Project Lead Developer of Unreal Engine Department в Pingle Studio

Статті автора Vladyslav Popushoi

Досвід портування Five Nights at Freddy’s: Security Breach з ПК на Nintendo Switch

Vladyslav Popushoi 941

Five Nights at Freddy’s починалася як інді-горор розробника Скотта Коутона. Згодом вона виросла у популярну франшизу з сиквелами, книгами і атракціоном в Лас-Вегасі. А сам Коутон довірив створення ігор серії студії Steel Wool. Саме вона розробила Five Nights at Freddy’s: Security Breach. А українська Pingle Game Studio займалася портуванням горора на Nintendo Switch. З якими проблемами зіткнулися розробники при перенесенні гри на залізо портативки, читайте у їхньому блозі. 1

Портування гри на PS5 та Xbox Series X: технічні роботи та основні нюанси

Vladyslav Popushoi 2339

Як портувати гру на сучасні консолі? Чому порівнювати PS5 та Xbox Series X треба не за терафлопсами? І чому неправі ентузіасти, які за тиждень після релізу поліпшують графіку в грі краще за розробників? Про це на прикладі реальних кейсів розповідає Владислав Попушой, Unreal Engine Developer з Pingle Game Studio. 1