Брехня. Бо ніколи бариги не пропонували чорний кеш за 2%. Вся схема з п’яти-відсотковими ІТ-фопами існувала тільки тому, що тарифи бариг починалися десь від 10% і в даному конкретному випадку було дешевше платити державі 5%.
Плаваюче на різні товари, від 0 до 13%.
Тут цікавіше, що щоб добратися до 53% податку на кожен наступний долар, треба спочатку заробити на рік десь 250к$.
Та ну камон, ладно б ми тут про щось складне говорили, а то ж про екзамени з AWS. Їх можна навчити проходити навіть людей, що ніколи не бачили комп’ютера і не здогадуються про його існування. Тупо методом «китайської кімнати».
на проекті в 100 людей принаймі двоє ніфіга не роблять
якщо всього двоє зі ста — треба плакати від щастя і триматися за цей проєкт руками і ногами.
«Можете там не шепотіть, я улавлюваю ультразвуки, бачу в цілковитій темряві, читаю мислі на відстані, стрибаю вверх на 20 метрів, а в довжину — на 50. можу перегризти любе залізо і поцарапати любу каменюку... Ще продовжувать?
Африкан Свиридович:
— Ех,нам би так!
Мурзік:
— Вам так не буде.»
У нас в компанії є лише 3 рівня з твоїх уявних.
А хто тоді, наприклад, оці люди:
James Hutton Principal Engineer at JP Morgan Chase — www.linkedin.com/in/jamesahutton
Matthew Gerald Senior Principal Software Engineer at JPMorgan Chase — www.linkedin.com/in/mattgerald
?
Стандартна помилка коли хтось вважає що він є еталоном і всі мають бути як він. Цікаво ти описав свій шлях але він для мене нерелеватний. Я людина яка постійно розвивається.
Авторе, а ти розумієш українську мову? А читаєш ті повідомлення, на які відповідаєш?
ці люди працюють вже декілька місяців на позиціях Middle QA , Junior QA і просто вчать англійську по ходу роботи
Так а чого ці талановиті люди не вивчили англійську до працевлаштування?
Сама по собі «кількість комітів на місяць» — метрика така сама дурнувата, як і кількість рядків коду. Будете платити людям за це — ну, будете мати сотні комітів дурні на місяць.
Мені в якості метрики оцінки продуктивності подобається читати pull request description. Береш будь-якого незнайомого програміста з незнайомого проєкту, відкриваєш його останні 10 пул реквестів і читаєш не код навіть, а що він написав про цю зміну. В чому була задача чи проблема, що було зроблено для її дослідження і вирішення, в чому полягає фікс, які додані тести, що зроблено щоб такої проблеми не сталося в майбутньому. Півгодини читання — і ти розумієш про цю людину все. В принципі, можна такому, напевно, навчити якийсь AI.
Молодець, авторе.
Воно, поки молодий, здається прикольним набиваті оті сертифікати і складати в папочку. Потім за кілька років приходить розуміння, що вони нікому не потрібні. Потім ще за пару років приходить розуміння, що якщо щось довго і нудно вчити і довбати, то все ж щось таки ти запам’ятаєш і користь від того буде, незалежно від отриманого чи не отриманого папірця. Може далі є ще якийсь етап просвітління, але я до нього ще не дійшов :)
Була. Більше того, у DirectX SDK ще й чисто сішний інтерфейс був, щоб все по хардкору! Але якщо дивитися на щось сучасніше, то там вже були CComPtr чи якась інша обгортка і коду було менше і все чистіше.
Аргументи «за single function exit point» можна ще якось сприймати в контексті асемблеру чи сішки, де треба було завжди не забути зробити «goto exit» і все почистити. Якщо ж у вас є хоча б С++ або більш високорівнева мова — early return перемагає в суху. Код пишеться так, що безпечно можна вийти в будь-якому рядку. Ніяких «goto exit». Все саме має закриватися і чиститися, де б ти return не написав. Окрім меншої когнітивної складності це дає ще й більшу безпечність коду. Одні плюси, ніяких мінусів.
Ринок в сраці, для досвідчених людей особливо
Ринок не в сраці. У мене он той же тайтл і та ж спеціалізація (С++), що у автора. Вчора мені телефонували три рекрутери і ще чотири написали, кликали на співбесіди. І це при тому що я вже кілька років роботу не шукаю. У автора може бути вигорання і депресія, я вірю і співчуваю. Але не треба валити все на ринок. Він вже досить теплий і продовжує рости.
Валар моргуліс!
Ті, хто до цього всього ставиться серйозно, наймають помічників. Або контракторів на певні види робіт, або прямо команду на фултайм. Важко самому і творчість творити і оце ось все квадратне котити.
Голос ESTJ я чую в цій точці зору :)
Я навіть не полінувався і пройшов той тест. Ви не вгадали три букви з чотирьох :)
Що мені не подобається в подібних класифікаціях, це те, що в результаті всі виходять дуже особливі і по-своєму прекрасні. Ало, егегей, а де в цій класифікації тупі люди? А де ліниві? А де ті, що і з людьми працювати не вміють, але й самі нічого зробити не здатні? Світ нам підказує, що таких людей — до чорта. А діаграмка і тести кажуть, що ні-ні, ти або Натхненний Протагоніст або Креативний Митець або ще щось таке. Коли теорія не сходиться з практикою, треба шукати іншу теорію.
Говорити правду і простими словами в таких випадках не прийнято. Ну, бо засудять або образяться. Або треба буде визнавати провину менеджмента. Ну, кому це все треба? Фінансові виклики прийшли, викликали, ну і от. _смайлик_який_розводить_руками_
Packt — кліпають макулатуру, аж гай шумить. Кілька разів пропонували мені для них книгу написати от буквально по одній-двом статтям на якусь тему. Платять копійки.
O’Reilly — душу виймуть, поки їм доведеш цінність свого матеріалу, і потім ще раз поки доведеш його до публікації. Але може вийти бестселлер (у них їх багато).
З будь-якої гри можна витягнути ресурси, змінити їх, додати нові. З іграми, побудованими на відомих ігрових рушіях це зробити ще простіше. Будь-який локальний захист знімається, максимум що ти можеш зробити — це додати хакеру кілька годин роботи.