Ну і цю інформацію "
А через сім років підтримка зберігається лише у 5% проєктів.
" потрібно подавати не під словом «лише». 5% це афігеть яка висока цифра! я думав такі проекти вираховуються одиницями, а тут цілих 5% всіх виданих проектів! Це дуже багато!
О, так! відповідаючи на питання з телеграму. Мав досвід розробки і скасування в процесі мобільної гри. То мав бути крутий проект! Команда в нього вірила, ми прям потенційними мільйонерами себе передчували... Але інвестори і директор все ж забоялися, що ми не зможемо в достатній мірі, згідно із створеного нами прототипу, зробити повний проект і скасували його. Почали робити якусь фігню і я з дружиною полишив студію. Досі шкода що нам не дали реалізувати той супер офігенний проект...
Чи є опис повної ситуації? Що трапилося і кого за що звинуватили? Посилання на вихідні джерела? Дуже хочеться ознайомитися
Привіт. Я концепт художник. Частину мого портфоліо можна подивитися ось тут www.artstation.com/izvit
Я вчора встановив і все запускалося нормально. Що здивувало, це зменшення гри із 102 гіг, до 64.
Якщо новини такого формата для вас новини, то ось, я років 10 тому, чи більше, малював на конкурс дизайн для Лайтнінг з Final Fantasy 13. Кілька з них також надихалися українськими костюмами) www.artstation.com/artwork/3920J