного оподаткування у вас виникає зобов’язання сплачувати податки тільки на території України.»
Перевіряйте, якщо це так, то буде супер!
Так точно.
Круто, радий, що є така молодь зі здоровими амбіціями!
При тому, що за певний час ви отримаєте скільки вам треба ватт. Так це не швидка зарядка, але ж тема про авто в часи кризи, а не про комфорту поїздку з сім’єю на море.
Ну, починається колекція міфів про електромобілі.
Ну, поїхали антиміфи робити.
Не зрозуміло для чого її міняти, якщо вам пробігу вистачає? Ємність там швидко падає перші роки, далі тримаєть на рівні. За 5 років я зменшення пробігу взагалі не помітив.
Це як сказати, що бензинова машина це добре першого до капітального ремонту двигуна. Ви його скільки раз в житті робили?
Але якщо дуже кортить збільшити пробіг (а мені кортить після переїзду Київ — Катовіце), то заміна батарей на Ліфі в Україні вже давно поставлена на потік і коштує біля $3000-$6000 в залежності від об’єму, що дешевше ніж брати новий Болт з аналогічним пробігом на одному заряді. І ставлять не оригінальну батарею від нісана з морально застарілими модулями, а набагато сучасніші модулі, які можуть збільшити ємність втричі. Отут лише один приклад — www.youtube.com/...nel=TWINBATTERYtechnology
Та якраз за містом і жили влітку на дачі — зарядити набагато легше: поставив на ніч в розетку, по таймеру вона включилася в час дії нічного тарифу, вранці машина заряджена. Коли раз може на тиждень вибирався в юніт.сіті, то там і парковка для електричок безкоштовна і зарядки є.
Так вже років як 5 на Nissan Leaf — все ОК. За не електричну сяду лише з великої необхідності. Майже нічого не ламається, і їздити починаєш набагато більше, бо з нічною зарядкою це дуже дешево. Реально не зручно — далекі поїздки, це так, але таких поїздок 1 в рік у нашої родини.
Питання які треба вирішити:
1) який пробіг на одній зарядці вам критичний?
2) як зробити так, щоб витрати часу на заряджання були мінімальні. Ідеальний варіант — свій будинок і нічний тариф.
Сумую, і я, і сім’я за друзями, за живим спілкуванням. Воно виявлося важливішим за всі ті онлайни і дистанційки. Хто тут десь поруч — провідали, але відстані не ті, і коли всі живуть більш-менш поруч — це зробити легше.
За тим що немалі витрати нашої родини ми лишаємо не в Україні.
Та гріх на щось жалітися. Раю тут очікувано немає, проте безпечно і це головне, але все рівно хочеться додому. Люди дуже(!) допомагають.
— У моїх дітей в польській школі «ніяке» навчання порівняно з українським, але вони ж вчаться в зведених різновікових українських класах, а не разом з поляками. Взагалі за результатами PISA польська система освіти вважається одніє з кращих в світі.
— В садочку у сина дітей дуже рідко виводять на вулицю, може раз на пару днів при чудовому парку і спортивним майданчикам поруч.
— Ями на дорогах, парковка на газонах, бо теж немає місць, перевищення швидкості поляками і їзда по тротуару, ну, то таке, після Києва не дивує.
— Трохи довелося для дітей купляти на OLX, то поляки чомусь патологічно бояться повідомляти свою адресу, коли ти вже до них їдеш забирати річ. Максимум вулицю і телефон, і потім ти ходиш їх визвонюєш і шукаєш. Спочатку було дико, потім звик. А, ну і ніхто не погодився відправити товар поштою. Може тому, що тут державна пошта теж займається купою всього, а не лише посилками і листами і щось відправляти реально довго.
— Смог взимку
— Мова зрозуміла відсотків так на 70% тому мало мотивації її вчити нормально ;)
Норм стратегія, молодець!
Зараз працююв в компанії, яка щороку піднімає ЗП без питань і оцінок просто після вивчення ринку.
Як показує практика вони гребуть кількісно, це вже командир на місці може тебе послати нафіг додому, бо ти після першого дня тренувань ледве дихаєш (реальний випадок мого друга). Що не може не вселяти оптимізм.
Що єдине реальне право в цьому світі, це право сили. (Про західні гарантії і ЗСУ)
Що допомога надана тобою колись безлічі людей повернеться тобі в сто крат. (Про ставлення поляків до нас).
Що церква таки вселенська інституція і навіть в іншій країні ти знайдеш в ній братів, сестер і підтримку практично в будь-чому.
Що Божі дива трапляються і власники, які починали з нами торг за оренду з комерційної ціни, подумали день і здали її нам безкоштовно, навіть не хочуть брати плату за комунальні.
Що є люди які самі не знають своїх можливостей, поки життя не примусить їх діяти.(Про знайому, яка налагодила в Києві пошиття розгрузок, і досягла того, щоб Нацбанк змінив свої документи під певну категорію матерії, коли треба було провести міжнародні платежі.)
Що вести машину повну дітей 2 доби без сну в принципі реально. Після цього черга на кордоні в 9 годин це взагалі не складно.
Про те, що нам для життя і щастя не так вже багато і треба і якщо моя сім’я зі мною, то я щасливий.
Схожі роздуми про недоліки самоорганізації і звичку до боротьби з владою читав у одного з вояків УПА. Він казав, от ми зараз вчимо людей боротися з владою (на той момент радянською), але ж коли ми прийдемо до влади, то вони вже звикнуть ставитися до неї, як до ворога і тоді це обернеться проти нас.
Але поки наша мережевість нас рятує. А солдати щиро дивуються в армії, що їм ще за службу будуть гроші платити ;)
Я є якійсь сервіс, що підтримує імпорт з архіва сайту на Тільді?
Я пам’ятаю підтримку і поведінку ЕПАМа
ec.europa.eu/...m/temporary-protection_en
Ось ще відео з каналу Сімейний бюджет, на цю тему — www.youtube.com/watch?v=Zc2gTALVAqE