Так, вже гуглю його.
Але поки не знайшов :(
О-о-о так.
До речі, ось вам ще приклад роботи з аналітикою слак.
Щоправда, це було виявлено через їх дашборд. В одного з РМ була аномальна кількість повідомлень. Інколи, у декілька разів більше чим у іншого. Виявилось, що цей РМ любив писати повідомлення по слову.
Коли
ось так
цікавиться
чи можеш ти відповісти
на питання.
Тут?
І, знову ж таки, про культуру коммунікацій. Нажаль, вона не була побудована, і багато кому це не подобалось, але вони мовчали. І лише коли це було виявлено і піднята тема, що це не норм — то багато погодились. Знову ж таки, продовжуючи тему, підняту в іншій гілці. Культура бізнес коммунікацій.
і мій колега не онкол.
Можете прояснити. Не розумію значення «онкол».
Тобто я розумію, що це напевно мається значення «на дзвінку», але не розумію що ви хотіли цим сказати.
Я не планував цю тулу для контролю дупочасів. Я вище вже писав, навіщо це було потрібно. Не для того, щоб побудувати «таймтрекінг» та мікроменеджмент.
Дякую за рекомендацію, пошукаю.
Про 15 хвилин я не казав, в нас за замовчуванням були декілька годин, але й з цим були проблеми.
І так, це проблема бізнес коммунікацій.
Але це вже інша тема, це про проблеми в побудові коммунікацій, про загальний коммітмент домовленностей на рівні компанії і про транспарентність. Це хвороблива тема на данний момент, тому я не хотів би в неї заглиблюватись зараз, але я повністю з вами згоден щодо культури бізнес коммунікацій.
Я у цьому з вами повністю погоджуюсь. Якщо йде мікроменеджмент і потрібно не працювати, а робити вигляд, що ти працюєш. Совати мишку, клікати по єнтеру чи ще щось — то це треш і треба тікати.
Ну, ви перший почали з якихось заборон.
Я вважаю, що відволіктись на 20 хвилин на чай, тенніс, плейстейшен — це нормально.
Загубитись у робочий час на три години і не виходити на звʼязок — це не нормально.
Так, ще раз.
Звідки ви взяли «тут можна, тут не можна».
Де я заявляв, що цей бот потрібно використовувати для заборони?
У вас було таке, що ви пишете повідомлення коллезі о 15 годині, а відповідь отримуєте наступного дня о 10:55, перед дейлі?
Вам не було цікаво, це людина просто не була в слак, не бачила ваше повідомлення, чи не захотіла вам відповідати?
Ні, ми не платимо за активність у Slack, але я вважаю (і такий коммітмент був по усій команді), що протягом узгодженного робочого дня бажано реагувати протягом двух годин на повідомлення від коллег.
Ні контроль за активністю розробників у Slack входить у вашу відповідальність. Я взагалі не уявляю роль, у чиї обовʼязки може входити контроль за активністю в слак.
В нас були робочі компʼютери, і зазвичай якщо вони увімкнені — то людина працює.
Можуть бути такі випадки, як у вас, коли компьʼютер просто ввімкнений. Це просто дає розуміння, що інформація щодо цієї людини буде не зовсім релевантна і все.
Це не намагання побудувати якийсь «таймтрекер на мінімалках». Це просто пет-проект, який зроблений у вільний чат для збору додаткової інформації і пошуку якихось цікавих інсайтів.
1. Побачити людей, які повинні бути онлайн, а їх немає. Цікаво чому?
2. Побачити людей, яких не повинно бути онлайн, а вони є. Цікаво чому?
3. Побачити людей, які регулярно овертаймлять. Цікаво чому?
Ось три головні питання, які дозволяє сформулювати цей бот. І я ще раз зауважу, не вирішити, а лише сформулювати.
Ви пропонуєте забрати такі бенефіти з офісів? Плейстейшен, настільний тенніс, тоді вже й печіво і чай, щоб не відволікались... Тільки компьютер та крісло, тільки хардкор?
ну так. КаДжиБи ж тільки і чекають таку секретну інформацію як нікнейм зі слак і його робочий графік. Це ж супер важлива інформація.
Ну це вже реальний кейс.
Я особисто цікавився у розробника, чому він в онлайні стабільно до
І так, він овертаймив. Тому що, минулого тижня в нього були проблеми з єнегрією і він вважав що він «недопрацював».
І я вважаю, що це гарно, коли ти можеш поцікавитись у людини, чому він овертаймить і провести міні 1-2-1 і повідомити, що не потрібно «заганятись», що ми вкладаємось в сроки і все добре. Зняти напругу.
І у цьому випадку ви будете тим, хто реагує на проблему. Тобто, на 1-2-1 вам повідомлять про проблему і ви будете її вирішувати.
А з додатковою інформацією від такого бота ви зможете побачити цю проблему ДО того, як вам до про неї повідомлять.
І коли ви вирішуєте проблеми команди навіть до того, як вони будуть озвучені — це краще, чим реагувати на озвучені проблеми.
Так, я сподіваюсь, що усі це розуміють. Але ж це не привіт вимкнути слак під час роботи. Чи ви так не вважаєте?
Чому ви одразу шукаєте погане застосування для цього бота?
А як щодо того, щоб побачити, хто постійно овертаймить і вирішити цю проблему, знявши з нього частку задач? Як щодо такого застосування?
Ну, мені цікаво було щось зробити на Python самому, за допомогою чатГПТ. Знайшлось питання, яке коммерійно ніхто вирішувати не буде, а в якості пет проекту цікаво поколупати. Тому й зʼявився цей бот.
Якось так.
Якщо компьютер увімкнений, то й слак активний. І активність буде видна в боті, навіть якщо він не є активним вікном.
А якщо людина під час фокус тайму вирубає слак і від неї не можна отримати відповіді протягом робочого дня — то це не дуже нормально.
Зрозумів, дякую.