Попрацювавши тут рік, можу зауважити...
З плюсів:
+ дають можливість початківцям та загалом людям не зі сфери. Навчають всьому з нуля, прикріпляють новачка до старшого працівника-ментора впродовж декількох місяців;
+ мабуть один з найкомфортніших офісів в Вінниці, все розумно і продумано, зручні робочі місця, якісна техніка та смачна кава;
+ лояльне і розуміюче відношення до робочих траблів, за весь час доводилось «косячити» (один раз серйозно) і у всіх випадках проблему вирішували разом з тімлідом та клієнтом — ніхто не залишав мене сам на сам з проблемою і не ліпив штрафи, при цьому мало коли клієнт залишався в кінці не задоволеним;
+ можливість корегування графіку;
+ більший рейт за нічні зміни та оплата перепрацювань;
+ молодий і прогресивний колектив, за весь час ні з ким не конфліктував, з самого початку прививається командний дух і розуміння того, що ти з усім впораєшся, тому що в будь-якому разі є в кого попросити про допомогу. Колектив — зе бест, дійсно локомотив, який тягне компанію;
+ немає затримок по виплатам;
+ круті корпоративи, подарунки на Новий рік та виїзди на футбол/пейнтбол.
З мінусів:
— не зовсім ринкова ЗП;
— розмиті рамки компетенції, ти як співробітник підтримки хостингу будеш займатись не тільки підтримкою серверної інфраструктури, а й вникати в речі, які в принципі ти робити не маєш. Встановлення кастомних тем/плагінів/CMS, корегування конфігурацій сайтів, розгортання різних збочень клієнта на сервері, пошук інформації «за клієнта» на рахунок костилів, які він сам зробив в пошукових системах і т.д. — це звичайна практика, яка з однієї сторони додає скілів тобі і плюси компанії, а з іншої сторони розбещує клієнтів і сприяє твоєму вигоранню;
— є т.з. «преміум»-клієнти, для яких ти маєш зробити все, що вони захочуть, тільки тому, що вони «гімнисті» чи товаришують з керівництвом. Обізвати тебе криворуким чи змушувати робити те, чого ти не маєш робити — це для них норма і ти повинен зробити все, щоб вони залишились при цьому задоволені;
Якщо брати в загальному, то я в принципі отримав все, що хотів від цієї компанії в плані розвитку як технічного спеціаліста. Знайшов хороших друзів та знайомих. Компанія доволі хороший трамплін для старту в ІТ молодих спеціалістів, але зважаючи на мінуси, більше року роботи витримати тут дуже важко, особливо, якщо стараєшся виконувати свою роботу якісно.
Бажаю HostPro розвитку корпоративних цінностей та процвітання, щоб компанія була не тільки найкращою для своїх клієнтів, а й для людей, які працюють для її добробуту.
Багато води спливло з того часу, коли я багато років тому проходив онлайн-курси по .NET від цієї компанії, але саме з цих курсів в мене з’явилась любов до шарпу і ретроспективно розумію, що саме завдяки тим знанням мені вдалось знайти свою роботу по спеціальності. На той час я мало що викупав з програмування в притомному сенсі і те ж саме ООП для мене здавалось якоюсь незрозумілою штукою, допоки на курсі всі основні мої пробіли не були закриті максимально предметно з прикладами реального життя.
Вдячний всій команді CyberBionic Systematics за це, бажаю розвитку і процвітання, ну і обов’язково, щоб більшість курсів переклали українською мовою.
П.С. Відгук накручений, щоб підняти в топ хвалебні відгуки дворічної давнини та з метою розводу студентів, домогосподарок, простих робітників, людей похилого віку та свійських тварин на гроші (жарт).