Літо. Гарна пора року. приємно бачити як кількість велосипедистів зростає в рази... Як вільно вони почувають себе на дорогах, навіть якось зверхньо, бо знають що ніякий водій не хоче проблем при ДТП. Як автомобілісти стресують, але продовжують фінансувати вело інфраструктуру... Їм, може бути комфортно в авто, але вони все одно розуміють що вони опущені на саму нижню сходинку сталого міського розвику... опущені, подавлені, сегреговані але з повним баком та клімат контролем.
А є вже кейси що хтось на JDG та статусі укр подавав на карту і отримував на 3 роки?
Будні сіньор софтвер інженера в сан франі (10+ рокив досвіду на java enterprise). Там дали їжу, там телефон, можна потрошки жити...)
Також автор пропонує новий бенчмарк зажиточності смузіхльобів: «кількість колес, які можна купити за денну ЗП». В каліфорніі це 2 колеса. А скільки колес можете купити ви на одну зп, ніщукі? Колес для авто звісно, не для велів.
Може виявитися що поки хтось дочекається свого європурського паспорта, переїде в омріяні штати, а там вже по повній велоактивісти штурмують міста і заставляють всіх крутити педалі :)
там контрпропаганди втирає що в європі комунізм, персональне авто це символ свободи і зараз добудуємо ще одну полосу на автобані LA і все поїде) тому сумніваюсь)
Головне памятай — кожен день проведений поза концтабором віддаляє тебе на день від отримання аусвайса білої людини :)
Вместо велодорожек практичные люди делают так)))
imgur.com/xo6AKOD
о май гаш, який позор. Ніби скріншот з GTA Vice City.Особливо практично виглядає газон шириною в 4 метри
Блін, виявляється поляки не лише не вміють робити не гірку каву та смачні суші, то ще й айті недоразвите якесь. Всьому тих відсталих європейців вчити треба.
День 893. Іван все ще продовжує змагатись з «ліваками» на форумі, одночасно з цим спонсоруючи своїми податками побудову велодоріжок :) to be continued...
принудиловка выгодна — подумайте сами.
Жидомасонам звісно, кому ж ще.
Хоча логіка суперова звичайно. Можна поїхати кудись де люди викидають мусор просто на дорогу (але там є смітники) і сказати шо «сматрітє, ета то что люді хатят, пользоваться мусорками ета лєвачіства».
Або поїхати в Київ і зробити висновок що людям не потрібні тротуари, бо вони запарковані і ПДР, бо їх масово нарушають. А і ще паски безпеки також не потрібні. І всі ці речі звісно роблять через обязаловку і прінуділовку.
Укрінвестклуб — www.youtube.com/@UkrInvestClub
Та ну рілі, хватить цих клоунів піарити на доу))
Дякую, цікава статейка вийшла :)
Як в плані коворкінгів та зручних закладів звідки можна працювати?
Так буває, коли люди вилазять з ями, де сиділи рік,
Це ти описуєш життя в німецькому полупідвалі під час карантину?))
Может ради хоть какой-то физической активности — оторвать жопу от компьютера? :)
А может детям самим в кайф ехать так, а не на машине? — Из личного опыта: прошедшей зимой было несколько дней когда в Кракове валил снег не переставая, школа и садик не проблема — 100 метров от дома, но вот на все доп занятия надо было их как то доставлять, пусть не очень далеко(10-20 минут пешком или 5 мин на авто), но топать в снегопад нам не хотелось, однако малые категорически отказывались ехать на авто — требовали на санках или пешком — им в кайф по снегу :)
Та ну неправильні якісь діти, пішком ходити чи на велові то не модно. Є ж авто, самокати, снігоходи кінець кінців.
А ходити можна дома на велодоріжці, або в залі, до якого приїхати на авто.
Плюс зараз бодіпозитив в моді, тому взагалі навіщо та фізична активність.
Скільки там тижнів до дембеля осталось?))
Дякую) Підписаний доречі, але лімітую собі перегляд ютуба)
Прийшов лист, я правильно зрозумів шо цю форму не потрібно заповняти?
---
Dear IBKR Client,
Form 1042S for tax year 2022 is now available for account U***. To view your tax form, please log in to your account and select the Performance & Reports > Tax Documents menu or click the following link:
Це не снобізм — це турбота про майбутнє дітей
Навіщо ти так турбуєшся за чужих дітей?))
Як зараз з реальними цінами в Києві?)
Деколи задумуюсь продати свою двушку
Ну звісно комфортне інклюзивне середовище це сотні факторів, деталей та дрібниць які повинні враховуватись при проектуванні\реконструкції вулиць.
Тому логіка Івана та мерів Києва в стилі «Твамваями користується 5% людей тому знесемо травмайну колію і добавим ще одну полосу для авто»
Ось, хороший приклад як привчили кнутом. Скоро лєвіка заставлять грязні педалі цілувати))))