Хз) уже почва сумніватись що на коня, бо на радостях читав одне, а міг сприйняти як інше😹 вже почав сумніватись що на коня
P.s. на радості є не від того що є делюкс, а в цілому😹
Вже качається. Нарешті Беседка зробила гідний ремастер, а не 100500 скайримів, в яких нічого не міняється. А все виявилось просто — віддати зовнішній студії. Що й треба було зробити вже давно, бо вже скільки модів є (не тільки на облівіон).
P.s. ***єнно, що вони продають броню коня в делюкс версії як і раніше (купувать канєшна же не буду)😹
дякую за згадку Evercraft Mechanic🫶 Додавайте нашу і інші ігри до списків бажаного, це допомагає просуванню😉
круто! Бачив проект на інді-капі, цікаво було — чи не заміряли, як впливає «вічний стрім» на сторінці? От і вдалось запитати) У нас (наприклад) довго не було демки на сторінці і коли додали — бачу, що ніяк не повпливало. Удачі з проектом!
Thanks for question! “Marketable” — is very “wide” term and can be used in several meanings. If we look from the side of traffic generation in TT or YouTube — I think, the answer is yes. How to use this traffic — it’s another question.
справедливо. Я постійно пишу в саби Scrap Mechanic, але просто пишу, не рекламуюсь. Не думав про саби інших ігор, як можливість туди додати рекламний пост. Завжди думав, що забанять, але є тепер в яку сторону шукати варіанти. Дякую
ого, і це ще не зрозуміло якої, бо вона ж теж є окрема — карма постів і карма коментів.
я дивлюсь за
www.reddit.com/r/IndieDev
www.reddit.com/r/IndieGaming
www.reddit.com/r/Steam
І придивляюсь до цих пабліків, щоб туди щось теж запостити
www.reddit.com/r/indiegames
www.reddit.com/r/DestroyMyGame
Хоча часто бачу, як один і той самий пост розробники одразу в усі пабліки кидають, я поки так не ризикую
О здоров) та ти мені як розказував щось про вішлісти, я завжди в приємному ахуї від тих історій🫶 Лайків десь 1860+ на даний момент на цих відосах, 360 додавань відео в Favorites, але факторів багато, чому в нас так вийшло, написав в статті по пунктам свою думку на базі того, що вже подивився і почитав у коментах(на тому є реддіті наприклад). Так чи інакше, я реально не бачу впливу на вішлісти у нашому кейсі. Напевно, найскладніше реально розуміти звідки, що прийшло і куди. Для цього треба скрізь генерувати посилання з атрибуціює, але у інді розробників на таке немає часу😹
буває😹 в любому випадку, дякую за активність під постом😹
Редітом користуюсь 80 днів (прям кожен день хоча б щось лайкаю, але стараюсь ставити і коменти), хоч акаунту 4 роки. На жаль не можу назвати себе експертом в ньому. Єдине що зрозумів із різної інфи в неті (та і користуванням), що треба набивати собі карму, особливо в тих ком’юніті, куди в результаті хочется запостити. Коли я роблю пости, вони без заклику і без посилань кудись перейти, це якісь нейтральні чи інформативні пости (типу цієї статті, але без закликів, знову ж таки). Самі заклики я вже роблю коли відповів на пару коментів в тих же коментарях😹 Якщо тут хтось розуміється на реддіті чи інших соц. мережах — з радістю почитаю)
Дуже прикольний досвід. Ввечері ще засяду детальніше подивлюсь, почитаю коменти. Ніби в жовтні ще був Next Fest і дивно, що по цьому поки не бачу там інфи. Дякую🫶
Якщо ти про звірів, які вийшли у вас за 15 хвилин до твого комента, то ще не встиг прочитати (але, п***іти не буду, не читав би — половину б твого
закладаюся
ти б виграв, я б, чесно, пропустив цю статтю). А якщо про Stunt Paradise — то я сам викладав зі сторінки своєї гри на на Reddit їх трейлер, за 2 години до вашої статті — www.reddit.com/r/PS4/s/t1Rta9NRuA
так, що
закладаюся
у нас нічия вийшла, так би мовити
по-перше, я написав про ваш підхід до статей, а ти мені пишеш — що люди самі можуть писати про інші ігри на форумі. ВИ і ЛЮДИ це 2 різні речі. По-друге, ти пишеш «ми нічого не міняєм», хоч знову ж таки я не про це пишу, я пишу про ситуацію статей в цілому(про посил). Але добре, ти сам це зачепив, я відповім — вже починаючи з заголовку йде цитата з викинутими словами. А міняє це сенс чи ні — нікого це не хвилює.
