Я поки що використовую тільки Audacity для редагування звуків, з моїми мінімальними скіллами його достатньо. Раджу, якщо є можливість, за звуками звертатись до VP Production, вони роблять годноту)
Дякую! Десь приблизно так воно і працює :)
Всі звуки для гри беру здебільшого з платних бібліотек, дуже рідко вони одразу такі, як мені треба, тому модифікую їх вручну. Фонова музика це музика з закаулків бібліотек музики без авторських прав або згенерована штучним інтелектом (зараз майде повністю перейшов на останній варіант). Озвучка теж ШІ.
Дякую!
Цей тиждень був дуже продуктивний в плані контенту. Виправлено дуже багато багів, додав декілька діалогів, квестів, катсцен.
Інтегрував механіку ковальства в сюжет, тепер гравця ведуть за руку під час першого досвіду ковання за допомогою субтитр і закадрового голосу.
Додати гру в список бажаного: store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
Timeloop: Sink Again Beach більше не продається в росії.
Круто виглядає!
Дякую, ось робоче: store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
Майже завершив роботу над ковальством в грі. Механіка дуже велика та складна, тому зайняло доволі багато часу, щоб вписати її в архітектуру проекта. Наразі працюю над останнім етапом створення меча — рукояткою. На наступному тижні, сподіваюсь, вже покажу повний процес.
В планах додати далі щипці та рукавиці, діжку для охолодження леза, верстак для крафту рукоятки та об’єднання її з лезом, а також точильний камінь.
На відео на наковальні спеціально промазав пару разів. Точність попадань впливає на якість леза, яка в свою чергу впливає на урон та міцність майбутнього меча.
Окрім цього додам швидке переміщення предметів в інвентарі за допомогою Ctrl, дуже зручно :)
Додати гру в список бажаного можна тут:
store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
Дякую, бойова система ще в роботі, насправді в грі воно приємніше відчувається, але роботи ще багато над нею попереду. Голоси створюю для демки ШІ, планую пізніше зробити повноцінну озвучку. Юзаю elevenlabs
На цьому тижні працював над оновленим інтерфейсом та ковальством. В світі гри буде доступно декілька ремесел, якими головний герой може займатись. Кожне з цих ремесел, окрім грошей та навичок, може принести знайомства з новими персонажами, адже до них будуть прив’язані відповідні гілки побічних квестів.
Наразі це тільки 20% від всієї цієї механіки, далі планується наковальня, верстак, діжка з водою для охолодження заліза та дрібні деталі.
Окрім цього практично завершив роботу над третьою катсценою в грі. Вона була найскладніша, тому я працював над нею більше 2 тижнів. Під час роботи над цією катсценою я зробив купу маленьких фіч, які в майбутньому дуже прискорять створення подібних сцен. Якщо у мене вже були б всі ці фічі, то на цю сцену пішло б не більше
Додати гру в список бажаного можна тут:
store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
(Друге відео це продовження цієї катсцени, першу половину шукайте нижче)
youtu.be/jul2VAM3qEg
youtu.be/V7TME77Vr10
На цьому тижні зробив купу непомітної роботи, а саме допрацював систему диалогів. Тепер ваш вибір дійсно впливає на ставлення персонажа до головного героя, це зіграє свою роль в майбутніх діалогах і не тільки. Окрім цього, тепер особисто мені, як розробнику, набагато простіше створювати катсцени та діалоги, все зводиться буквально до створення озвучку (наразі для цього використовується ШІ, але це тимчасова версія і далі демки вона не буде використовуватись), розставляння точок маршруту і прив’язки всього цього до таймінгів на таймлайні.
Короче кажучи, дуже продуктивний тиждень. На наступний субботник планую вже показати продовження цієї катсцени зі спарингами і розв’язкою.
Додати гру в список бажаного можна тут:
store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
Дякую! Сподіваюсь вийти в ранній доступ в кінці року :)
А демку, думаю, покажу вже влітку
Більшість часу працював над кат-сценами і локаціями. Відмалював більше 40 NPC та працював над їх логікою. Steam: store.steampowered.com/app/2758190/Our_Freedom
Привіт! Дивлячись наскільки велика так складна гра планується. MMO це в будь якому разі величезна кількість технічної роботи, тому C# треба знати добре, особливо при роботі з серверними механіками буде багато цікавого :)
MacBook топове рішення для Юніті, я сам сиджу на вінді, але багато моїх студентів з курсу юзають макбук і не відчувають проблем.
Для новачків мабуть Godot в якомусь сенсі легше, але велику гру на ньому зробити, як на мене, складніше. Тим паче MMO. На Unity є готові рішення для роботи з мультиплеєром, тому я б радив звісно Unity. Ну і матеріалів для навчання по ньому набагато більше.
Дуже дякую!
Дякую!
Привіт! Створив Openning-сцену гри Our Freedom. Наразі проєкт перебуває на середині розробки, але процес пришвидшується і вже цього літа можна буде пограти в першу демку 🙌
На цьому тижні зробив зручний редактор кат-сцен, вони ж сінематики. Зараз йде активна робота по перенесенню сюжета з паперу в двіжок.
Привіт! Дякую! Геймплей вже є, але ще сирий, тому боюсь показувати))
Ось в твіттері скоро буду постити twitter.com/CodeMyGod1
Our Freedom — гра, що переносить вас у середньовічний світ! Стати шукачем пригод, торговцем або прожити спокійне життя на фермі — ви обираєте свій шлях.
Але не забудьте, що ви живете в середньовічному світі, де на кожному повороті на вас чекає небезпека. Світ гри розділило два королівства, які почали кровопролитну війну, ви стаєте на сторону сил добра, та боретесь за Нашу Свободу!
В грі ви можете розвивати місто, тренувати бійців, перемагати в турнірах, покращувати своє спорядження і досліджувати цей світ в пошуках влади, скарбів та слави!
На цьому тижні оновив світло, додав купу пропсів та освіжив локації.
Додати в вішліст: store.steampowered.com/.../Our_Freedom/?l=ukrainian
imgur.com/LqDGlQC
imgur.com/Cf4KI6x
imgur.com/70806b0
imgur.com/TJD2GTc
Біля року користуюсь ось цим. Дуже задоволений
I want to believe дуже класна, всім раджу пограти і вішлістнути!