О, дякую) А як часто в такі великі компанії ,як у вас, набирають новачків?Як раз шукаю варіант с геймдевом.Можливо є стажування або інтернатури?Або скажемо так: який нижній поріг щоб в вашу компанію на vfx artist влаштуватись?І наскільки потрібно ж зі старту знати двіжок(Unity,UE), чи є позиції які вимагають суто Houdini?
Можно пораду: як починаючому гудінщіку розвиватись? Вивчаю вже 5 місяців, база є, не дуже складна симуляція і база в vex.Але Houdini така штука,що його можна десятиліття вчити і не все вивчиш.Хочется при компанії розвиватись, на реальних проектах.Але вакансій доволі мало(особливо зараз). Може є якісь думки , які кроки і в якому направленні робити?
привіт! Пів року тому вирішив свічнутись в VFX. Питання до спеців: як практично і не зачіпая непотрібні речі, вивчати VFX?Тобто..потрібно як я, вивчати Houdini, чи все таки більше упор робити на Niagara в Unreal?Що реально потрібно для того почати, а що можно відкласти? Сорян за офтоп,але тем по цій темі не піднімається.