Solution Architect в SoftServe
  • Рейтинг вишів для ІТ-галузі 2020

    тому ми і в лідерах :)

  • Рейтинг вишів для ІТ-галузі 2020

    для Львівської політехніки так і зробили :)

  • Рейтинг вишів для ІТ-галузі 2020

    ви порівняли бали першокурсників Львівської політехніки з балами абітурієнтів (тобто усіх бажаючих вступати) в інші унівреситети :)

    Львівська політехніка (комп науки) — 563 заявки

    vstup.edbo.gov.ua/offer/697397

    Кількість заяв в статусі «до наказу» — 448 + 73 — вступили на Інтернет речей
    всі решта заяви — автоматично переведені в статус «відмова»

    ЛНУ ім. І. Франка (комп науки) — 1 727 заявок

    факультет прикладної математики: vstup.edbo.gov.ua/offer/708218
    «до наказу» — 95
    «допущено» — 904

    факультет електроніки і компютерних технологій:
    vstup.edbo.gov.ua/offer/707622
    «до наказу» — 131
    «допущено» — 578

    Підтримав: Viacheslav Polietaiev
  • Рейтинг вишів для ІТ-галузі 2020

    ну нехай. А де 126та? :) вона сама молодша, тому її проігнорили? і 151 також вартує включити

  • Рейтинг вишів для ІТ-галузі 2020

    Зразу зауваження, яке нівелює цінність всього дослідження — це якесь рандомне число щодо заяв у Львівську політехніку (1700+)
    що таке заявки? це ті, хто подав електронну заяву (типу хочу поступити), чи ті, хто поступив?
    якщо брати за основу заяви в УКУ — то все-таки це заяви (ака оголошення наміру), адже поступити могло лише 100 людей.
    Так от, звідки взято чило 1700 для Львівської політехніки?
    2000+ заяв було на КН — vstup.edbo.gov.ua/offer/697397
    550+ заяв на КН (Інтернет речей) — vstup.edbo.gov.ua/offer/686166
    на 121шу також в районі 1500+ заяв — vstup.edbo.gov.ua/offer/695787

    що входить в

    Прикладна математика

    ? це спеціальність, чи назва освітньої програми? (в деяких ЗВО назва освітньої програми є

    Прикладна математика

    , а спеціальність — Комп’ютерні науки
    Далі — зливання воєдино всіх освітніх програм в спеціальності є також некоректним: абітурієнт тепер більше обирає на унівреситет, а програму/факультет

  • Онлайн-навчання в IT: робимо це правильно

    Програмами тими вузівськими пропонували мені займатися ще до тебе

    програмами мені ніхто не пропонував займатись — я захотів, і зробив. Займатись програмами з боку компанії — це зовсім не те, що створювати програму з нуля в університеті.

    дуже радий що відмовився, бо задоволений результатом — вдалося збудувати дуже ефективні навчальні рішення. Причому не просто «перенести в онлайн», а саме вибудувати з нуля таким чином, щоб навчання онлайн було б не просто не гіршим, а навіть кращим за навчання оффлайн

    це порівняння гарячого і синього. Континент бажаючих попасти в ІТ-академію, і вступники у ЗВО — це різні люди за світоглядом, навіть коли ті самі по документах. В ІТ-академію попадають, як правило, не раніше 2гого курсу. Коли студент вже перейшов від шкільного задрочування, вкусив свободи, не вилетів з універу від передозу тої свободи і тепер задумався «а що буде далі». І в нього включилась мотивація «хочу бабла».

    Вишам до цього дуже далеко, але не скільки технічно реалізувати, а на рівні відношення і готовоності до трансформації

    кому треба — той реалізовує. Мені треба — в мене є метрики. Метрики не є самоціллю. І ЗВО оптимізує свої метрики під вимоги того, хто платить гроші (внєзапно — це МОН). Будуть готові ІТ-компанії фінансувати підготовку фахівця на рівні МОН (35 тис грн за рік за фахівця) — тоді компанії зможуть отримати бажані їм метрики.

    як і лекції не начитувати через ютуб, і заліки не приймати в зумі. :)

    залік/іспит через зум похожий на інтервю, яке ми проводимо в компанію. І студент привикає до процесу, і людям не треба накатану методику ламати.

    Підтримали: Ludmila Denisenko, Pasha Radiuk
  • Онлайн-навчання в IT: робимо це правильно

    Онлайн-навчання в IT: робимо це правильно — заходимо по ссилці dou.ua/...​ho-teaches-at-university, читаємо, ставимо на аналогічні рейки

    Стаття буде цікавою кожному, хто хоче вчитись або навчає інших.

    нє, нецікава, на жаль. нема практичних порад, а лише перефраз загальновідомих фраз. Повністю проігноровані наявні програми Кластеру, які присутні в ЛНУ, НУЛП, ЛУБЖД.

    На мій погляд, одна з ключових проблем вишівської освіти міститься у тривалих ітераціях у 4-6 років, які заклади вимагають, щоб вручити людині диплом.

    Бакалавр — це 4 роки, після 2гого курсу — можна запроваджувати дуальну освіту.

