Дуже показово, як безграмотно написані інструкції. Коли сам не знаєш мови, але маєш вимоги до перекладу. Коли я бачу тайл в перекладі, я бачу провалений переклад. Коли я бачу Урон, я бачу російськомовних розробників, які роблять гру для інших російськомовних гравців. Я можу зрозуміти вимоги стосовно власних назв, додатковий контекст для перекладу, але напряму вимагати робити помилки в перекладі і пропускати переклад це не здатність розуміти межі своєї експертизи
Чудова гра! Грав сам і рекомендую спробувати. І чудовий огляд!
Спитав у україномовної дружини (яка не грає), чи знає вона, що таке стелс. Не знає, а от що таке скрадання розуміє. Я не знаю хто як, мені ок розвиток української мови в іграх. Не подобається — грайте англійською і насолоджуйтесь. Є пропозиції — пропонуйте. Обговорення тут доречні. Але думка давайте в українському перекладі залишати англійські слова мені здається контрпродуктивною. Вживайте як вам подобається, але не заважайте розвитку мови токсичною поведінкою і знеціненням роботи інших людей
Працюємо над ретро шутером під назвою PropaGUNdaGame. Додали зброю, стрільбу з ефектами та базову версію ворогів
Подробиці тут: twitter.com/Glukozavr
Дуже добре висвітлена тема з актуальними прикладами і паралелями. Дякую!
Привіт, як успіхи із грою? Чи вийшло зацікавити гравців та зібрати кошти? Цікавлюсь, бо сам зробив мобільну гру, проте інтерес м‘яко кажучи стриманий 😅
Дуже крута історія, прям тру інді 😀 Щасти з новими проектами, теж піду пограю в Titan Chaser
Але якщо коротко, то ігровий ринок набагато більш динамічний, щоб а ньому довго домінувати. На мобілках яскравий лідер довгий час був Supercell, але зараз криза. На ПК Valve, але зараз криза. Тому домінанти якщо і є, то не постійні. Плюс, багато під ринків. ММОРПГ, МОБА, Королівські битви... є просто великі компанії, є компанії де платять добре, але вони не такі великі 😅
Для власного рушія потрібно мати достатньо часу, грошей і відповідних спеціалістів. В більшості випадків, я думаю, це не доцільно і може закінчитись гіршим рушієм, ніж є вже доступні (зате свій рідний) на підтримку якого витрати тільки будуть зростати, а знайти спеціалістів буде важче. Тож це рішення робити своє має бути дуже обережно зважене.
Працюю над мобільною грою про те, як палити танки коктейлями молотова. Гра є поєднанням crafting game та tower defense. Наразі прототип є в сторах, з методичним танкопалом. В роботі урізноманітнення крафту — більше коктейлів, більше танків, розбиття на рівні, міні сюжет та багато іншого. Будемо ітеративно викладати оновлення
play.google.com/...m.gkzr.territorialdefense
apps.apple.com/...nse-the-game/id1616521033
Ну, з точки зору того блізарда, який всі пам’ятають в люблять — дно звичайно. Але того блізарда вже нема. С точки зору нової мобільної гри — цікаво спробувати, виглядає як конкурент Supercell іграм. Тож, чекаю глянуть, але остерігаюсь овермонетизації
В мене на ПК гра перестала запускатись після оновлення. Такі справи...
Дуже крутий дайджест! Дякую за таку рубрику
Достатньо коротко і по суті, дякую за статтю. Загалом зміна ролей відбувалась постійно в межах однієї компанії, чи на певних кроках була зміна роботодавця?
Коротко, зато по темі. Поради досить прагматичні і, здавалось б, очевидні, проте варті нагадування.
Дуже цікаво написав автор, відчувається результати самопізнання... надихає пізнати трохи і себе. Бо головне це те, що всі ми різні. Також впізнаю свого СЕО, особливо в контексті потрібних, коротких та максимально ефективних мітингів. За собою все ще помічаю бажання «не упустити» і бути на всіх мітингах, приймати участь в якомога більшій кількості ініціатив, а потім страждаю прокопстинацією від того, як багато треба тримати на контролі.
Дуже доречні поради, плюсую люто. Коли зранку не попрацював над грою, то ввечері після роботи то сил нема, то плани інші. Варто іноді нагадувати, такі пости можуть дати мотиваційний поштовх 😀
Дійсно був дуже гарний оформлений український павільйон і сподіваюсь Україна і надалі буде представлена на європейських виставках як ця! Крута робота, класні доповіді на поередньому Devcom, так тримати!