Так а в тексті немає нічого дивного — дуже багато компаній на українському ринку працюють за принципом менеджер — це головна кляча в колгоспі. Якщо ти тягнеш то тягни, можеш ще більше тягни ще більше за ті ж гроші або за + 200 $. В результаті ти отримуєш купу стресу, купу переробок за які ніхто не проплачує а потім це все обертається досить великими чеками у лікарів. В мене є купа знайомих які пішли з дуже відомих компаній на консалтинг або на розробку, через те що вони фігачили умовно за п’ятьох а отримували за одного.
Євгеній, ми схоже говоримо різними мовами трохи. Це класно що все розвивається. Проблема в тому, що це а) повільно, б) у нас війна і трошки інші пріоритети. Я натрапив на дуже цікаве відео від власника е-Гольфа www.youtube.com/watch?v=9VSnWRj5wEg От дуже схоже на мій власний досвід. Електричка це круто, коли є всек готове і у спокійні часи. Із задоволенням куплю собі третьою електро-машинку і гоцати. Поки все, нажаль, не на стільки круто.
Класно, що ви змогли собі дозволити перехідник. Але це не стосується мого посту
Києва і Одеси
— то не вся Україна. Я до війни з Харкова взагалі переїздити нікуди не планував і думав купити 2м електромобіль — бо ультракомфортне місто і багато зарядок. Але, сталося як сталося і я б на електричці вже не раз став би десь посеред траси
Потому, я ж не кажу що електрокар це погано. В такої машини є досить лімітований варіант використання
Ну кому нереально) А я орбкатав до 900 км \ день в Україні по волонтерці і по поточній діяльності у кібербезі. Трошки різні дані. + окрім Тесли є гібридні Тойоти, Фіати, БМВ i3 та інші електрокари. Про Польщу та ЄС взагалі — мовчу. Там інші умови абсолютно
Панове електромобіль — це дуже крута штука коли у вас мирний час і вам треба їздити тільки з дому на роботу. В мене досить великий водійський досвід на різних типах автомобілів і якщо порівнювати плюси та мінуси того, на чому довелось кататися — найкращий варіант для України на даний момент звичайна бензинова автівка або в ідеалі — бензин плюс газ.
Ви можете Елементарно купити зараз навіть із салону шкоду фабію або будь-який в принципі автомобіль до $20,000 і його обслуговування вам буде максимум як для нової автомобіля десь 200 $ на рік + заправка і при тому:
Не буде ситуації, що ваше авто постояло у сиру погоду під вікном і сіло в нуль а їхать треба зараз
Ви не стикнетесь із проблемою, що взимку чи восени ваш запас ходу із 400 км перетворюється на 120 якщо увімкнути пічку і посадити +2 людей та покласти їх багаж. А при важких погодних умовах вже в дорозі вам покаже 80км запасу і сайонара.
Не треба гратися із пошуками швидкої зарядки і вигадувати яким маршрутом їхати щоб до неї дотягти у дальній дорозі (були декілька разів приколи на гібріді. Коли доїздиш до заправки, а зарядка йок), добре що був бак.
Ви не будете переживати, що через підвищену вологість клімати, ваша супер-ляля коротне і згорить нафіг (а це — фактично вся Західна частина України)
Ваша машина із часом не буде деградувати по запасу ходу.
Коли треба і круто курпляти електричку:
Ви живете у приватному будинку або сучасній новобудові із сухим теплим паркінгом і розетками як вдома так і на роботі
Машина недорога і 2га у сім’ї.
Машина виключно для перевезення дітей по місту, вашої дупці і закупках їжі.
Вам треба їхати максимум по маршруту дім-садок\школа-робота-супермаркет-садок\школа-дім (до 100 км за день)
Коллеги, кто может подсказать ответ на такой вопрос или подсказать юриста кто может ответить. Встал на военный учет в Львовской области. Получил довідку що взятий на тимчасовий облік Дрогобицького РТЦК тс СП. Она имеет срок на 2 недели, после чего нужно ее продлять. В чем суть этого документа? Я приехал ее продлять в обозначенный день — говорят идите лесом, а лучше приходите завтра. Что мне будет если я ее не продлю? В чем вообще суть этого документа и езды в военкомат, если мои данные у них уже и так есть?
Абсолютно згоден. Проблема в тому, що рекрутери так не хочуть )
Спасибо за статью. Ситуация скорее высосана из пальца. На текущий момент на рынке нет проблем найти западную компанию и с ней сотрудничать самомтоятельно или с командой. Там суммы называются в 97% случаев. Оставшиеся 3% — принимают ваши суммы па уже в самом конце пытаются сбрасывать цену за час.
Играть по правилам дикого СНГ — не вижу вообще никакого смысла. Если по разработке ситуация выровнялась то по PM / Marketing зачастую рекрутеры безграмотны, пользуются техниками
Была та же проблема у коллеги, которая меня активно агирировала за переход на Мак. Поменяла 8 кнопок и на 9й перешла на Dell Latitude. :) Если не ошибаюсь, неплохо делали iXpert, iLounge и Вальсис в Харькове
Спасибо
Олег, для меня стало неприятным сюрпизом, что мою статью удалили, отметив как «рекламную». Завтра перезалью куда-то
Вообще довольно сложная тема, писал по этому поводу несколько статей на мегамозг и VC:
megamozg.ru/users/viktor_d/topics
vc.ru/p/china-software
Привет. Спасибо за заметку.
Несколько комментариев по пунктам:
Раздел: С ЧЕГО НАЧАТЬ
myTarget — радикально не советую. Ботов тьма и очень плохая поддержка. Уже неделю спорим за возврат средств и не смотря на все выполенные требования — водят за нос.
Начать необходимо с понимания, заем это приложение нужно, какая его модель и срок жизни, на чем мы выигрываем.
Если на нем стоит задача заработать, а структура и тип приложения этого не позволяют — или переделываем или бросаем
Раздел: КАК ПРОДВИГАТЬ
«Продвигать приложение следует еще до его релиза.» — абсолютно согласен.
«4. Определите вашу целевую аудиторию.» — необходимо выполнять до начала продвижения на этапе проектирования приложения.
Продвижение приложения — это непрерывный процесс, требующий командной работы. Ты или делаешь все в комплексе, или выкидываешь деньги на ветер. Это необходимо понимать и быть готовым проходить по «пирамиде Маслоу» постоянно.
Раздел: КАК ИЗМЕРЯТЬ?
Если в схеме задействован хоть как-то сайт — однозначно PIWIK
Для всего остального:
• Google Analytics Mobile +
• Flurry.
• Appsflyer.
• Adjust.
• App Annie.
• ... по списку, на что денег хватит.
Сергей, это все здорово. Однако в случае потребительского подхода, работают не отношения а калькулятор. Не всегда приятная ситуация
Увы, но соглашусь.
Общался очень много с HR-ами и рекрутерами и хватит пальца одной руки, чтобы посчитать с кем общаюсь просто так. Зачастую пишут, только если что-то срочно нужно им, а так — полный игнор.
Так а де огляд про який писали?