Ну, з точки зору того блізарда, який всі пам’ятають в люблять — дно звичайно. Але того блізарда вже нема. С точки зору нової мобільної гри — цікаво спробувати, виглядає як конкурент Supercell іграм. Тож, чекаю глянуть, але остерігаюсь овермонетизації
В мене на ПК гра перестала запускатись після оновлення. Такі справи...
Дуже крутий дайджест! Дякую за таку рубрику
Достатньо коротко і по суті, дякую за статтю. Загалом зміна ролей відбувалась постійно в межах однієї компанії, чи на певних кроках була зміна роботодавця?
Коротко, зато по темі. Поради досить прагматичні і, здавалось б, очевидні, проте варті нагадування.
Дуже цікаво написав автор, відчувається результати самопізнання... надихає пізнати трохи і себе. Бо головне це те, що всі ми різні. Також впізнаю свого СЕО, особливо в контексті потрібних, коротких та максимально ефективних мітингів. За собою все ще помічаю бажання «не упустити» і бути на всіх мітингах, приймати участь в якомога більшій кількості ініціатив, а потім страждаю прокопстинацією від того, як багато треба тримати на контролі.
Дуже доречні поради, плюсую люто. Коли зранку не попрацював над грою, то ввечері після роботи то сил нема, то плани інші. Варто іноді нагадувати, такі пости можуть дати мотиваційний поштовх 😀
А що таке класичне розуміння? Є словник — game is an activity that one engages in for amusement or fun. Все інше це інтерпретація. Класичне поняття для нашого регіону, є не класичним для іншого. Класичне для нашого кола спілкування.. і так далі. Залежить від того, які книжки ви читаєте, та яким теоріям надаєте перевагу. Гра це не спорт. Та й розумова почалась з приналежності до певної категорії компаній на ринку.
Haters gonna hate. Є проста істина — кожен грає по своєму. Кожного в грі приваблює щось своє. Я особисто не граю в казино і азарт ніколи не був для мене привабливим. Але казати що компанії, що розробляють азартні ігри не геймдев — це просто егоцентризм. Коли є твоя думка і неправильна, і якщо хтось грає не так як ти, то він не грає, а робить щось інше. Просто тому, що не так, як ти. Короче, класичний приклад holy war.
А як ви визначаєте поняття гра? Чому матч-3 це гра, а слот не гра? Покер це гра? А шахи? Спорт? Чи проблема в монетизації? Брати гроші за гру можна, але якщо щось повертаєш то не можна? Я не дизайнер-теоретик, але в гемблінгу багато хороших фахівців, художників, аніматорів, чому ви стверджуєте, що вони не в геймдеві? Давайте вже без професійного снобізму.
Зробити майже що завгодно можна чим завгодно. Якщо хтось зробив 3D шутер на Three.JS, то це ще не причина робити на ньому свій. А з іншого боку на якому рушії не робили шутер? :D
Так, все залежить від цілей. Якщо шукаєш роботу, то вакансії то найкраще, щоб зрозуміти ринок.
Насправді їх реально безліч, а от як в них зорієнтуватись оце питання.
Цікава історія, тернистий шлях розробника. Згоден з тим, що зараз ігрова індустрія змінилась, з приходом великих грошей в індустрію прийшли люди, яких цікавлять виключно грошові потоки, якщо гроші ж в іграх, то хай будуть ігри. А так то розвиток ігор їм не цікавий... але це не відворотньо. Про контр культуру теж хороша думка, так воно, напевно, і має бути
Цікаво, не чув про цю церемонію. Скептично дивлюсь на здобутки Fall Guys, загалом цікаво було б більше дізнатись як проходить процес вибору переможців і які критерії
Працюю над мобільною грою про те, як палити танки коктейлями молотова. Гра є поєднанням crafting game та tower defense. Наразі прототип є в сторах, з методичним танкопалом. В роботі урізноманітнення крафту — більше коктейлів, більше танків, розбиття на рівні, міні сюжет та багато іншого. Будемо ітеративно викладати оновлення
youtu.be/DV9bpSMr0Is
play.google.com/...m.gkzr.territorialdefense
apps.apple.com/...nse-the-game/id1616521033