Дякую, виправив
Того що півроку дійсно разом пишеться. Власне, я так і пишу goo.gl/RksV33
Гроші повернуться тим, хто залишиться до кінця курсу.
Гляньте в спам
Дякую вам за відгук. Було б ще краще, якщо ви розкажете про наступне:
Що в вашому розумінні «темп жахливий» і який темп варто тримати, щоб покращити доповідь? «Якість викладання низька» — теж конкретизуйте в чому це проявлялось.
Дуже прошу заповнити форму зворотнього відгуку — і я вашу думку обов’язково врахую в майбутньому. Якщо ви вже заповнили — супер, я її почув :)
Дякую за увагу!
так )
так, буде )
Дякую за повідомлення.
Лінк з’явиться завтра, після того як ми налаштуємо оточення для проведення вебінарів. Вам мусив прийти лист — підтвердіть підписку і очікуйте завтра за пару годин до події лист.
Я мабуть, що поганий «працівник». Всі що перераховані переваги зводяться до однієї суті — соціальний захист, а відповідно делегація функцій власної стабільності і захищеності державі. Проблема в тому що я не довіряю державі і не хочу нічого їй делегувати...
Чи дійсно так мало людей це розуміють?
Багато зазначалось, що безумовним плюсом є «біла зп». В чому це перевага і для кого?
Круто! Відпишіться по результатам. Чи ефективніше виходить так працювати?
Пилип. Схожу ідею виношую в себе в голові вже пів-року. Сам проводжу онлайн курси по Java для новачків kuchyn.com.ua і вважаю, що за онлайн освітою майбутнє. Сам проходив декілька курсів онлайн і доволі успішно.
Для України форма онлайн навчання доволі нова і тому викликає недовіру.
Проблема не тільки в студентах, а й у викладачах. Знайти толкового спікера на годинну презентацію важко, я вже не кажу про повноцінний навчальний курс.
Якби не було — я зацікавлений поспілкуватись щодо зазначеною проблеми, можливо колегіально вирішити задачу буде легше.
Класно, що проблема якісної освіти цікава не тільки мені )
Так, вебінар буде записуватись. Всім зареєстрованим користувачам прийде посилання на записи поштою.
Каждому воздастса по вере его ;)
Автор, ваші міркування виходять з того, що людина — тварь малосвідома і нею треба керувати. Якщо розглянути утопічну модель суспільства, де кожен займається тим, що любить і дозволяє іншим вільно користуватись плодами своєї праці. Наприклад, я люблю розробляти програми, а Вася любить виращувати капусту. В часи, коли мені хочеться їсти я іду до Васі і просто їм його капусту. Тільки Вася не сприймає це як акт агресії і не вимагає нічого натомість.
Чи виросте людська свідомість до такого рівня до гибелі всього розумного життя на землі — залишається загадкою )
Цікаве бесіда. Єдине що я не до кінця зрозумів погляд Максима на 9класників. Якщо вони не обрали ІТ — вони тупі :) Товариші! Не всім народжено бути програмістами і далеко не всім цікаво. Щоправда, безумовно варто знайомити школярів з майбутнім ринком працевлаштування.
Я надаю послуги коачингу в сфері працевлаштування початківців Java. Коуч, в моєму розумінні — це куратораство, допомога отримати певні навики учню. В моєму випадку — це отримати роботу.
Я прийняв для себе рішення щомісяця заощаджувати5-10% на благочинні цілі. В такий спосіб щопівроку формується сума, яка може комусь допомогти.
Якщо є конкретні ідеї як краще витратити ці кошти на благочинність — звертайтесь