Безумовно, бюджет не резиновий. Але пріоритети якісь викривлені: якщо ремонт аварійних комунікацій в місті я ще можу виправдати, то бруківочку і тендери на стадіони по 300млн — ні. А потім дивуємось, що середній донат падає
Якщо за овертайми платять хоча б х1.5, вони не регулярні, а винаймати житло поруч з офісом та у віддаленому районі коштує ± однаково і за комфортом райони також схожі, то чом би й ні
Особисто проводив кілька технічних інтерв’ю в Інтеліасі і вимог щодо тестових не отримував. Та й при моєму наймі його не було
Зверніть увагу, що автор виділяє саме безкоштовні курси, так шо тут скоріше антиреклама платних
Щодо інших не знаю, але павутина.юа ніби пропонує такі набори
Отримав першу роботу в 19 років після курсів, ще навчаючись в універі на телекомі. ІТ привабило можливістю працювати віддалено, швидким кар’єрним і фінансовим зростом та зп без прив’язки до нестабільної нац. валюти
Звивисті дороги, як і, наприклад, лежачі поліцейські примусово змушують вас їхати повільніше. На відміну від світлофорів, де червоне світло можна проігнорувати. Раджу почитати кілька статей з урбаністики про організацію транспортної системи міста та ознайомитись зі статистикою, що доводить ефективність подібних рішень
Багато місця марнується псевдобезпекою. Наприклад, є практика перероблення прямої дороги в криву, тож навіть пів кілометра неможливо проїхати, щоб не крутити кермо.
Чому ж псевдо. Швидкість потоку знижується, припускаю, що статистика смертності на тій ділянці також знизилась. По прямій все ж таки легше втопити до 70 км/год і вище 🙂
Є проблема з відкриттям картки в Револют, акаунт не проходить верифікацію
Немного не въехал в математику. Можете, пожалуйста, разъяснить как у вас получилось 5560$ во втором случае?
По гиг-контракту: ПДФО 5% — 250$, военный 1.5% — 75$, ЕСВ от минималки 6000грн — ~50$ — 5375$ + 5% ЕН для компании от этой суммы — 269$
Итого: 5644$ vs 5300$
Почему в случае с ФОПами мы считаем ЕН 5% со стороны компании, а в случае с гиг-контрактом мы его уже не учитываем?
Якщо вдасться розпізнавати складні команди на достатньо високому рівні — круть, особливо за кермом і особливо в нових авто, де все на сенсорних кнопках або заховано в тачскрін