Окрім того що ти перелічив, варто також розібратись з декількома іншими софтами
Модель — блендер + zbrush
Текстури — substance painter ( + якщо захочеш то ще substance designer) — без пеінтера ніяк, і варто ще пошукати паки текстури наприклад на артстейшинах
Бейкінг — Marmoset toolbag (в ньому ж можна подивитись плюс-мінус як модель виглядатиме в ігровому рушії)
Також варто переглянути найпопулярніші плагіни для того ж блендера, наприклад плагіни для UV-розгорток
А де та межа коли варто критикувати? Ну от одні ігри випускають платні длц, інші просто закидують безкоштовні оновлення з контентом. Чи тут суть саме в тому що контент вже є, і його вирізали? Ну от чи була така ж реакція в людей якби вони не казали що вирізали деякий контент, і випустили пізніше ніби він все ще розроблявся на момент виходу гри, щоб люди думали що це новий контент а не вирізаний?
«накладених на ці території», значить все ж на нас санкції наклали. Теж цікаво, швидко прогуглив які на нас можуть бути санкції, не знайшов
Несподіваний реліз, ага, облівіон вже постарався щоб маленькі проекти яким не пощастило вийти в той же час пішли в тінь після релізу, а GTA 6 їх повністю поховає, це неадекватно
Якщо це відбувається лише при грі за амазонку, то як на мене проблема не в алгоритмі обходу, а в чомусь іншому, пов’язаному конкретно з цим персонажем
Тейк віктора порівнює свободу вибора в грі та застосунку, адже в грі ти можеш і не натрапити на лгбт, якщо не робити відповідні вибори, і йому протиставляється той же дуолінго, в якому ці теми нав’язуются спеціально, і в людини немає вибору.
Притягнуто за вуха, або до чогось причепитись. В реальному житті чоловіки теж можуть мати чисто чоловічі зв’язки, так би мовити. Тож що в грі що в житті, це вибір кожного. Але було б потішно якби цей блогер при проходженні цілеспрямовано робив вибори які привели його на блакитну лагуну, тоді з’являються питання до його орієнтації та мотивів.
Цікаво як проходила подія, ви зібрали дітей в школі на 2 або майже на 2 доби як я зрозумів? Як батьки поставилися до такого? Чи можливо була така собі нічна перерва коли всі йшли додому і зранку приходили, наче логічно, особисто я б не висидів в такому віці стільки)
Кому як, звісно, але спеціально порівняв, особисто я досі впевнений у впливі Darkest dungeon. Якщо цікаво, можете порівняти самі, якщо дууже стисло і спрощено, не вдаваючись в деталі, DD — жорсткі чорні контури на персонажах/предметах/фонах, чорні як ніч тіні/затінення (доволі строгий поділ на тінь та світлі ділянки, робота з контрастами), та сама ситуація з Menace from the Deep, а в Slay the spire тонкі контури, м’якші тіні, менший контраст між темними і світлими ділянками. Плюсом ще порівняв деякі дизайни монстрів, тут менше питань, можна знайти схожість, але це буде вже притягнуто за вуха. Тож гра класна, так, але я на мене надто багато подібностей/ідентичностей з візуалом DD.
Я залюбки підтримую і купляю українські ігри, якщо гра дійсно непогана. А критика це невід’ємна частина для розвитку, в даному ж випадку я побачив лише начисто сплагіачений арт-дірекшн, що не є добре, хай гра хоч 100 разів українська.
Відразу не вподобав цю гру через відчуття, ніби вся стилістика начисто злизана з Darkest Dungeon, буквально той же арт-стиль, до того ж звуки теж здалися схожими. Не кажучи вже про схожу концепцію і натхнення Лавкрафтом. Кожен з цих пунктів окремо ні на що не вказує, але все разом відштовхує, так як ні разу в статті не згадана Darkest dungeon, на яку явно орієнтувалися, що теж само по собі не є погано, але просто згадати про це авторам було б достатньо.
Не впевнений щодо кодування, також проблема може бути в тому що гра використовує шрифт, який не підтримує українську мову
Перший раз чую про гру, але з трейлера побачив лише те, що це той самий овервотч, тому сенсу в цьому проекті не бачу
Формулювання в телеграм-каналі було дуже дивне і неоднозначне, ніби «творці frostpunk» це «російський розробник», а вони лише видають, і в повідомленні не сказано що розробником є Odd Meter