Community Manager

Статті автора Volodymyr Kramskyi

Як покращити наративний дизайн локацій — частина 2. Внутрішній та зовнішній наратив локації. Зміни в локації протягом гри

Volodymyr Kramskyi 1301

Community Manager компанії Plarium Володимир Крамський продовжує розбирати корисні принципи побудови наративу для локацій на прикладах S.T.A.L.K.E.R., Skyrim та Cyberpunk 2077. У цій статті він розглядає ефекти, пов’язані зі сприйняттям локацій, зокрема, оповідання про локацію зсередини та ззовні, а також про значення змін у локації протягом гри. 2

«Завжди є ймовірність, що гравці не зрозуміють гру». Чим займається ком’юніті-менеджер в геймдеві

Volodymyr Kramskyi 1467

Чим займається ком’юніті-менеджер в геймдев-компанії? Які задачі він вирішує та чому важливо використовувати потужність і ресурси ком’юніті, якщо ваша гра привабила значну базу гравців? На ці та багато інших питань у своєму блозі відповідає ком’юніті-менеджер Plarium Ukraine Володимир Крамський.

Як покращити наративний дизайн локацій

Volodymyr Kramskyi 1790

Важливий принцип наративного дизайну — цікава локація повинна мати свою наративну лінію: минуле, теперішнє та майбутнє. Community Manager компанії Plarium Володимир Крамський на прикладі Kingdom Come: Deliverance, Metro: Exodus та Pillars of Eternity розповідає, яким має бути наративний дизайн локацій в іграх та як його покращити. 8