були вже ідеї якісь з приводу візуалізації та фловів?
Здається, Ви неуважно читаєте статтю, чи читаєте не до кінця)
Автоматизоване тестування дозволяє забезпечити якість розробки
...Боже, що ви говорите🤦♂️
Цікаві вийшли статті. Дякую)
Чудово, дякую! Я якраз нещодавно в своєму блозі також підіймав питання взаємодіі з ChatGPT. Можливо також комусь буде цікаво.
www.instagram.com/...tuFA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
До чого тут робочі ноути?)
Саме формулювання побудоване так, що я ніби не власник свого життя, а раб роботи і компаній.
Те саме можна було б переформулювати ось так:
Майнові права на створений у робочий час і лише пов’язаний з роботою за договором код не належать автору, і лише ним він не може розпоряджатися на власний розсуд.
Відчуваєте відтінок ;)
Майнові права на створений у вільний час і не пов’язаний з роботою за договором код належать автору, і він може розпоряджатися ним на власний розсуд.
Можна, так? Пасіба
Скоріш за все так. Тільки певно буде не chatgpt, а АІ в цілому.
+ зараз якщо книга написана саме АІ технологією, то є онлайн чекери, які це детектають
Це не так працює. Якщо не розбираєшся в темі виводу певного муз.матеріалу в топ/популярне на ютуб, чи епл мюзік і тд., то не варто писати про такі речі.
Тут питання не в тому, працевлаштується людина чи ні, — вона отримає шанс це зробити.
Так он воно що. Тоді дуже круто(ні).
Дякую, стаття доволі цікаво і структуровано написана. І головне — тримає. Так тримати
Як варіант зайди на умовний «кабанчік», створи там задачу і переговори про умови з людьми, які на задачу зголосяться. І дізнаєшся ціну
Дякую. Цікаво побачити — як працюють в різних компаніях. Далі кілька уточнень.
В тексті фігурує термін «тестувальник» і «QA інженер». Сподіваюсь, тут є розуміння, що це дві різні ролі,які мають трохи різні обов’язки часто, чи у вас це те саме?
«команда QA залучається на першу зустріч з обговорення певної гіпотези...» — між ким і ким відбувається ця зустріч?
Чи присутня така роль в компанії як бізнес-аналітик? Якщо так, то чи точно варто бути присутніми на етапі гіпотези? Чи є на зустрічах розробники?
«...і таким чином допомагає Product Manager дізнатись більше контексту про технічну сторону створення функціонала» -
чи присутня у вашій компанії така роль як архітект, чи тех-лід з команди розробників? Бо щось підказує, що про технічну сторону створення функціоналу він знає однозначно трохи краще за команду тестувальників.
«Product Manager виконує коригування технічного завдання після внесених правок зі сторони
QA Engineer та повертає оновлену документації на повторний процес QA Review».
— черговий раз лякає, що команда розробників все ще десь осторонь. Можна десь разів зробити ревью, а потім один раз почути, що реалізувати це взагалі технічно неможливо.
«Тестувальник передає ТЗ в розробку лише після того, як він пересвідчився,
що документація повністю описує весь функціонал та всі необхідні матеріали вже передані
для майбутньої розробки» — скільки часу зазвичай займає «пересвідчитись» і чим був зайнятий розробник до цього часу?
«У проєктах нашої команди на цьому етапі використовуються чеклісти,
оскільки кожен проєкт має обмеження в часі для виходу релізу» — наскільки велика у вас програма/додаток, який ви розробляєте? Наскільки там багато функцій, скрінів і тд? Скільки проекту років? і чи він планується як довготривалий?
«В нашій команді QA Engineer абсолютно автономно працює, оскільки самостійно стягує необхідні дані з віддаленого репозиторію та встановлює додаток на девайс за допомогою Xcode. Такий підхід дозволяє ефективно виконувати тестування, оскільки тестувальнику
не потрібно очікувати готовий білд від девелопера.»
— чи був досвід роботи з CI/CD? Наскільки це оперативніше і швидше працює, якби просто зранку тестувальник мав би вже готовий білд, який треба просто заінсталити?
І у вас лише іОС додаток? Андроїдом не заморочуєтесь?
«Тестування в девелоп-середовищі триває доти, поки не буде забезпечений визначений рівень якості програмного забезпечення»
— хто його визначає? йдеться про якість, обговорену з замовником, згідно його вимог?
«Після виправлення всіх багів та дефектів...» — в чому різниця між багами і дефектами у вас?
«Зазвичай, для того, щоб залити збірку на препрод середовище...»
— тобто тестового середовища немає? ви працюєте суто на «дев->предпрод->прод»?
Якщо ж тестове є, то чим зумовлене тестування на дев середовщі («Спочатку тестування відбувається в девелоп-середовищі»)?
Запитую, бо це нечаста практика мати ймовірність впливати один на одного. На дев весь час можуть литись зміни, дев може впасти і треба десь тестувати, можуть набиватися дані, які впливають на роботу відділів, можуть переливатись якісь сервіси і тд. Ось тому і виникло питання.
Дякую. Зараз звучала не критика, а намагання зрозуміти — як працюють процеси саме у вас. Бо, як видно з моїх питань, багато речей не є розкритими
Дякую за статтю і вибірку самих вершків для навчання.
Зі своєї кухні ще б додав наступне.
По теорії.
— Принципи тестування
— Test approaches (підходи)
— Просто знання стандартів якості
По книжках.
— Книжки Канера (аля Testing Computer Software) також лишаються актуальними. Це певного роду абетка галузі. Так, книжки давні, але там базис
— як би це не було дивно, але раджу також книжку Куликова «Тестирование ПО».
Там просто зібрано все до купи і систематизовано
По інструментам.
— Порадив би розібратись також з віртуальними машинами.
Це допоможе з паралельною роботою/перевірками в межах різних ОС.
Також допоможе з емуляторами мобільних девайсів при потребі.
А також при вивченні девопсівських речей в клауді.
— По мобільному тестуванню ще добре освоїти Charles\Fiddler,
при можливості ще XCode та Android Studio
дякую
це доволі непросто. є таке поняття як crowdtesting, де щось можна втілити. Але по більшій мірі це складно, бо не всі дадуть доступи до бд, до роботи з АРІ, до якихось внутрішніх документів і тд, якщо ви не є штатним працівником. Бо це ще і питання інформаційної безпеки
А що там роблять Grebz? Відчувається тонкий аромат зашквару...
Колеги ще незрілі інженери значить. Або керівництво компанії не розуміє суті питання, не є спеціалістами в сфері, чи технічно непідковані.
Це загальна проблема галузі
Зробіть всім послугу — не повертайтесь, будь ласка