• 1С забули? Є хто на заміну?

    ааа, тоді ще правочка відносно

    3. Чи можуть розробники 1С взагалі працювати з іншими технологіями і мовам ?

    ), наступні пункти в смітник, для 1с-ника, так як вони не дають доступу до змін
    Дебет Плюс (менеджер їх єдиного дистрибютора потелефону півтора року тому, казала, що в разі внесення змін не надаватимуть оновлень), SMARTFIN, БЕЙСТУБЕЙС, ПРОФБАЛАНС (немає згадки про таку можливість)

  • 1С забули? Є хто на заміну?

    незнаю по яким критеріям Ви робили дайджест але додам)))
    BAS — та сама 1с під іншою лейбою (заміна типу аби не називалось))) а так заміна 100% навіть конфігурацію можна не міняти))) )
    MASTER — для великих, одразу дивіться на it — enterprise (майстер це їхня лайт версія)
    Дебет Плюс, SMARTFIN чи зможуть Ваші програмісти внести зміни (скоріше за все ні), тому для малих напевне ок
    БЕЙСТУБЕЙС — бухгалтерія??? без бухгалтерії, то щось для ФОП, або чисто управлінка (я таке і близько не ставив би)
    ПРОФБАЛАНС — навіть сайт датується 2017р...
    Odoo, АБ-Система — малі та середні підприємства через недостатність бухгалтерських операцій з коробки (дописати можна, але це ж треба тоді самостійно відслідковувати зміни законодавства і т.п. ...)
    Акцент — мова VBScript останній випуск 2008р... я б не ввязувався

    додам ще a5erp a5erp.solutions але там ціна на рівні західних продуктів великих компаній (САП, Майкрософт)

    А взагалі, якщо не стоїть питання модифікацій/поліпшень, то на ринку на багато більше

  • Заміна для 1С існує !

    варто розглянути можливість створення записів в 2 і більше журналах бухгалтерії з окремим налаштуваннями для кожного (бухгалтерський, мсфо, інше)

    Підтримав: Ирина Глушак
  • 1С забули? Є хто на заміну?

    Доброго дня. я 1с-ник з хорошим досвідом))) і також розглядаю альтернативи
    На даний момент з укр. готових програмних продуктів (в яких наявні ввважливі аспекти обліку ОС, НМА, МШП та звісно стандартні регламентні звіти, в т.ч. кадрові). Сап і динамікс не підходять так як ціна ліцензій велика)
    як 1с-ник готовий перевчитися дивився продукти з можливістю редагувати власними силами (+ можливість локального встановлення і доробка власними силами) і на даний момент ситуації не дуже:

    1. masterbuh.com «дочка» ІТ-Підприємства для веде бух. обліку
    + (при укладанні з ними партнерського договору) отримуєте доступ до їхніх відео уроків по продуктам, адміністрування та розробці продуктів (відзначу тим годин для перегляду дуже багато))) ).
    +/- розробка здійснюється конструкторами в межах їх платформи (конструктор бази данних, форми, інтерфейсу і т.п.) з можливістю точково вставляти код
    +/- код бизнес логіки постачається в скомпільованому вигляді, але точково (через консоль/конструктор) вожна отримати інформацію про те який запит вкладено у форму чи документ
    + продукт розвивається і все може змінитись)))
    — використовувати з git наврядчи зможете

    2. ab.biz.ua АБ-Система
    поки докінця не з"ясував але можу повідомити зі слів)))
    + відкритий код бізнес логіки (це один з самих крутих плюсів серд усіх! оскільки відкритий код дає можливість закинути продукт у git і т.п.)
    +/- код написаний на власній мові (типу 1с або сап)
    +/- в системі наявна довідка по об"єктам, але в загальному доступі поки через мережу інтернет поки не має (розробники кажуть, що працюють над цим)
    + наявні відзивчиві менеджери (повірте це великий плюс) та є зв"язок з розробниками (не плутаємо з менеджерами, від них можна отримати технічну підтримку поки не має вікі))) )
    + в цілому є можливість перенести файли з текстов в git

    3.Дебет Плюс (мій досвід це треш!!!)
    + ідея платформи хороша бізнес логіку описують на js+xml (і я прямо загорівся))) )
    а далі тільки минуси, через які + вище нівилюється:
    — підтримки розробників по факту не має (на сайті розробника є застаріла базова документація по платформі), якщо хочете можете спробувати розібратись)))
    — продаж здійснює (наскільки я зрозумів один одноіменний диллер, який наче б то розробляє конфігурацію в рамках платформи)
    — в рамках диллера зв"язок мав з однією менеджеркою, як наслідок інформація така:
    доробляти можуть тільки співробітники одноіменного диллера...
    (інформація з телефонної розмови, відповідати на листа по електронній пошті відвомились) теоретично змінювати можна, але якщо Ви це зробите, то ми не будемо надавати Вам підтримку (і як наслідок виникає питання, навіщо розміщувати на сайті інформацію про можливість доробки власними силами, якщо по факту її забороняють, короче пишуть одне і говорять друге...)
    А загалом менеджери спілкують погано, одна заява (після питань про можливість змінювати власними силами), що в нас багато клієнтів і ми Вам не продамо, дуже багато говорить про компанію і політику...

    Сподіваю, ситуація на ринку колись таки зміниться... а на разі має те, що маємо і приходиться обирати з того, що є

    П/с відмічу цікавий проект a2v10.com/uk як платформа для розробки, але нажаль на разі для України і середнього рівня підприємств і вище готового рішення з пітримкою регламентних звітів просто не має...

  • 1С забули? Є хто на заміну?

    поясніть які регламентовані звіти підтримує Одоо?
    наприклад ндс, акциз, тирборг, чи 1дф, чи може єсв співробітників?