Доброго дня! Хочу поділитись своїм досвідом роботи у компанії Серед аспектів хочу виділити наступні: — Легкий вхід — компанія дає шанс усім новачкам та людям, які змінили профіль. Зрозуміло, що певний скоуп знань необхідно накопичити самому, але від голоду не помреш, поки зможеш отримати місце. З іншої ж сторони постійно переслідує дивне відношення до тебе від різного штибу управлінців управлінських посад, риторика діалогу теж не відповідає хоча б задовільному рівню. Іноді ПМ (умовні) пропонують дивні схеми праці, щоб усюди встигнути та всім сподобатись, окрім тебе. Фо екземпл: прийди на роботу о 10, до 2ої попрацюй, потім йди додому — звідти допрацюй, відсиди кол, повернись на роботу і затрекай час (перебільшено). Також був свідком того, як бухгалтер блокує колегу за питання щодо виплат під час звільнення. І ще таких багато дрібниць, коли ПМ втрачали відчуття нетонкої межі офіційного спілкування, та діалог переходив в площину вуличної бесіди, коли тебе все дістало, і хтось від тебе щось хоче.
— Подарунки від компанії — з урахуванням попереднього пункту усі подарунки на свята здавались настільки лицемірними, що й не хотілось навіть думати про можливість їх прийняти.
— Можливості — полягає в тому, що за відсутності досвіду у сфері є шанс потрапити на топові проєкти та, якщо сильний духом і сповнений мотивації, отримати величезний буст знань, впевненості та навичок у QA. Але також був свідком, коли ПМ давав колежанці проєкт, що полягав у тестування сайту, на якому пропонувались пігулки про збільшення чоловічого статевого органу з мільярдами фото до/після. Я так і уявлял, як піемка з маленької букви «тупо угарала вслух» і кликала всіх зі словами: «Сматрітє, как я угараю»
— Колектив. Усе залежить від офісу, але я зустрів топових колег. Вони й стали тим гірким моментом, коли я змінював компанію, оскільки вже сумував за ними.
— Відносини з головним — Головний офіс та інші офіси — це різні офіси з різних причин. Єдине, що викликало питання, проведення івентів — ф.е. день морозива/лимонаду/тощо — тільки в центральному офісі, а на питання, чи буде щось подібне в колоніях, була відповідь, що попереду ще день шоколаду.
— Всупереч усім негативним сторонам та завдяки позитивним моментам більшість колег, з якими я спілкувався онлайн/офлайн мають лояльне ставлення до компанії. Це просто факт.
Доброго дня!
Хочу поділитись своїм досвідом роботи у компанії
Серед аспектів хочу виділити наступні:
— Легкий вхід — компанія дає шанс усім новачкам та людям, які змінили профіль. Зрозуміло, що певний скоуп знань необхідно накопичити самому, але від голоду не помреш, поки зможеш отримати місце.
З іншої ж сторони постійно переслідує дивне відношення до тебе від різного штибу управлінців управлінських посад, риторика діалогу теж не відповідає хоча б задовільному рівню.
Іноді ПМ (умовні) пропонують дивні схеми праці, щоб усюди встигнути та всім сподобатись, окрім тебе. Фо екземпл: прийди на роботу о 10, до 2ої попрацюй, потім йди додому — звідти допрацюй, відсиди кол, повернись на роботу і затрекай час (перебільшено).
Також був свідком того, як бухгалтер блокує колегу за питання щодо виплат під час звільнення. І ще таких багато дрібниць, коли ПМ втрачали відчуття нетонкої межі офіційного спілкування, та діалог переходив в площину вуличної бесіди, коли тебе все дістало, і хтось від тебе щось хоче.
— Подарунки від компанії — з урахуванням попереднього пункту усі подарунки на свята здавались настільки лицемірними, що й не хотілось навіть думати про можливість їх прийняти.
— Можливості — полягає в тому, що за відсутності досвіду у сфері є шанс потрапити на топові проєкти та, якщо сильний духом і сповнений мотивації, отримати величезний буст знань, впевненості та навичок у QA.
Але також був свідком, коли ПМ давав колежанці проєкт, що полягав у тестування сайту, на якому пропонувались пігулки про збільшення чоловічого статевого органу з мільярдами фото до/після. Я так і уявлял, як піемка з маленької букви «тупо угарала вслух» і кликала всіх зі словами: «Сматрітє, как я угараю»
— Колектив. Усе залежить від офісу, але я зустрів топових колег. Вони й стали тим гірким моментом, коли я змінював компанію, оскільки вже сумував за ними.
— Відносини з головним — Головний офіс та інші офіси — це різні офіси з різних причин. Єдине, що викликало питання, проведення івентів — ф.е. день морозива/лимонаду/тощо — тільки в центральному офісі, а на питання, чи буде щось подібне в колоніях, була відповідь, що попереду ще день шоколаду.
— Всупереч усім негативним сторонам та завдяки позитивним моментам більшість колег, з якими я спілкувався онлайн/офлайн мають лояльне ставлення до компанії. Це просто факт.
Гад блес й’олл!