September 2021. Але появилися опції web-browsing i Dall-e:
This feature allows me to access the internet to gather real-time or additional information that might not be covered in my training data. This is particularly useful for staying updated with recent developments or acquiring specific pieces of information from the web.
А ви не задумувалися,що для комунікації текстом усі її учасники повинні комунікувати текстом? І замість зідзвону для якогось обговорення це потрібно перевести в чат для всіх, бо варіант що всі говорять а хтось один пише-така собі ідея ( можливо, стикався з таким форматом, але не зручно).
Мені, наприклад, комфортніше зідзвонитися на
Якщо команда не зідзвонюється, то спокійно можна в ній бути текстом, якщо зідзвонюється-людям буде некомфортно.
Хіба би був зеленим трейні і суто для портфоліо це робив.
Маю досвід і з вордпресом і з ангуляром. Розвертати ангуляр для умовного сайту-візитки — як горіхи відбійним молотком лущити.
Таки так. ОАЕ — United Arab Emirates, чому ж тоді США..
Ну це ж не напряму на картку. Як я розумію — в тебе будуть реквізити рахунку (на який будуть приходити гроші від замовника). І з цими реквізитами піти в податкову, що ось, в мене є рахунок в іноземному банку,туди прийшли гроші, як я маю зарлатити податок з них? Чи можна, як хтось нижче писав, перекинути на український валютний фоп рахунок лише те що треба на податки з цієї суми і прожиття.
Панове, а чи намагався хтось отримати консультацію в податковій? Офіційне роз’яснення, що от є така ситуація — у мене є клієнт закордоном, який хоче надсилати оплату на мій рахунок на Wise, як правильно оподаткувати ці кошти?
З мого досвіду, за рік:
— заміна масла/фільтрів, 2 рази . Перший раз вирішив чекати на СТО — 3 години, на наступний раз зранку завіз, ввечері забрав.
— ремонт ходової- 1 день х 1 раз (зранку завіз, ввечері забрав).
— заглушка ЕГР і сажевого- 1 день х 1 раз (зранку завіз, ввечері забрав).
— заміна покришок на зимові/літні- 1 раз пів години, 1 раз 3 години.
Але мені відносно повезло — брав машину в ідеальному технічному стані, хоч їй і було 10 років. Коли будете брати авто, спробуйте продумати де будете ремонтуватися, і чи не прийдеться чекати на запчастини. Для якогось крайслера з США чекати місяць на запчастину — цілком нормально, а вона ще й часом приїжджає, але не підходить)))))
Найбільше бісить мити машину, бо на чорному кольорі (не дай Боже ще колись купити чорну) навіть від стояння в гаражі за тиждень вже видно сіру пилюку, а в брудній їздити не хочеться. І це не просто помити, потрібно ще й витерти насухо, інакше буде вся в плямах.
Але загалом — люто плюсую цей комент. В мене особисто був «пунктик» проти ланоса, але глобально, як для першої машини — «Агонь». Сервіс недорогий, запчастин — маса, в сегменті відносно недорогих, для першого автомобіля — дуже хороший варіант. Не жалко десь притертися, недорого підрихтувати.
І якщо хороші авто і продаються, то в першу чергу по своїх родичах-знайомих. Машина, яку я купив у свого брата — пригнана з Європи, без ДТП, брат зберігав в гаражі, наїжджав на ній 10к за рік ( раз на два-три тижні поїхати в село), обслуговував частіше регламенту в офіціалів. І коли він надумав продавати (машині вже на той момент було 10 років, він брав таку ж, але новішу,
Хороші авто по адекватній ціні трапляються, просто найчастіше — по верху ринку. Проблема в тому, що верх ринку — далеко не гарантія, що перед вами хороше авто.
Ви мислите іншими категоріями, вам автора не зрозуміти. Пробіг до 100к, до 10 років, не биток — це ціна одразу 10к+. Плюс тисяча-дві на перші ТО і дрібні витрати після покупки — типу страхівки (минулого року дав 10к гривень за каско на свою, а для починаючого водія це маст-хев), резини, дрібного ремонту ходової,.. ). Навряд чи автор зходу зможе легко підняти бютжет в 2 — 2,5 рази. Я його дуже добре розумію, бо рік тому майже з такими ж вихідними данними приступив до пошуку свого автомобіля.
Ну, хоч авто і не 15 років, але так і зробив — заглушив)) І сажевий теж одразу вирізав — віддавати 1к+ доларів за новий не надто хотілося..
дивлюся Івана вже більше року. Ось актуальне його актуальне відео про покупку з новими умовами без розтаможки.
www.youtube.com/watch?v=zG5dggzBqFI
Але є ще проблема в тому, що у авто старше 5 років, є шанси «попасти» на ремонт якогось елементу в будь-який момент, навіть якщо при покупці автомобіля все було ок. І з ростом віку автомобіля цей шанс росте в геометричній прогресії, це потрібно просто прийняти як факт, для авто старше 10 років однозначно будуть вилазити якісь проблеми, а старше 15 років брати — це свідома гра у російську рулетку, навіть не в тому плані «чи поломається», а в «коли саме поломається». У моєму випадку при покупці авто було все ок, але через пів року заклинив ЕГР і скоро потрібно буде міняти щеплення.
Рівно рік тому був у ідентичній ситуації, навіть бюджет такий же початковий був. А коли почав реально дивитися автомобілі, то бюджет поступово піднімався до 6, потім 7, потім 8 тисяч. В результаті купив авто, яке вирішив продати мій брат — Шкода Октавія 1.6 ТДІ 2011 року за 8к-там хоч було розуміння реального стану автомобіля і пробігу, бо зазвичай в таких цінових категоріях тотальне намахалово з пробігом і технічним станом. В жодному випадку не вибирай авто сам, знайди кума-брата-свата, хоч когось хто розбирається в авто, інакше купиш корито, яке тобі впарять перекупи. Подивись відео автопідборщиків в інтернеті, як мінімум ArchiLow, він дуже гідний контент робить. Побачиш що можна купити за твій бюджет і реальний технічний стан більшості авто в певній ціновій категорії.
m.youtube.com/.../UCV2DOPazUwL01bI3CSJ42uA
Не вброс, брат дружини підтвердив, що в Кракові тестували сирену.
Ухти. Нарешті появилася опція повноцінно спілкуватися голосом..