Про мої коменти на вашому сервісі — тут по ділу. Получається я підор, що не пишу коменти під статтями, про інді (хоч я в цілому особо не пишу коменти, але отакі срачі — як на мене, це низькосортний п****ць, сорі). Я міг би посперечатись і ще накидати аргументів, але незважаючи на них(в цілому) — це справедливе зауваження
Кожен розробник — це одне. Не треба перекручувати сенс моїх слів і зміщати увагу. Мій посил був до того, що гра не була цікава GameDevDOU, коли автор очко рвав, щоб хоч якось її зробити і просунути, ТАМ Є УКРАЇНСЬКА ОЗВУЧКА (це я тільки що, поки писав, глянув і сам в ахуїв). Але тільки знайшлось, де зраду приписати — все, автор — зрада, ганьба
я не знаю цього автора і навіть про гру дізнався з цього поста. будь яка співпраця з ру — це хуєта. Але мій посил у тому, що вам не цікавий геймдев, вам цікаво забайтити на переходи і трафік(а русня, негатив і травля — це найкраща наживка в інеті), навіть ціною того, що сам геймдев від цього постраждає. Бо вам об’єктивно по*** на ситуацію, вирішена вона чи ні. Якщо ні — то єбать, ви перемогослави, знайшли зраду. Молодці (в цілому це добре, але без сарказму було б тільки в тому випадку, якщо б ви до цього теж писали про ці ігри). Якщо так(проблема вирішена) — ви можете вибачитись. Але кому ваші вибачення будуть потрібні, якщо репутація людини вже постраждала, а тому і геймдев, бо наступного разу людина задумається — а є сенс взагалі позиціонувати себе як розробник з України, якщо максимальна підтримка, яка може бути — обісцють, а потім розберуться
я навіть скажу більше — у нас в меню гри написано «put in = hit ler» і стім заборонив гру у Німечинні, не у рашці. Так само, за великий банер з United24 (і переходом на сайт) теж стім не заборонив у рашці. Гра поки не продається, збирає вішлісти, може до моменту релізу стім вже щось змінить і можна буде вимкнути
на всяк випадок напишу, поки мені тут ще зради не приписали і не заталкали за щоки — я проти співпраці з рашкою і те що в цілому гра вийшла там — це не ок. Просто, особисто я не знаю як це вирішити зі сторони дева крім як через підтримку, що автор і зробив (це написано в цій же статті)
Наскільки я знаю, в Steam не можна виключати країни, тільки запитом через підтримку. Я створював сторінку для своєї гри і не бачив такої властивості, тому просто поставив ціну 24022022 на парашку на всяк випадок, якщо гра таки випадково вийде там і я не встигну знайти рішення, як її туди не випускати(але якщо хтось знає як це зробити заздалегідь — буду вдячний за підказки). Тому я вважаю, як вже нижче написали, конфлікт вичерпано, бо автор написав в підтримку(той єдиний варік який я знаю).
Але я пройшовся по пошуку GameDevDOU і крім цього топіку, не бачу постів про цю гру. Що тільки підтверджує, що у нас можуть тільки обісрати. Чомусь до того, як автор набирав вішлісти, чи просто розробляв гру статті чи навіть згадки від GameDevDOU нема. Написати про гру можуть тільки в контексті «перемоги». До речі, дякую що писали про Evercraft Mechanic, в контексті "перемоги"(нашої підтримки United24 і т.д.), але як бачу активності більше коли такі статті виходять... Що це може означати? На які думки це може наштовхувати девелоперів?
Адресу завжди публічно виводило, якщо ти додавав у додаток покупки і вивід грошей з аккаунту
Можна, писав спосіб декілька коментами вище. Можна «намалювати» справку з адресою чи редагувати pdf квитанції/витягу по карті. І тут все буде залежати від якості такого документу
Гугл і так показував адресу, яку ти вводиш, якщо в тебе є вбудовані покупки і налаштований вивід на карту. Я спеціально не написав слово «твою» перед «адресу». Він показує ту, що ти додаєш і підтверджуєш
Пропоную створити 2 банки — одна за Скайрім інша за Небокрай. Яка більша набереться — від того автор вже хай і робить висновки. Іто, ця сума не має впливати на результат, суть не в цьому. У нас щось багато хто знає, що скрізь має бути українська локалізація і як правильно її робити, створюють петиції, пишуть розробникам додати українську мову, а коли діло доходить до оплати праці за переклад (чи взагалі якоїсь підтримки) — тиша. Щоб не бути лицеміром, я вже 2 рази донатив на цей локалізатор(давно підписаний на новини по ньому) і зараз ще раз задоначу. І особисто мені пахую, що буде у результаті. Головне — підтримка роботи про об’єми якої, мало хто замислюється перед написанням гівнокомента. Скайрім, ніби логічніше тим, що наступна версія має таку власну назву. Але може використання назви Небокрай продумано наперед теж. Це вже автору (чи правильніше сказати — команді, хто над цим працює) вирішувати. t.me/the_silvertongue_dragon — ось тг канал автора(-ів) і там є банка, пишіть свою думку коментом до донату