Product Manager в Kyivstar.Tech
  • Low-code і власна ШІ-платформа: як ми у Київстар змінюємо чат-бот «Зоряну»

    Дякую за коментар

    Багато з того що написано тут — вже виправлено/покращено, тому хотів уточнити, коли востаннє користувались нашим чатботом і в якому продукті (сайт, мобільний застосунок, месенджер?). Особливо цікавить проблема з «розривом сесії» — такого не має бути, це була критична проблема яку якраз виправляли новим продуктом. Якщо є якісь додаткові деталі — напишіть, будь ласка, в LinkedIn (ак в профілі) або в telegram: @v_yatskin

    Підтримав: Andrei Boiko
  • Low-code і власна ШІ-платформа: як ми у Київстар змінюємо чат-бот «Зоряну»

    Дякую за цей дуже влучний коментар. Дійсно, правильна оркестрація між llm-агентами і контекстом, NLU, «хардкодними» флоу з викликами API внутрішніх систем — це один з найбільших челенджів в цьому продукті, бо в компанії дуже велике портфоліо продуктів і послуг, підхід «в лоб» не працює для нас.

    Скажу відверто, ми ще в процесі дизайну production-рішення. Рухаємось ітеративно до результату, що влаштує по всім критеріям — якість відповідей, швидкість і гнучкість розробки/підтримки, економічна доцільність. В нас є багато гіпотез, прототипів, готових модулів на цю тему, плануємо за цей рік запустити вже повноцінне рішення, можливо в продовження щось напишу на цю тему)

  • Как ЛУН совершенствует карту новостроек: технический путь к 3D-моделям и AR

    У нас есть кластеризация. Без нее на карте выходит каша, что заметно на видео. Попробуйте навести-кликнуть на маркер заднего плана, которого видно 2-3 пикселя.

    Можна посперечатись про переваги кластерізації) Але на вашій карті «вдалість розташування» кластерів змінюється при скролі, дуже дивно. «Каша» точно не гірша)
    media.giphy.com/...​d6itTXvZBvb4ccw/giphy.gif