По перше, люди користуються тим, до чого звикли. І я значно краще знаю Blender, ніж будь-яку CAD. А по друге, є ж питання примінення моделі. Ця модель планується у використанні в ігровому рушії, де чистота сітки для запікання, це важливий аспект. З досвіду знаю, що CAD-и дають просто огидну сітку
Я працював в старенькому 3ds Max. Починав з версії 3.5. Останнє, в чому тикався, це 12. От це і справді ще те страждання. Блендер пережив два реструктурування інтерфейсу та інструментів. У ньому багато усього, але в тому, що і де знаходиться, є логіка. Тільки от не в максі. Особливо старому. То просто якийсь смітник розмазаного, подекуди сильно застарілого функціоналу, без якоїсь логіки чи порядку
Ще раз хочу повернутись до цієї теми. Є один такий цікавий американець, який часто тусує в спільноті Blender в діскорді, хоч не користується блендером. Йому десь 65 і він користується CAD-ами ще з часів, як вони були винайдені)))
То, з його слів, він усе в CAD-ах моделює, навіть якісь зовсім художні речі, з усілякими персонажами. Шкода не можу знайти його портфоліо.
Він не обирає CAD для цієї задачі, тому що той краще підходить. Просто тому, що добре знає цей інструмент)))