• Форум
  • Стрічка
  • Зарплати
  • Робота
  • Календар
  • Спільноти
  • 👍👎 Оцініть свою компанію
Вхід і реєстрація
Владислав Мамченко
  • Профіль
  • Коментарі 14
  • Rozetka продає російську гру про черницю, яку видала польська компанія

    Формулювання в телеграм-каналі було дуже дивне і неоднозначне, ніби «творці frostpunk» це «російський розробник», а вони лише видають, і в повідомленні не сказано що розробником є Odd Meter

    23 жовтня 16:00
    Підтримав: Sashko Peremot
  • Як 16-річному потрапити в 3D-індустрію? Потрібна порада

    Окрім того що ти перелічив, варто також розібратись з декількома іншими софтами

    Модель — блендер + zbrush
    Текстури — substance painter ( + якщо захочеш то ще substance designer) — без пеінтера ніяк, і варто ще пошукати паки текстури наприклад на артстейшинах

    Бейкінг — Marmoset toolbag (в ньому ж можна подивитись плюс-мінус як модель виглядатиме в ігровому рушії)

    Також варто переглянути найпопулярніші плагіни для того ж блендера, наприклад плагіни для UV-розгорток

    6 жовтня 18:29
    Підтримали: Oleksandr Suvorov, Kirill Okhotiuk, Ivan Dmytrenko
  • «Курять крек?». Гравці активно критикують Vampire: The Masquerade — Bloodlines 2 через вирізаний контент, який продають окремо

    А де та межа коли варто критикувати? Ну от одні ігри випускають платні длц, інші просто закидують безкоштовні оновлення з контентом. Чи тут суть саме в тому що контент вже є, і його вирізали? Ну от чи була така ж реакція в людей якби вони не казали що вирізали деякий контент, і випустили пізніше ніби він все ще розроблявся на момент виходу гри, щоб люди думали що це новий контент а не вирізаний?

    21 серпня 14:21
  • «Міжнародні санкції». IO Interactive розповіла, чому Hitman та інші ігри компанії недоступні на PlayStation в Україні

    «накладених на ці території», значить все ж на нас санкції наклали. Теж цікаво, швидко прогуглив які на нас можуть бути санкції, не знайшов

    20 червня 13:18
    Підтримали: Kyrylo Ihoshev, Tessoro
  • Колишній технічний директор Rockstar вважає, що GTA 6 не потрібні нові трейлери. Найкраще — це несподіваний реліз

    Несподіваний реліз, ага, облівіон вже постарався щоб маленькі проекти яким не пощастило вийти в той же час пішли в тінь після релізу, а GTA 6 їх повністю поховає, це неадекватно

    30 квітня 18:04
    Підтримав: Іван Симканич
  • Чому амазонка в Diablo II не збирає зілля, коли воно на іншій стороні провалля?

    Якщо це відбувається лише при грі за амазонку, то як на мене проблема не в алгоритмі обходу, а в чомусь іншому, пов’язаному конкретно з цим персонажем

    20 лютого 17:32
    Підтримав: Danylo Bilyk
  • Блогер заявив, що Kingdom Come 2 ображає геймерів і християн. Директор гри у відповідь навів доказ, що той побив свою дружину

    Тейк віктора порівнює свободу вибора в грі та застосунку, адже в грі ти можеш і не натрапити на лгбт, якщо не робити відповідні вибори, і йому протиставляється той же дуолінго, в якому ці теми нав’язуются спеціально, і в людини немає вибору.

    6 лютого 14:31
  • Блогер заявив, що Kingdom Come 2 ображає геймерів і християн. Директор гри у відповідь навів доказ, що той побив свою дружину

    Притягнуто за вуха, або до чогось причепитись. В реальному житті чоловіки теж можуть мати чисто чоловічі зв’язки, так би мовити. Тож що в грі що в житті, це вибір кожного. Але було б потішно якби цей блогер при проходженні цілеспрямовано робив вибори які привели його на блакитну лагуну, тоді з’являються питання до його орієнтації та мотивів.

