Круто! В ШІ нічого поганого немає, але можливо згенеровані картинки місцями прям занадто помітно згенеровані, та я думаю це не принципово на даній стадії розробки. Бажаю успіху в розробці!
Перший тиждень нового року задав гарну планку продуктивності. Наразі я готую нову демку для відкритого плейтесту, подати заявку на який ви зможете за посиланням внизу.
Що нового було додано за останній тиждень:
Поглиблення системи квестів:
— Квести тепер мають дочірні задачі
— Квест вважається виконаним, тільки якщо всі дочірні задачі виконані
— На екрані завжди видимий поточний квест
— Перероблена вкладка квестів в книзі, тепер список квестів з’являється зліва, а інформація про поточний з’являється справа. Якщо клікнути на інший квест, то виведеться інформація про нього.
Також покращив систему крафту, тепер не всі рецепти доступні одразу в грі, їх треба знаходити в світі/отримувати за квести/отримувати за левел ап/купувати. Коли рецепт не досліджений, то гравець не може побачити його склад, але може побачити затемненим сам предмет, який можна скрафтити, що може наштовхнути на ідеї з пошуку рецепта (силует нагадує меч, можливо рецепт є у коваля/силует нагадує торт, можливо рецепт можна купити в таверні).
Гравець має доступ до списку крафтів через записник (книжечка-інвентар), там він може побачити верстак, на якому створюється предмет. В грі плануються різні верстаки (полум’я, рибацький верстак, куховарний стіл і тд), тому гравець зможе одразу побачити де він може скрафтити предмет.
Окрім цього гравець має доступ до списку крафтів безпосередньо з верстака. На цьому списку виводяться саме ті рецепти, що створюються на цьому конкретному типі верстаків. Коли в цьому списку гравець натискає на потрібний йому крафт, то верстак автоматично викладає потрібні для крафту предмети в потрібній кількості на верстак.
Також є й інші оновлення!
Оновлення бойової системи:
Додано анімації заряду сильного удару для меча та рук. Щоб не додавати купу олдскульних шкал я вирішив зробити ці елементи більш імерсивно. Гравець тепер прям на своєму мечі чи іншій зброї бачить заряд сильної атаки та за допомогою кольору меча може зрозуміти скільки часу блоку у нього залишилось. Завдяки звуковому супроводу та, в майбутньому, вібраціям на геймпаді це відчувається в рази краще!
Відбувся також перехід на Cinemachine та повне перепрацювання камери в грі, та деякі дрібні допрацювання, такі як підсвітка об’єктів, з якими можна взаємодіяти. Раніше це викликало багато питань у тестувальників.
Вже 17 січня відбудеться плейтест, ви зможете пограти в демку та поділитись своїми думками. Також буду вдячний за додавання гру в список бажаного, це дуже важливо для мене!
Посилання на сторінку в Steam:
store.steampowered.com/app/2758190/Our_Freedom
Відео з оновленнями:
youtu.be/ZYyGMG8l1FI
Додати гру в список бажаного можна за посиланням:
store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
Останній Screenshot Saturday у 2024. В цьому році я зробив купу роботи. Я взяв участь в Steam Next Fest, став фіналістом на Indie Cup Ukraine, підписав контракт з чудовим паблішером Two Cakes Studio та отримав купу фідбеку з випущеної демки!
У 2025 році планується реліз гри на ПК та консолі, зробимо все можливо для успішного запуску!
Шкода, що не можна проголосувати за дві гри. Для мене Menace from the deep та Hunt and Fight — найкращі з великим відривом.
Підтримка автору, все правильно сказав.
Додам механіку погоди!
Відтепер з деякою періодичністю може початись невеликий дощ або злива з грозою. На даний момент це практично ні на що не впливає в плані геймплею, але створює чудову атмосферу.
Круто! ШІ в деяких аспектах дуже спрощує роботу. Коли ти соло-розробник, то це буквально єдиний варіант реалізації тієї чи іншої механіки. Чекаю гру!
Окрема подяка за неймовірну музику та звук Владу Плотнікову!
www.youtube.com/.../UCymkSlBSbFIbj8agHHmwpOg
На цьому тижні завершив роботу над демо, в яке можна буде пограти вже 14го жовтня на Steam Next Fest!
У грі Our Freedom ви граєте за хлопця, на долю якого випала задача відбудувати зруйноване поселення. Ви повинні побудувати виробничі лінії, забезпечити селян їжею та теплом, а також захистити їх від нападів! Ви будете тренувати своїх солдатів та вести їх у бій. Очолити загін і бути на першій лінії чи просто спостерігаючи з пагорба — вирішуєте ви.
Крім того, гра робить великий акцент не тільки на містобудівництві, а й на рольовій складовій. Торгуйте, крафтіть, обмінюйтеся, виконуйте квести та досліджуйте середньовічний світ!
Додати гру до свого списку бажань можна тут: store.steampowered.com/app/2758190/Our_Freedom
imgur.com/LuzUvlj
imgur.com/4ve2u2p
imgur.com/nfnSXHN
imgur.com/vX6q9Ju
I want to believe дуже класна, всім раджу пограти і вішлістнути!
Я поки що використовую тільки Audacity для редагування звуків, з моїми мінімальними скіллами його достатньо. Раджу, якщо є можливість, за звуками звертатись до VP Production, вони роблять годноту)
Дякую! Десь приблизно так воно і працює :)
Всі звуки для гри беру здебільшого з платних бібліотек, дуже рідко вони одразу такі, як мені треба, тому модифікую їх вручну. Фонова музика це музика з закаулків бібліотек музики без авторських прав або згенерована штучним інтелектом (зараз майде повністю перейшов на останній варіант). Озвучка теж ШІ.
Дякую!
Цей тиждень був дуже продуктивний в плані контенту. Виправлено дуже багато багів, додав декілька діалогів, квестів, катсцен.
Інтегрував механіку ковальства в сюжет, тепер гравця ведуть за руку під час першого досвіду ковання за допомогою субтитр і закадрового голосу.
Додати гру в список бажаного: store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
Геймдев це така саме робота, як і інші. Бувають періоди, коли треба просто робити те, що треба. Найкраще вибратись з мотиваційної ями допомагає дисципліна і якийсь невеликий результат. Заведи твіттер, почни постити процес розробки кожен день, роби це протягом місяця і поступово почнеш бачити як у тебе з’являється аудиторія та звичка робити роботу щодня (чи за якимось графіком)