  • Рейтинг вишів DOU 2018: Могилянка знову в лідерах, Львівська політехніка наприкінці списку

    не кафедри, а програми :) ІоТ, АІ, Робототехніка, Кібербезпека — ІКТА буде поступово лізти вгору
    правда, поки лиш по корупції ріст пішов :)

    Підтримав: Bohdan Khudoba
  • Рейтинг вишів DOU 2018: Могилянка знову в лідерах, Львівська політехніка наприкінці списку

    в Львівській політехніці в ІКТА є багато програм, в тому числі Програма Інтернет речей (моє дітище). і мені вигідно було просити студентів ігнорити це опитування (я його потролив) — щоб їх позитив/негатив непоширювався на інші спеціальності

    Наприклад співпраця з ІТ компаніями — лекції проходять в ІТ компаніях для 1-го курсу. По тому показнику ми летітимемо в космос, і виглядатиме що весь інститут маладєц.
    Тому в мене прохання — робити наступного ркоу опитування в розрізі факультетів/освітніх програм

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    В теории да, на практике ни вы, ни админ апарат универа не будут впрягаться в бюрократию с переделкой учебных планов :)

    перелопачуєм щороку — процес відкатаний, було б бажання

    теорія іде в звязці з практикою, додайте мене у ФБ і я по джмилу дам доступ до презентацій і списку лаб

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    то може долучитесь і врятуєте професійну повноцінність? команда з 4-х другокурсників, ідея проекту — генеруєте спільно, дедлайн — початок червня? (я серйозно)

    Підтримав: Viktor Syrovets
  • Шукаємо викладачів Data Science, Big Data, Predictive Analytics, Machine Learning, Bioinformatics

    відпишу всім «треба більше математики і ще 100500 розділів математики додати»: людині має бути цікаво. Нащо вчити 100500 формул, якщо неясно куди це притулити? Тому спершу слід показати що робить вся та математика, базові задачі по АІ/ДС. І тоді в учня/студента горітимуть очі і він вчитиметься з подвійним запалом

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    а для того щоб змогли — по лабі на душу населення. І пояснення де працює, а де непрацює. Це як посів зерна — не все з сказаного проросте в головах, але де шукати і куди дивитись в них завжди буде під рукою. А далі — це вже досвід і підгон навиків під потреби проектів

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    «зачем бросіл». Мені неважко, можу повторити і ще раз: тому що зараз студентів навчають як побудувати бек на джаві. І внєзапно більшість вже відчула потребу в тому, щоб їм пояснили як то все працює, що вони використовували при написанні проекту (рести, база і далі по списку)

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    учать, чого ж не учать — є вимоги що має бути в репо. Вимоги порушені — балів нема. Всім все було розказано і показано. А тепер просто: вимоги невиконано — значить задача не зроблена

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    жоден немає — оскільки це проекти студентів, що провчились 1 семестр поки. А пітони/мобайл/веб вони вчили самостійно де-факто, оскільки в першому семестрі в них все стартує з с/с++
    а тепер вони вчать джаву і як зробити бек на джаві щоб через рест віддати дані

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    iot.lviv.ua/projects_1st_year — список студенських проектів.

    UPD. Это был не стеб. Я правда считаю что изучение подобных технологий на первом курсе — это дебилизм.

    перефразую: я вважаю що неможна вчитись їздити на авто, поки не вивчив будови коробки/двигуна/трансмісії і далі по списку

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    а в львівській політехніці першокурсників навчають якраз JPA и JAX-RS і CDI

  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    Хороший пример 2+ годичной давности, который сейчас выглядит как глупость

    я очікував що ви напишете про 2+ роки — на жаль ні, це свіжий приклад (3-римісячної давності)

    Простой пример — это вы. Вы спутали ДжЕЕ8 и ДжакартаЕЕ

    ні, несплутав, це ще одне з питань з підвохом :)

    Підтримав: Сергій Назаревич
  • Технічна співбесіда на Java-розробника: питання і поради щодо підготовки

    Ага, от только дедлоки на сра... ХешМапе кто будет разруливать? А гонку на тредлокалах? А что делать когда добавили магическую аннотацию фреймворка Async и все затормозило?

    Завжди дивують люди, які додумують своє в текст.

    Угу, очень каверзный вопрос, проверяет прочитал ли кандидат ответ на вопрос «Как работает ХешМапа», который очень-очень редко задают на собеседованиях :)

    тим не менше, таке запитання ставить в ступор багатьох

    1) 9-ку мало кто использует, особенно из тех кто следит за джавой, потому что 9-ка не лонг терм саппорт, ее публичная поддержка заканчивается в марте 2018

    Якщо я працюю з котроюсь мовою програмування, то маю знати що є в нових версіях, чи ні?

    «яку б ви версію Java брали для проекту? — саму останню, 8-му.
    окей, чи слідкуєте за оновленнями? — Так звісно, наступного року має бути 9-та»
    «що з 9-ї Java вам б стало у нагоді на проекті?» — «не знаю, я не читав про 9-ту версію»

← Сtrl 1234 Ctrl →