    5 лютого 15:29
    Підтримали: Oleksandr Suvorov, Bot Bot, Oleh Vasyliev, Artem Burbela
  • Міні-геймджем в школі. Організаційні моменти, успіхи учнів та інсайти

    Цікаво як проходила подія, ви зібрали дітей в школі на 2 або майже на 2 доби як я зрозумів? Як батьки поставилися до такого? Чи можливо була така собі нічна перерва коли всі йшли додому і зранку приходили, наче логічно, особисто я б не висидів в такому віці стільки)

    27 грудня 2024 14:08
  • «Я навчився робити ігри, які цікаві не лише мені». Артем Баздирєв про розробку свого інді-хіта Menace from the Deep

    Кому як, звісно, але спеціально порівняв, особисто я досі впевнений у впливі Darkest dungeon. Якщо цікаво, можете порівняти самі, якщо дууже стисло і спрощено, не вдаваючись в деталі, DD — жорсткі чорні контури на персонажах/предметах/фонах, чорні як ніч тіні/затінення (доволі строгий поділ на тінь та світлі ділянки, робота з контрастами), та сама ситуація з Menace from the Deep, а в Slay the spire тонкі контури, м’якші тіні, менший контраст між темними і світлими ділянками. Плюсом ще порівняв деякі дизайни монстрів, тут менше питань, можна знайти схожість, але це буде вже притягнуто за вуха. Тож гра класна, так, але я на мене надто багато подібностей/ідентичностей з візуалом DD.

    13 грудня 2024 11:50
  • «Я навчився робити ігри, які цікаві не лише мені». Артем Баздирєв про розробку свого інді-хіта Menace from the Deep

    Я залюбки підтримую і купляю українські ігри, якщо гра дійсно непогана. А критика це невід’ємна частина для розвитку, в даному ж випадку я побачив лише начисто сплагіачений арт-дірекшн, що не є добре, хай гра хоч 100 разів українська.

    12 грудня 2024 11:09
  • «Я навчився робити ігри, які цікаві не лише мені». Артем Баздирєв про розробку свого інді-хіта Menace from the Deep

    Відразу не вподобав цю гру через відчуття, ніби вся стилістика начисто злизана з Darkest Dungeon, буквально той же арт-стиль, до того ж звуки теж здалися схожими. Не кажучи вже про схожу концепцію і натхнення Лавкрафтом. Кожен з цих пунктів окремо ні на що не вказує, але все разом відштовхує, так як ні разу в статті не згадана Darkest dungeon, на яку явно орієнтувалися, що теж само по собі не є погано, але просто згадати про це авторам було б достатньо.

    11 грудня 2024 11:41
  • Кодування тексту і чайник. Спробував перекласти гру і зіштовхнувся з проблемою

    Не впевнений щодо кодування, також проблема може бути в тому що гра використовує шрифт, який не підтримує українську мову

    20 вересня 2024 17:28
  • Лише два тижні після релізу. Сервери шутера Concord закриють 6 вересня, а гравцям повернуть гроші

    Перший раз чую про гру, але з трейлера побачив лише те, що це той самий овервотч, тому сенсу в цьому проекті не бачу

    4 вересня 2024 0:24
    Підтримали: Oleksandr Suvorov, FN Qwerty, Vladislav Mokryi

Не пропустіть

11 листопада, Online
Благодійний курс “Frontend beginning” від CS Osvita
11 листопада, Online
Онлайн-подія «Як стартувати IT-компанію»
13 листопада, Online
🎙 DOU Live: тестуємо сучасні ШІ-браузери разом з Олексієм Мінаковим
20 листопада, Online
🎙 DOU Live: Чи справді АІ — союзник для Product менеджерів
20 — 21 листопада, Online
Cross-Cultural Communication: partners, clients, teams by KMBS
22 листопада, Київ, Online
CTO fwdays’25 conference
2 грудня, Київ
DOU PHP Meetup 2025
13 грудня, Київ
DOU Marketing & Sales Day — подія для тих, хто працює на стику маркетингу та продажів
16 — 17 грудня, Варшава
WAWTech — перша велика конференція від DOU у Варшаві
© 2005—2025 DOU.ua
Нас уже 824 418. Ми в соцмережах: Facebook Twitter GitHub LinkedIn Telegram YouTube TikTok Instagram WhatsApp
Пошук програмістів на Джині
  • Контакти
  • Реклама
  • Legal
Пишіть нам на [email protected]
Скористайтесь акаунтом
×
  • Google
  • LinkedIn
  • GitHub
  • Facebook
Увійти за поштою.
  • Вхід
  • Реєстрація
  • Відновлення пароля
Неправильний пароль
Реєстрацію по email закрито
Ви неправильно вказали свою пошту
Або скористайтесь акаунтом.
Для того, щоб зробити ваш профіль повноцінним, вкажіть вашу пошту.
Ми відправимо вам лист з посиланням для підтвердження.
Ви неправильно вказали свою пошту
з умовами використання сайту і політикою конфіденційності.