• Який період з історії України вам здається найцікавішим для створення відеоігор? Окрім сьогодення

    Дуже цікаве запитання! Все залежить від художньої ідеї ігри, як твору.

    Ящко розробники хочуть відтворити містичний сеттінг, в якому поєднується історія, містика, фентезі — дуже добре підійде період Русі (перед чи після хрещення), передусім через ореол загадковості, що оточує цей період через відносний брак історичніх джерел (порівняно с іншими періодами)

    Якщо цікавить відображення найбільш романтичної доби, що може ассоцієватися с власне, украінським етносом — доба Гетьманщини (етнос періоду Русі важко віднести безпосередньо до українського, самі означення етнічної ідентичності в той період біли досить інакші)

    Новітня історія (УНР/ЗУНР, період змагань між тоталітарними режимами та ін.) буде цікавий, як мені гадається, саме через специфічний антураж цієї доби, але цей історичний контекст — дуже специфичний. Його відтворення, як мені здається, буде цікаво побачити відносно вузькому колу потенційних гравців (хіба що ми говоримо про стратегії, але мені важно уявити, що такий сеттінг може принести нового у жанр, якщо розглядати історичний контекст, як поле для формування цікавих геймплейних рішень).

    Нажаль, я мушу зазначити, що навряд чи не-український гравець буде зацікавлений у грі саме через українский історичний сеттінг, бо для цього такий сеттінг мусить мати якісь усім відомі та впізнавані образи-орієнтири. Наприклад, відтворити антураж Дрогої світової можна досить легко, якщо показати Шермани, BF 109 та інші усім відомі образи, але українські образи (ще) мало відомі широкому загалу. Я особисто маю певну надію, що козацька доба може дещо зацікавити західного гравця/глядача просто через виразну екзотику (колорит ранньомодерной східної Європи по-перше дуже відрізняється від західного, а по-друге — на на цей колорит зараз є попит і він продовжує рости)

    Звичайно, це тільки мої думки, я можу і помилятися

  • Який період з історії України вам здається найцікавішим для створення відеоігор? Окрім сьогодення

    Все залежить від художньої ідеї ігри, як твору.

    Ящко розробники хочуть відтворити містичний сеттінг, в якому поєднується історія, містика, фентезі — дуже добре підійде період Русі (перед чи після хрещення), передусім через ореол загадковості, що оточує цей період через відносний брак історичніх джерел (порівняно с іншими періодами)

    Якщо цікавить відображення найбільш романтичної доби, що може ассоцієватися с власне, украінським етносом — доба Гетьманщини (етнос періоду Русі важко віднести безпосередньо до українського, самі означення етнічної ідентичності в той період біли досить інакші)

    Новітня історія (УНР/ЗУНР, період змагань між тоталітарними режимами та ін.) буде цікавий, як мені гадається, саме через специфічний антураж цієї доби, але цей історичний контекст — дуже специфичний. Його відтворення, як мені здається, буде цікаво побачити відносно вузькому колу потенційних гравців (хіба що ми говоримо про стратегії, але мені важно уявити, що такий сеттінг може принести нового у жанр, якщо розглядати історичний контекст, як поле для формування цікавих геймплейних рішень)

  • Відеоогляд гри Pillars of Eternity

    Підкажіть, будь ласка, чому айфрейм так повільно грузиться?

  • Відеоогляд гри Pillars of Eternity

    Дякую, що звернули увагу!

  • Відеоогляд гри Pillars of Eternity

    Схоже, що автоматично відео було автоматично замінено на фрейм. У будь-якому разі, ось лінка: youtu.be/y3GcTKbTrgc

    Підтримав: Русофоб Один